X-Ray: da się. Ale nie bezpośrednio. Wymaga to zabawy z fazami ADSR. Pół biedy, jeśli robisz instrument z Attack i Decay ustawionymi na 0 - wtedy głośność zależy wyłącznie od parametru Sustain (niestety, jeśli parametr Sustain będzie bardzo niski, to da się słyszeć kliknięcie na początku dĽwięku - to będą zerowe fazy Attack i Decay właśnie).
W przeciwnym wypadku amplituda najpierw idzie do maksimum z przez czas określony parametrem Attack, a potem utrzymuje się na tym maksimum przez czas określony parametrem Decay. Innymi słowy: jeśli chcesz uzyskać dwa \'narastające\' dĽwięki (jak skrzypiec na przykład) o różnej głośności, to musisz zrobić coś takiego.
Instrument głośniejszy:
ADSR 6009
Wavetable X1,00,00,00,00,X0,FF (X=1,2,4 etc.)
Instrument cichszy:
To samo, lecz zmieniasz wartość Attack na 7 lub większą, zależnie od potrzeby.
Całość polega na przejściu w fazę Release, zanim faza Attack dobiegnie końca, ergo - w takim przypadku im wolniej dĽwięk będzie narastał, tym mniejszą głośność mieć będzie przy przejściu do fazy Release.
Ten patent, pozwól zgadnąć, pewnie jest Ci potrzebny do symulowania pogłosu na jednym kanale?