Trudno się z Tobą nie zgodzić, zakładam jednak, że grę może kupić nie 5 osób a 50. Nie ma szans, żeby się na tym rynku dorobić, ale nie widzę nic przeciwko temu, żeby troszkę chociaż dorobić do pensji w ramach hobby

.
Załóżmy więc, że tytuł jest na tyle dobry, że zainteresowało się nim 50 osób. Daje to sumę 500 EUR pomniejszoną o koszt wytworzenia więc na kilka kolacji i na waciki starczy

. Zależy też dla kogo te euro, dla nas czy dla zagraniczniaków, przelicznik jest trochę inny. Pomniejszając koszt zakupu o połowę, nadal jest to 250 EUR. Prawie tysiąc złotych minus koszty wytworzenia za program, który założyliśmy, że kosztuje 5 EUR - a takich cen nie spotyka się na C64, są wyższe.
Zapaleńcy zawsze się znajdą, ale potężnych, dobrze dopracowanych i rozbudowanych gier wychodzi mało na C64. Myślę, że fajnie gdyby crackerzy docenili pracę jakiegoś zespołu, który przecież się na tym nie dorobi, ale lubi takie rzeczy pisać właśnie na komodę

.
Słusznie napisałeś WojT_GL odnośnie tej niskiej ceny, to fakt, też się nad tym zastanawiałem. Trzeba by się tylko dowiedzieć: ilu użytkowników C64 i emulatorów kupiłoby grę

. W przypadku komórek mamy znowu trochę inną sytuację, bo w przypadku C64 trzeba doliczyć nośnik, ewentualnie książeczkę i opakowanie/box. No i w Polsce i na świecie praktycznie każdy ma komórkę, w tym każdy gracz ma komórkę - a posiadaczem C64 lub emulatora są wyjątki. Znowu więc jednak inna charakterystyka platformy

.