wolf nie jest prawidziwie 3d przede wszystkim z tego wzgledu, ze sciany sa zawsze \"proste\" oraz nie moze byc pomieszczenia nad pomieszczeniem. W Doomie sa wprawdzie sposoby zeby to obejsc z jakimis modowanymi silnikami, ale nei zmiena to faktu ze jest to niemozliwe \"by design\".
Podobnie jest w silniku Build stosowowanym m.in. w Duke Nukem 3d, blood, Shadow Warrior, Blake Stone... cos by sie na pewno jeszcze znalazlo

Silnik ten ogolnie dziala tak jak silnik dooma, tyle ze jakimis dzikimi metodami sciany moga byc ukosne oraz jest zaimplementowana w nowszych wersjach silnika iluzja room over room.
co do wolfa na c64 - > jest MOOD jak napisalem wyzej.
na stock maszynie wiecej sie nie wyciagnie, ale na ubieglorocznym forever widzialem klon wolfa na zmodowanego spectruma - wydajnoscl epsza nzi na c64, rozdizlczosc wyzsza.. ale tylko 2 kolory jesli dobrze pamietam - niech mnie ktos poprawi jesli klame

ah te czasy kiedy po nocach robilem mapy do dooma ... lezka sie sie w oku kreci

_________________
www.vulture.c64.org
www.c64power.com