Sam się zastanawiałem nad tym problemem i w końcu użyłem \'spectacular copy\' - ale kabelek do transmisji danych do PC zrobiłem sobie sam. Dlatego udało mi się przetransportować ten program na dyskietkę. Napiszcie co myślicie o takim rozwiązaniu. Wgrywam grę z kasety i zapisuję ją na innej kasecie bez turbo. potem otwieram plik z drugiej kasety, ale nie przy pomocy polecenia load, tylko open. Nie wczytuję progsa do pamięci, tylko przy pomocy tej samej komendy (oczywiście z innymi cyferkami) bezpośrednio do stacji dysków. Wtedy pamięć jest używana w minimalnym stopniu, ale wszystko długo trwa. Nie wiem tylko, czy C64 potrafi jednocześnie czytać taśmę i pisać na dysku. Jeśli nie, to przy pomocy komendy open, na pewno da się wgrać do pamięci np połowę programu, a potem z pamięci na stację. Jak ktoś liznął trochę basica, to połączenie dwóch części nie powinno być problemem. Co Wy na to?