Masz racje Wegi bo zrobic dobre demo w tych czasach to chyba juz nie tylko koderskie efekty na wysokim poziomie. Prawie wszystko juz bylo jak ktos tam napisal, wiec może lepiej pomyśleć najpierw nad ciekawym scenariuszem dema, ktory oczywiscie bedzie polączony z dobrymi efektami koderskimi. Podobnie jak z muzyką, że nikomu nie będzie się chciało słuchać fałszującej melodii w utworze, mimo iż będzie zrobiona na najwyższej jakości dźwiękach. Co niektórzy ludzie tutaj, jak i na CSDB to chyba za bardzo sie przejmują bo dla mnie kod,grafika czy muzyka na C64 to tylko ART. Ja chyba pomyliłem daty bo jednak w 1997 roku na pewnym party wystawiałem wraz z przyjaciółmi demo na Amige 1200, które niestety nie wystartowało na tej imprezie. Po prostu chyba za krótko byłem kiedyś na scenie C64 i jak napisał Skull to jest zupełnie odwrotnie bo raczej nikt nikogo tutaj nie zniechęca, skoro jesteśmy wszyscy w odpowiednim miejscu tzn. na c64power . Myśle, że każda wypowiedź kryje w sobie jakiś przekaz do przemyśleń i ulepszenia pomysłów, a nie do zniechęcania. Zresztą nikt ani nic mnie nie zniechęci bo kiedyś poszedłem chyba złą drogą tzn. nie doceniłem tego, co jeszcze niosła ze sobą scena C64, oprócz rywalizacji. Miałem kilku zajebistych kolegów w PL, z którymi urwałem kontakt z dnia na dzień bo sprzedałem mojego real C64 i kupiłem Amige, PC . ... Axa ty być może już siedzisz sporo w kodowaniu na koma to jest dla ciebie bardzo łatwe ale nie wiem czy wystarczy tylko wejść np. na codebase i poczytać bo jak ci później dojdzie jeszcze cyklowanie, zmagania z procesorem 1 MHZ, a jeszcze w demie, gdzie co chwilę zmieniają się efekty, które zazwyczaj są trickami np. wykorzystują prawie całą moc procesora C64 itd.