Aktualności: C64 Power - online od stycznia 2000 !

Autor Wątek: Moja gra na C64 (w trakcie tworzenia)  (Przeczytany 6929 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Offline Kisiel

  • Level 7
  • *******
  • Wiadomości: 11447
  • Number 7 in all users competition...
    • http://wiki.projekt64.filety.pl/doku.php
Re: Moja gra na C64 (w trakcie tworzenia)
« Odpowiedź #30 dnia: 05 Wrzesień 2016, 11:59 »
oryginałami ma do czynienia Skull/Samar napisz ile czasu zajęła sprzedaż Bomberland. Domorosłych krakerów polecam Wegi/Samar/geylisjum skrakował i wydał Asteroids ogryzka itd.
idz wyprostowany wśród tych co idą na kolanach

...w przypadku checi zakupu UK1541,GA,MA,T8500,T7501 prosze o kontakt na Facebooku, haslo: UK1541....

Offline Skull

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 2034
Re: Moja gra na C64 (w trakcie tworzenia)
« Odpowiedź #31 dnia: 05 Wrzesień 2016, 13:45 »
ile czasu trwała sprzedaż ? Czy uruchomienie sprzedaży?

Ze Zbychem już wcześniej korespondowałem na priva na te tematy. Obecnie nie mam w zasadzie żadnego kontaktu z RGCD.

Offline Zbych

  • Level 3
  • ***
  • Wiadomości: 210
Re: Moja gra na C64 (w trakcie tworzenia)
« Odpowiedź #32 dnia: 05 Wrzesień 2016, 14:47 »
Pytałem o to już i wiem że przygotowanie do wydania trwa od 1 do 3 m-cy, tylko że z tego co zrozumiałem to przygotowanie jeszcze się nie rozpoczęło, albo dopiero teraz się rozpoczęło dlatego jestem trochę zawiedziony.

Offline Kisiel

  • Level 7
  • *******
  • Wiadomości: 11447
  • Number 7 in all users competition...
    • http://wiki.projekt64.filety.pl/doku.php
Re: Moja gra na C64 (w trakcie tworzenia)
« Odpowiedź #33 dnia: 05 Wrzesień 2016, 17:12 »
Nie płacz w wakacje też bym się tego nie podjął
idz wyprostowany wśród tych co idą na kolanach

...w przypadku checi zakupu UK1541,GA,MA,T8500,T7501 prosze o kontakt na Facebooku, haslo: UK1541....

Offline Zbych

  • Level 3
  • ***
  • Wiadomości: 210
Re: Moja gra na C64 (w trakcie tworzenia)
« Odpowiedź #34 dnia: 05 Wrzesień 2016, 19:54 »
Nie płacz w wakacje też bym się tego nie podjął
Ponarzekać można, poza tym nie do końca masz rację bo grę przesłałem jeszcze przed wakacjami i wakacje nie przeszkadzały innymi projektom, po prostu dostałem niższy priorytet (albo nie dostałem wyższego), dlatego narzekam.

Offline Kisiel

  • Level 7
  • *******
  • Wiadomości: 11447
  • Number 7 in all users competition...
    • http://wiki.projekt64.filety.pl/doku.php
Re: Moja gra na C64 (w trakcie tworzenia)
« Odpowiedź #35 dnia: 05 Wrzesień 2016, 23:04 »
syryjczycy, polacy to obywatele czwartej katgorii. Mogłeś być gejem, byś już widział sprzedaż.  Tak się ciesze że już sprzedają.
idz wyprostowany wśród tych co idą na kolanach

...w przypadku checi zakupu UK1541,GA,MA,T8500,T7501 prosze o kontakt na Facebooku, haslo: UK1541....

Offline SUDi

  • 1liner
  • Level 4
  • *
  • Wiadomości: 486
Re: Moja gra na C64 (w trakcie tworzenia)
« Odpowiedź #36 dnia: 05 Wrzesień 2016, 23:15 »
syryjczycy, polacy to obywatele czwartej katgorii. Mogłeś być gejem, byś już widział sprzedaż.  Tak się ciesze że już sprzedają.

+1 :) I za to Cię kocham misiu muaaaa

Offline wegi

  • Level 7
  • *******
  • Wiadomości: 2588
Re: Moja gra na C64 (w trakcie tworzenia)
« Odpowiedź #37 dnia: 05 Wrzesień 2016, 23:48 »
Gra od 3 miechów leży na dysku i nie może się doczekać aż ktoś zacznie w nią grać.
[...]

