Ostatnio wpadł mi do głowy świetny pomysł. Może by tak zrobić dopalacz grafiki. Nie chodzi mi od razu o poszerzenie kolorów, czy rozdzielczości, ale możliwości obliczeniowej.
Przyda się to przy grafice (no i oczywiście grach) 3D.
Nie wiem jak to do końca rozwiązać. Moim zdaniem najlepiej przesyłać dopałce porcje danych do obliczenia albo najlepiej cały engine graficzny z modelami. C64 będzie tylko tym sterował. Dopalacz będzie szybko generował kolejne klatki i przesyłał gotowe do VIC-a w C64.
Myślę zbudować na bazie innego procesora 8-bitowego, tyle, że szybszego lub 16-bit. + do 2-16MB RAM
Chciałbym tego dokonać (??), ale dopiero zaczynać cokolwiek kodować w C64 (na samym początku), nie wspominając o elektronice.
Mówiąc o tym projekcie chciałem by w końcu zrodziła się myśl o rozszerzeniu możliwości graficznych C64.