No właśnie o to chodzi, żeby muzyka sobie a gra sobie
. Oczywiście aby dało się sterować tą muzyką. A dane wrzucane by były do pamięci ale nie przez zapisywanie ich w silniku za pomocą DATA tylko tak jak rozwiązałem to w przypadku grafiki czyli wczytywane prosto z dyskietki. W przypadku grafiki pokuję odpowiednie wartości wczytywane z dyskietki. Działa to cudownie
. Kwestia tylko tego typu, że nawet tego kodu ASM nie potrafię wklepać. Jakiś monitor? Jak to zapisać, gdzie zalokować miejsce na muzykę? Jeżeli ma to spowolnić działanie gry to szkoda.
Co do samej gry fantastycznie mi się ją pisze, olśnienie jakieś czy co?
Na razie serce gry czyli silnik zajmuje 25 bloków a potrafi bardzo wiele już
. Co najważniejsze interpretuje warunki logiczne w przypadku reakcji na przedmioty. To to myśli
.
Pliki z lokacjami zajmują po 4 bloki, zaś sekwencje historii czyli pojedyncze obrazki zajmują około 16 bloków. Z tego co wiem na jednej stronie dyskietki może się zmieścić do 144 plików więc nie grozi mi przejście tego limitu
.