Z tego co pamietam a bylo to bardzo dawno kiedy sie bawilem magnetofonem to wiem ze To zabezpieczenie bylo bardzo proste do obejscia. Chodzilo o to ze poczatkowe dane byly wczytywane do bufora magnetofonu a przy uruchamianiu program sprawdzal czy one sa czy nie (konretne bajty) - chyba napis ":illegal copy": czy cos takiego. Wiec ja polecil bym Tobie zebys zrobil tak:
1. Wczytaj gre ale jej nie uruchamiaj
2. Wejdz do monitora i po tej czesci gdzie jest sprawdzanie (powinno to wygladac mniej wiecej tak
...
lda $0340,y
cmp $08xx,y
beq ...
....
jmp run:a659 czy jakos tak
}
wiec zmien ten adres gdzie program ma uruchomic program po skopiowaniu danych z bufora na intrukcje rts albo jmp zeby sie zapetlil.
3. Podejrzyj adres konca programu ($ae,$af) albo jakis inny co uzywal go basic do ladowania i zgraj z monitora na dysk lub tasme.
To na pewno powinno poskutkowac
Powodzenia