3 miechy ? To można śmiało powiedzieć, że lecisz jak torpeda stary.
Najpierw 3 lata czekała na łaskę commocore.com (allways under construction), potem jak wydałem ją sam, BZ zgłosił się po źródła wektorów, skoro ich nie dostał - astery zniknęły z meonlevel, więc chyba nie zostaną wydane :-)

[...]
Chyba następną gierkę zrobię już bez RGCD.

Następną gierkę ???? !!!! Podziwiam samozaparcie

Zdecydowanie polecam samodzielne wydanie i kontakty z klientami w stylu "mając nadzieję na niską licytację, mogę odebrać osobiście ?", albo mistrzów od robienia mish mash w stylu "a da się z tego zrobić FC3 ?", "a daj mi jakieś programy do czegoś tam...", "a muszę ci płacić paypalem ?", no a w końcu gość stwierdzi, że został oszukany. Droga przez mękę - błogosław i ofiary dziękczynne RGCD oddawaj chłopie i nie narzekaj ...
« Ostatnia zmiana: 05 Wrzesień 2016, 23:50 wysłana przez wegi »
Gdy po wynalezieniu komputera kwantowego jedni pytali o sposób wytwarzania prądu, kisiel pytał jak wytwarzać świeczki...

NIECH NIE BĘDZIE NICZEGO !!!

CZY RAF PIŁ Z JERICHA KUBECZKA ???

Offline Zbych

  • Level 3
  • ***
  • Wiadomości: 210
Re: Moja gra na C64 (w trakcie tworzenia)
« Odpowiedź #38 dnia: 06 Wrzesień 2016, 00:14 »
3 miechy ? To można śmiało powiedzieć, że lecisz jak torpeda stary. [...]

No to mnie pocieszyłeś ;D to już nic nie narzekam :-X  Chyba za bardzo się rozbestwiłem przez Androida i Google - tam jak zrobisz gierkę to upload->publish i za 3 godzinki jest markecie ;)

Offline etcc

  • Level 1
  • *
  • Wiadomości: 28
Re: Moja gra na C64 (w trakcie tworzenia)
« Odpowiedź #39 dnia: 07 Wrzesień 2016, 11:24 »
Chyba za bardzo się rozbestwiłem przez Androida i Google - tam jak zrobisz gierkę to upload->publish i za 3 godzinki jest markecie ;)

Tylko, że w Google Play, jak już dodasz tę darmową gierkę, to później musisz spooorooo się natrudzić, aby ktokolwiek (poza znajomymi) ją pobrał.

Offline StaryMarabut

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 1794
  • Robię wszystkim dobrze *za pół ceny.
Re: Moja gra na C64 (w trakcie tworzenia)
« Odpowiedź #40 dnia: 10 Wrzesień 2016, 09:33 »
Jeszcze Psytronik robi dobrze.
https://youtu.be/TEJdCPhwJgg
« Ostatnia zmiana: 10 Wrzesień 2016, 09:35 wysłana przez StaryMarabut »

Offline comankh

  • 1liner
  • Level 6
  • *
  • Wiadomości: 1854
    • Ty Bułko!
Re: Moja gra na C64 (w trakcie tworzenia)
« Odpowiedź #41 dnia: 10 Wrzesień 2016, 10:15 »
później musisz spooorooo się natrudzić, aby ktokolwiek (poza znajomymi) ją pobrał.

właśnie zbychu, poka te mobilne :>

Offline Kisiel

  • Level 7
  • *******
  • Wiadomości: 11447
  • Number 7 in all users competition...
    • http://wiki.projekt64.filety.pl/doku.php
Re: Moja gra na C64 (w trakcie tworzenia)
« Odpowiedź #42 dnia: 10 Wrzesień 2016, 10:29 »
Ktoś zwietrzył biznes:)
idz wyprostowany wśród tych co idą na kolanach

...w przypadku checi zakupu UK1541,GA,MA,T8500,T7501 prosze o kontakt na Facebooku, haslo: UK1541....

Offline Zbych

  • Level 3
  • ***
  • Wiadomości: 210
Re: Moja gra na C64 (w trakcie tworzenia)
« Odpowiedź #43 dnia: 10 Wrzesień 2016, 12:02 »
Większość moich apek to animowane tapety (bo tapetę szybko się robi ;) ) ale zrobiłem też kilka gierek. Ze względu na to że ostatnimi czasy coraz trudniej "wybić" się z jakąś aplikacją to na razie porzuciłem developerkę na androida, bo nawet inwestując kasę w reklamę czy inne usługi które mają rzekomo pomóc w wypromowaniu aplikacji jest duże ryzyko że to i tak nic nie da, no chyba że ktoś dysponuje budżetem wielkości kilku tysi dolarów. Trzeba mieć albo dużo szczęścia albo dużo kasy.
Jak wpadnę na jakiś ciekawy pomysł na grę/tapetę to wrócę do androida bo kasa nie jest dla mnie priorytetem, chociaż miło jest jak skapnie jej trochę z reklam bo to zawsze dodatkowa motywacja, ale jak po kilku miesiącach pracy okazuje się że grę pobrało 100 czy 200 osób to bardzo demotywuje.

