Aktualności: C64 Power - online od stycznia 2000 !

Autor Wątek: Project One vs Timanthes vs edytory soon-to-be-made  (Przeczytany 2335 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

jok__

  • Gość
Project One vs Timanthes vs edytory soon-to-be-made
« Odpowiedź #30 dnia: 16 Lutego 2012, 17:29 »
carrion: ten mufflon 1.0 (zgadza sie?) wola, zebym sie skontaktowal z Deekeyem (dobrze, ze nie z najblizszym sprzedawca \"Wink\" - pod winxp wcale sie nie uruchamia. ??
Edytor na pewno przetestuje. Dzieki

wackee: Najpierw musze do nich dotrzec (i cenzure zrobic \"Wink\" - ale moze mi V12 pozyczy sprzet (albo go nawiedze z dyskami) -

A moze ktos jeszcze ze Szczecina sie tu udziela?

Jeszcze pytanie - gdzies sa opisane dobrze tryby wyswietlania (zwlaszcza te nowe) ?

offtopic: Jakie macie ustawienia video settings w VICE - chodzi mi przede wszystkim o palety ?? Roznice sa bardzo duze...

Offline c---n

  • Level 5
  • *****
  • Wiadomości: 861
Project One vs Timanthes vs edytory soon-to-be-made
« Odpowiedź #31 dnia: 16 Lutego 2012, 17:58 »
takkk Mufflon ma blad.
zasada #1 obrazek wejsciowy musi byc w BMP w 256 kolorach. Timanthes wypluwa wlasciwy format na ten przyklad.

jok__

  • Gość
Project One vs Timanthes vs edytory soon-to-be-made
« Odpowiedź #32 dnia: 20 Lutego 2012, 15:54 »
Chyba 24b??
W kazdym razie tak mi dziala - ale tylko z PS i Timanthesa (ktorego juz troche oswoilem)
Mimo wszystko - konwersja na mucsu czy nufli w ten sposob to pain :/
Ciagle cos mi kaszani, ile razy bym nie poprawial.
Macie moze (prosba tez do Isildura ktory gdzies tu o tym pisal) jakies wskazowki w tym temacie?

Acha - zeby nie byc posadzonym na pojscie na latwizne - Rownolegle przestawiam sie na rysowanie w \"natywnych\" trybach (multi i hires) - zawsze wieksza szansa wykorzystania w produkcji.
Po prostu wiekszosc z tego co pikselowalem powstawalo w 8 bitowych paletach - latwiej jest przejsc na takie mucsu - gdyby tylko byl sensowny edytor. I przynajmniej dla mnie - najlepszy sposob na rysunek na party.