Aktualności: C64 Power - online od stycznia 2000 !

Autor Wątek: [S]Commodore C64C. C64, plus/4, floppy disk 1541+, magnetofony, Atari 800XL+1010  (Przeczytany 1167 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Plewkoski

• Level 1
  • *
Witam!

Czy mógł bym was prosić o pomoc w sprzedaniu/wycenie sprzętu, który posiadam?
Jestem totalnie zielony jeśli chodzi o stare komputery/konsolę i nie wiem co mam z tym zrobić :/
Mam niepotrzebny sprzęt i z tego co sam doszedłem jest to:
Commodore C64C, 2x Commodore C64, Commodore plus/4, Atari 800XL, Sinclair ZX81.
Dodatkowo Floppy Disk 1571 oraz 3x 1541, magnetofony do wszystkich Commodore i Atari.
Dołączam 2 zdjęcia całości. Jeśli coś Was zainteresuje, zdjęcia lepsze jakości będę mógł zrobić jutro.
http://scr.hu/2s1l/tukcc
http://scr.hu/2s1l/0fovu

Offline nameless

• Level 4
www.allegro.pl
www.olx.pl

Wystawiasz każdy sprzęt oddzielnie z ładnymi zdjęciami i opisem. Zaczynasz od 1 PLN
i liczysz kasę :-)

Nikt z nas nie jest jasnowidzem ile jakiś wariat jest wstanie dać za sprzęt.

Offline Plewkoski

• Level 1
  • *
Rozumiem, dzięki za odpowiedź ;)
Ewentualnie jak ktoś jest z Lublina lub ma po drodze i jest zainteresowany to zapraszam na priv :)

Offline Kisiel

• Level 7
  • Number 7 in all users competition...
    • http://wiki.projekt64.filety.pl/doku.php
Proponuje też czytać regulamin :)
idz wyprostowany wśród tych co idą na kolanach

...w przypadku checi zakupu UK1541,GA,MA,T8500,T7501 prosze o kontakt na Facebooku, haslo: UK1541....

Offline KB777

• Level 6
  • -profil nieaktywny-
Witam!

Czy mógł bym was prosić o pomoc w sprzedaniu/wycenie sprzętu, który posiadam?
Jestem totalnie zielony jeśli chodzi o stare komputery/konsolę i nie wiem co mam z tym zrobić :/
Mam niepotrzebny sprzęt i z tego co sam doszedłem jest to:
Commodore C64C, 2x Commodore C64, Commodore plus/4, Atari 800XL, Sinclair ZX81.
Dodatkowo Floppy Disk 1571 oraz 3x 1541, magnetofony do wszystkich Commodore i Atari.