Czysty JCH to tylko edytor, jego sila sa playery ktorych jest sporo, nawet Moogie napisal jakies

Glover odwalil kawal dobrej roboty, bo o playerach Glovera pisze, szczegolnie 21.g6 i 21.g7. Przede wszystkim 11bitowe filtry czyli oprocz glownych 8bitow dodatkowy prawie 1 nibbel wartosci miedzy nimi. Filtr (typ czestotliwosc) mozna zmieniac dla kazdej praktycznie fali osobno w ramce. Przy basach sie przydaje i perkach. Komendy do wszystkich parametrow w instrumencie, kalkulowane vibratto, slide\'y dla arpeggia (ciekawe efekty mozna robic). Rozbudowane makra w ktorych mozna wszystko zmieniac, zapetlac je, a nawet modyfikowac. No i brzmi duzo lepiej. Glover odwalil kawal dobrej roboty, bo o playerach Glovera pisze, szczegolnie 21.g6 i 21.g7. Wada - player tylko na 1 ramke. Ale ja i tak robilem na 2x przez TAss\'a w +60k puszczajac muze xD
Byla tez wersja na 2 SIDow playera i edytora mojego pomyslu zreszta, wtedy nie bylo ani standardu 2 SIDow, wymyslilem, ze jeden zak za drugim relokowany co $1000 na przyklad co sie przyjelo, ani tym bardziej nie bylo edytora

Wada - drugi edytor w +60k, ale odtwarzaly jednoczesnie

Teraz ludzie sie jaraja echem dla leadow na samplach czy efektami, ja te rzeczy wymyslilem bawiac sie MlEdem na amidze x lat temu

Gdyby Gloverowi sie to wtedy chcialo to zakodowac, ehhh...
MusicLine Editor - a1200 - syntetyki jakie robilem ponad 10 lat temu
http://zima1978.webd.pl/phobos/Terra_Cresta.mp3http://zima1978.webd.pl/phobos/C64_LIVES.mp3W pierwszym kawalku nie umialem jeszcze robic takich brzmien jak w solowce w drugim. A bylo ono zrobione tak, ze zrenderowalem sobie jedno brzmienie z filtrami i rezonansem a sampla zanimowalem w drugim instrumencie i nalozylem kolejne filtry

MlEd to byla potega jesli chodzi o bajery. Nie widzialem podobnie zrobionego brzmienia w demkach na stronce MusicLine
