Aktualności: C64 Power - online od stycznia 2000 !

Autor Wątek: Meonlawel  (Przeczytany 17221 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Offline Kisiel

  • Level 7
  • *******
  • Wiadomości: 11447
  • Number 7 in all users competition...
    • http://wiki.projekt64.filety.pl/doku.php
Meonlawel
« Odpowiedź #60 dnia: 14 Maja 2012, 18:09 »
A tam zejdzcie z niego, ja mam calą szufladę rozpoczętych projektów. Ba, nawet półkilo różnych płytek robionych ręcznie skalpelem.... też sie nie doczekały realizacji finalnej ;)
Świat poszedł do przodu po co mam podłączać 6821 jak mogę je emulować ... itp itd.
idz wyprostowany wśród tych co idą na kolanach

...w przypadku checi zakupu UK1541,GA,MA,T8500,T7501 prosze o kontakt na Facebooku, haslo: UK1541....

Offline StaryMarabut

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 1794
  • Robię wszystkim dobrze *za pół ceny.
Meonlawel
« Odpowiedź #61 dnia: 14 Maja 2012, 18:50 »
Projekt w budowie, nie został porzucony.

Offline BagoZonde

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 1055
    • http://www.commocore.com
Meonlawel
« Odpowiedź #62 dnia: 14 Maja 2012, 20:25 »
Raf:
ale BagoZonde rozpoczyna mnostwo projektow (sa tez i takie o ktorych publicznie nie owi) ale zadnego nie konczy

Raf, niezła prowokacja ;). Nie zaczynam wielu projektów, Meonlawel jest projektem długofalowym, a w międzyczasie chcę zrobić w końcu coś krótszego: grę w stylu arcade. Na tym też się uczę. Marabut mi świadkiem ;). Ondorr Drakmo (gra przeglądarkowa) rzeczywiście zawiesiłem na rzecz pisania na c64 w asemblerze ale mam nadzieję, że kiedyś do niego powrócę. Z Amaurote chciałem się sprawdzić odpisując tym samym na post at0mica. Podjąłem się tego żeby się sprawdzić, poćwiczyć szare komórki, dlatego, że jest to SPORE wyzwanie no i też wiedziałem, że jeżeli nawet nie uda mi się tego zrobić, to może uda mi się napisać jakiś silnik do gry izometrycznej. I udało mi się to w pewnym sensie. Projekt będę w przyszłości męczył na pewno. Ilu projektów się naliczyłeś? Wszystkie zaczęte, ale pracuję nad nimi.

@Moldis
Dzięki za zainteresowanie, nie jest lekko ale są postępy. Na razie nie mam czasu, żeby to poskładać w sensowne demo.

Offline Raf

  • Master of disaster
  • Administrator
  • Level 7
  • **********
  • Wiadomości: 7333
  • Wolność, własność, sprawiedliwość
Meonlawel
« Odpowiedź #63 dnia: 14 Maja 2012, 20:42 »
nie jest to przecoez prowokacja - po prostu nie przedstawiasz namacalnych efektow swojej pracy. A i sam kilka tych projektow naliczyles.
"Cokolwiek powiesz albo napiszesz, znajdzie się ktoś, kto słyszy lub czyta coś zupełnie innego i jeszcze bezczelnie wmawia Ci to"

Offline BagoZonde

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 1055
    • http://www.commocore.com
Meonlawel
« Odpowiedź #64 dnia: 14 Maja 2012, 20:49 »
Na stronie Meonlawela jest co nieco o postępach, stwierdziłem, że szkoda czasu na prowadzenie dziennika więc ostatni update był daaawno temu. Co do projektów 2 są w trakcie, no i silnik izometryczny sobie napisałem a do tego jeden projekt zamrożony - nie nazwałbym tego "mnóstwem", Raf ;). Specjalnie Ci je wytłuściłem, żebyś sobie policzył ;).

Offline Raf

  • Master of disaster
  • Administrator
  • Level 7
  • **********
  • Wiadomości: 7333
  • Wolność, własność, sprawiedliwość
Meonlawel
« Odpowiedź #65 dnia: 14 Maja 2012, 21:20 »
no i co, bedzie foch? :D
"Cokolwiek powiesz albo napiszesz, znajdzie się ktoś, kto słyszy lub czyta coś zupełnie innego i jeszcze bezczelnie wmawia Ci to"

Offline BagoZonde

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 1055
    • http://www.commocore.com
Meonlawel
« Odpowiedź #66 dnia: 14 Maja 2012, 21:33 »
Dla Ciebie zawsze ;).

