Dzięki za zainteresowanie! Naprawdę!
Ostatnio niestety nie mogę poświęcić temu projektowi ani chwili, po pracy dorabiam i przez ostatnie pare tygodni spałem średnio po 5h co odbiło się niestety na moim zdrowiu. Ale wychodzę powoli z tego wszystkiego i w końcu muszę się zrelaksować przy assie
. Za pare tygodni ruszę dalej z projektem, straszną mam ochotę go dalej kontynuować. Tutaj znajdziecie najnowsze informacje (to stara strona, nowa też powstaje, będzie ciekawsza heh):
http://www.drakmo.ovh.org/meonlawel/Jak więc widać poznałem tajniki ze sprite'ami czyli hires+multicolor. Commodore jest świetne!
Wygospodarowałem też miejsce w pamięci, żeby nie było doczytów przy przejściu do kolejnej lokacji - wersja w assemblerze różnić się więc będzie znacznie od pierwowzoru w Basicu. No i oczywiście dodałem 4 pory doby, w wersji bejzikowej były tylko dwie i to zrobione na zasadzie utworzenia drugiej planszy "dla nocy", w wersji na assemblera poszedłem krok dalej tworząc indeksy kolorów i tablice w/g których kolory zmieniają się w zależności od pory dnia. Nie jest więc to tyle przepisanie co napisanie od nowa na bazie istniejących elementów.
Po złożeniu wszystkiego w całość - jako, że na razie wszystkie te rzeczy działają osobno - udostępnię wersję demo.
No i podziękowania należą się z całą pewnością dla rafvte za zaproponowanie mi tego działu na c64power.
Trzymajcie kciuki
. Fanx!