Właśnie Yoomp strsznie mi się spodabał i miał powstać na andka dlatego kontaktowałem się w tej sprawie z Eru (twórcą), ale on już coś zaczął robić na platformy mobilne więc nie będę robił chamstwa, podkradał jego pomysł i robił mu konkurencję, za to nie miał nic przeciwko wersji na C64 dlatego powstał Yoomp!64.

Jak toś chce obejrzeć moje inne projekty: https://play.google.com/store/apps/developer?id=Zbigniew+Ross

Offline BagoZonde

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 1055
    • http://www.commocore.com
Re: Moja gra na C64 (w trakcie tworzenia)
« Odpowiedź #44 dnia: 10 Grudzień 2016, 15:16 »
3 miechy ? To można śmiało powiedzieć, że lecisz jak torpeda stary.
Najpierw 3 lata czekała na łaskę commocore.com (allways under construction), potem jak wydałem ją sam, BZ zgłosił się po źródła wektorów, skoro ich nie dostał - astery zniknęły z meonlevel, więc chyba nie zostaną wydane :-)

Zagalopowałeś się wegi. Przez te 3 lata czekałem na poprawę błędów, które znalazłem. Wtedy czasu na fixy nie miałeś. Błędy poprawiłeś może z 2 lata później, na własną rękę (nie wiem co z tych znalezionych poprawiłeś) i wydałeś grę bez poinformowania mnie. Dlatego gra zniknęła ze strony, gdyż nie zamierzałem odpowiadać za coś, czego nawet nie widziałem na własne oczy i zacząłeś dystrybucję na własną rękę. Twoja gra, twoja decyzja.

A czas poświęciłem na złożenie książeczki, dwujęzycznej (pl i ang), i opracowanie pudełka oraz testy. Pierwsza wersja pudełka (projektowana od zera) i złożenie książeczki - zeszło mi to miesiąc. Później czas na testy. A gdy okazało się, że nie masz czasu na poprawę błędów - sporo czasu spalonego na próbę naprawienia błędów i rzeczy, które olałeś w stosunku do oryginału. Przykładowe przechodzenie do kolejnego levelu, gdy rozwalimy ostatnią asteroidę, ale jeszcze lata UFO. Może mała rzecz, ale w sumie zmienia gameplay w stosunku do oryginału, gdzie UFO trzeba było zestrzelić. Nie wszystkie rzeczy udało mi się poprawić, jako, że kod jest co prawda dobrze zoptymalizowany w rzutowaniu asteroid, ale logika silnika gry jest moim skromnym zdaniem - słaba. Nie ma tu żadnego frameworka, centralnego sterowania całej gry, tylko np: odejmowanie żyć jest rozproszone po różnych zdarzeniach, przechodzenie do następnego levelu etc. To nie pomagało w zrozumieniu kodu.

Dodatkowo dodałem zapisywanie hi-score na dyskietce do Asteroidów. Więc to był mój ekstra czas, aby doszlifować ten tytuł na maksa.

Po wydaniu Asteroidów przez Ciebie, myślałem, że pomogę (po naszej rozmowie telefonicznej), ale musiałem przetestować grę, czy się nadaje i dostać kod, aby dodać loadera, hi-score saver etc. Kodu nie dostałem, więc jako, że jesteśmy dorośli i zabawa w podchody przestała mnie bawić, takiej współpracy podziękowałem.

Myślałem, że wszystko zostało już wyjaśnione, więc nie życzę sobie takich aluzji na przyszłość. Definitywnie ucierpiała komunikacja a raczej jej brak. Także przyczyniła się do tego pewna osoba postronna, nie będę ukrywał, że było to dla mnie wielkie zaskoczenie przekreślające dalsze ciągnięcie tematu. Wyciągnęliśmy wnioski, każdy poszedł w swoją stronę i tak ten temat zakończmy.

Powracając do tematu, myślę, że założenie 3 miesięcy na wydanie gry jest realne jeżeli jest ustawiona cała linia. Musimy wziąć pod uwagę fakt, że jest to robione po godzinach, a i wydawcy też mogą w tym czasie pracować nad innymi wydaniami.
« Ostatnia zmiana: 10 Grudzień 2016, 15:20 wysłana przez BagoZonde »