Offline Raf

  • Master of disaster
  • Administrator
  • Level 7
  • **********
  • Wiadomości: 7333
  • Wolność, własność, sprawiedliwość
Meonlawel
« Odpowiedź #67 dnia: 14 Maja 2012, 21:44 »
wpadaj czesciej na forum, caluski <3
"Cokolwiek powiesz albo napiszesz, znajdzie się ktoś, kto słyszy lub czyta coś zupełnie innego i jeszcze bezczelnie wmawia Ci to"

Offline Kisiel

  • Level 7
  • *******
  • Wiadomości: 11447
  • Number 7 in all users competition...
    • http://wiki.projekt64.filety.pl/doku.php
Meonlawel
« Odpowiedź #68 dnia: 14 Maja 2012, 22:13 »
właśnie <3 oznacza nie biust tylko serce.. no nie?
To się z laską dogadałem.
idz wyprostowany wśród tych co idą na kolanach

...w przypadku checi zakupu UK1541,GA,MA,T8500,T7501 prosze o kontakt na Facebooku, haslo: UK1541....

Offline Kisiel

  • Level 7
  • *******
  • Wiadomości: 11447
  • Number 7 in all users competition...
    • http://wiki.projekt64.filety.pl/doku.php
Meonlawel
« Odpowiedź #69 dnia: 24 Maja 2013, 06:07 »
Żródło:
http://m.onet.pl/gadzety/gry,jc3vs

"Technologia kolejnej generacji konsol pozwoliła nam stworzyć naprawdę dynamiczny, otwarty świat ze zmieniającym całą rozgrywkę cyklem dnia i nocy." mówi Paweł Marchewka, prezes firmy Techland

..................

Ja bym to tak ujął, miałeś szansę chłopie całkiem niezłe odszkodowanie wydrapać za zajumanie pomysłu .. gdybyś tą grę wydał.
idz wyprostowany wśród tych co idą na kolanach

...w przypadku checi zakupu UK1541,GA,MA,T8500,T7501 prosze o kontakt na Facebooku, haslo: UK1541....

Offline BagoZonde

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 1055
    • http://www.commocore.com
Meonlawel
« Odpowiedź #70 dnia: 25 Maja 2013, 11:43 »
Cykl dnia i nocy to pomysł stary jak świat. Werewolves of London na Commodore 64 kojarzysz?
Artykuł jest śmieszny pod tym względem ;]. Żeby tego było mało, Agent USA z cyklem dnia i nocy powstał w 1984 roku, i nie potrzebna była do tego "kolejna generacja konsol". Inne przykłady to Tau Ceti czy Forbidden Forest, Ultima, Where in the World is Carmen Sandiego gdzie musisz spać, długo by wymieniać.

Różnice zaczynają się, gdy chodzi o gameplay, ja stawiam na wampiry, nie na zombiaki. O ile w przytoczonej grze, chodzi o aspekt przetrwania, w Meonlawel jest rzecz, której nie ma nawet w nowej generacji gier, dwie możliwe główne ścieżki, tj. zaczynasz jako człowiek, ale jeżeli po ukąszeniu przez wampira nie wyratujesz się dzięki antidotum, pozostaje Ci grać do końca jako postać wampiryczna co diametralnie zmienia taktykę w odniesieniu do dnia i nocy, ale ma też niebywałe zalety.

Wpadaj na Pixel Heaven ;].

Offline Kisiel

  • Level 7
  • *******
  • Wiadomości: 11447
  • Number 7 in all users competition...
    • http://wiki.projekt64.filety.pl/doku.php
Re: Meonlawel
« Odpowiedź #71 dnia: 11 Września 2015, 13:59 »
Nie długo pixel haven 2015.
Czy można zobaczyć proto na tej imprezie????
idz wyprostowany wśród tych co idą na kolanach

...w przypadku checi zakupu UK1541,GA,MA,T8500,T7501 prosze o kontakt na Facebooku, haslo: UK1541....

Offline comankh

  • 1liner
  • Level 6
  • *
  • Wiadomości: 1854
    • Ty Bułko!
Re: Meonlawel
« Odpowiedź #72 dnia: 11 Września 2015, 16:33 »
Cykl dnia i nocy to pomysł stary jak świat.

zrealizuj, zbalansuj, zgarnij w pół roku 5baniek graczy, pogadamy :D

Offline comankh

  • 1liner
  • Level 6
  • *
  • Wiadomości: 1854
    • Ty Bułko!
Re: Meonlawel
« Odpowiedź #73 dnia: 11 Września 2015, 16:35 »
ps. ja dobrze widzę, 2007?:>

omg a ostatni komcio 2013, chyba nawet nowych bullshotów nie będzie
« Ostatnia zmiana: 11 Września 2015, 16:37 wysłana przez comankh »

Offline BagoZonde

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 1055
    • http://www.commocore.com
Re: Meonlawel
« Odpowiedź #74 dnia: 12 Września 2015, 23:01 »
@Kisiel: niestety w tym roku na Pixel Heaven mnie nie będzie. Więc mały update dla Ciebie. Przepisałem praktycznie wszystko co miałem w bejzolu na assembler, po drodze podrasowałem grafę (character mode zamieniłem na bitmapę), zrobiłem inne dialog boxy. Nie ma sensu wypuszczać na razie dema do tego, bo nic to nie wniesie do projektu. Może w przyszłym roku wpadnę na Pixela, byłoby ubercool, pokazałbym co nieco ;).