Może gdzieś zdjęcia wrzucę - tylko gdzie ?
EPROMu jeszcze nie czytałem, muszę mieć fazę na lutowanie
Ale... oto moje spostrzeżenia:
1. A0-A13 C64 idzie do A0-A13 EPROMU.
2. /G EPROMU jest aktywne dla /ROML ($8000-$9FFF) i /ROMH ($E000-$FFFF), /OE EPROMU na stałe na masie.
3. A teraz najciekawsze...
W obszar I/O-2 ($DFxx) wpięty jest rejestr 4 bitowy, ale jego linie danych podpięte są do... A0..A3. Aktywacja - przez zapis w obszar I/O-2. Co się zapisuje do I/O-2 - nie jest ważne, ważny jest adres pod który się pisze.
A0 -> /EXROM (cart. slot)
A1 -> /GAME (cart. slot)
A2 -> / A14 (EPROM)
A3 -> / VPP (EPROM)
Nie sprawdzałem czy BBv8 zmienia /EXROM i /GAME (hehehe... może pracuje w tzw. trybie Ultimax ?).
Po cholerę jest coś podłączone do VPP - nie wiem. Programować EPROMu z VPP 5V się nie da
Schemat wyrzeźbiłem, muszę go trochę jeszcze obrobić, żeby nie wyglądał jak sieć pajęcza
O ile się nie mylę, żaden z emulatorów nie obsługuje takiego rodzaju kartridży.