Aktualności: C64 Power - online od stycznia 2000 !

Autor Wątek: Dream Travel 100% premiera  (Przeczytany 2164 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

booker__

  • Gość
Dream Travel 100% premiera
« Odpowiedź #15 dnia: 03 Lutego 2012, 15:21 »
                   
wackee napisal:

Nie wiem czemu ale demo uruchomione po kliknieciu na D64 wiesza mi sie po pierwszym logo.

Bo autoload vicka wylacza true device emulation.



A ja w przeciwenstwie do Was, antyfraktalowe emulamuchy, odpale se to za pare godzin NA KOMPUTERZE \"Smile\"

Posluchalem narazie zakow - ladnie panie czarnuchu!. Chyba Jammer costam tez poprawil. Anyway slychac dobrze \"Smile\"

_________________
C64G+polamana obudowa+C64E_ladny_nawet,jak_amerykancki+C64C_caly_pordzewialy+KABEL IEC_stary,taki_smierdzacy

kotrobot__

  • Gość
Dream Travel 100% premiera
« Odpowiedź #16 dnia: 03 Lutego 2012, 16:14 »
Zaraz po tym odpal se nowe demo Offence.
 
Tylko zamow wczesniej pizze, kup zapas bro. i nastaw budzik.

A potem juz mozesz ogladac z zona \"Angielskiego pacjenta\". \"Wink\"


No bez przesady. Czesc z fraktalem nie jest znowu taka dluga.
To nie Taboo i plotscrolle. Ale po prostu wybija z rytmu.
_________________
W oparach cyny...

Offline wackee

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 2210
Dream Travel 100% premiera
« Odpowiedź #17 dnia: 03 Lutego 2012, 16:16 »
Znacie sie jak kura na pieprzu. Muzyka jest swietna.
_________________
arise http://arise64.pl/ | ARS:bodega http://arise64.pl/demos | sex, drugs & sixtyfour

splatterpunk__

  • Gość
Dream Travel 100% premiera
« Odpowiedź #18 dnia: 03 Lutego 2012, 19:41 »
Muzyka rewelka. Niewiem o co tam temu komus chodzi. No i dorzuce jeszcze troche cukru: rzeczywiscie swietne synchro.

Poza tym na fraktalu nie dawalem ALT+W moze dlatego, ze lubie jak sie \"liczy\". Raczej nie uzywam tej kombinacji w trakcie ogladania po raz pierwszy jakiegokolwiek dema. Jesli juz demo jest naprawde tragiczne to ALT+R daje rade. Szanujmy koderow \"Smile\"
_________________
www.vulture.c64.org

booker__

  • Gość
Dream Travel 100% premiera
« Odpowiedź #19 dnia: 03 Lutego 2012, 20:34 »
No i git. Fajnie!

Dwie uwagi :>

1. przedostatnia plansza na the end, za szybko ten movie scroll zapierdala, nie nadazam czytac!

2. czarnuchu, niestety w Twoim zaku pierwszy werbel na komodzie brzmi tragicznie (emul ma zdjebany dol hipasu, na chipe to znika, niestetysh).
_________________
C64G+polamana obudowa+C64E_ladny_nawet,jak_amerykancki+C64C_caly_pordzewialy+KABEL IEC_stary,taki_smierdzacy

nes__

  • Gość
Dream Travel 100% premiera
« Odpowiedź #20 dnia: 04 Lutego 2012, 07:44 »
Muzyka na poczatku jest swietna !

Nawet na lepszym sprzecie audio dosluchalem sie w koncu genezy jej powstania i ja zrozumialem !!! To to jest logo Samar z 1997 roku w multicolorze puszczone pixel po pixelu przez SIDa
_________________
\"A ile zrobisz pompek ?\" (c) 2o11 eLban

splatterpunk__

  • Gość
Dream Travel 100% premiera
« Odpowiedź #21 dnia: 04 Lutego 2012, 13:38 »
                   
booker napisal:

1. przedostatnia plansza na the end, za szybko ten movie scroll zapierdala, nie nadazam czytac!


Spacya, booka, spacya! \"Wink\"

_________________
www.vulture.c64.org

Nitro__

  • Gość
Dream Travel 100% premiera
« Odpowiedź #22 dnia: 04 Lutego 2012, 14:19 »
Muzyka jak dla mnie jest magiczna, 10/10.
Niestety im wiecej ogladam to demko, wpierw w wersji 90% a teraz w 100% tym bardziej spada ono u mnie w dol w rankingach(na party zrobilo super wrazenie, tego nie moge odmowic). Boli moje koderskie oko brak mocnego kodu oraz kilka bledow designerskich, przez ktore para idzie w gwizdek.
Ale to tylko moje zrzedzenie heretyka majacego kontakt ze wszystkimi scenami \"Wink\" Keep up the good work, nastepne demo na pewno bedzie mocne.

nes__

  • Gość
Dream Travel 100% premiera
« Odpowiedź #23 dnia: 04 Lutego 2012, 21:25 »
Dalem 10/10 bo nie moglem zdzierzyc ze \"Press space costam\" jest wyzej.
Mimo ze uwazam ze oba te dema sie maja nijak do Desert Dreams czy Altered States.
_________________
\"A ile zrobisz pompek ?\" (c) 2o11 eLban

Offline Skull

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 2034
Dream Travel 100% premiera
« Odpowiedź #24 dnia: 06 Lutego 2012, 09:00 »
no jaja,
weekend minal, a DT100 w pierwszej dziesiatce, to mile, ale wszyscy wiemy - patrzac na caly dorobek scenowy - ze na top10 to jeszcze nie zasluguje. Inna sprawa, ze na prawde dobre dema, gdzies tez nikna na odleglych miejscach, a ich pozycja to trafienie w \"nie wczas\" chyba tylko.

@Nitro, a co to jest mocny kod? Wez wzmocnij ten z DT dam Ci zrodla\"Smile\", ja uwazam ze kod jest calkiem dobry i ciezko bedzie cos poprawic, ale pewnie pomyliles slowo mocny z \"efektowny\" i tu sie zgodze.
_________________
Bo pecet to zwykly banan...

isildur__

  • Gość
Dream Travel 100% premiera
« Odpowiedź #25 dnia: 06 Lutego 2012, 13:11 »
Mocny kod maja dema z Atari, ale z kolei prawie zero designu i te nijakie kolory, fuj. Nitro ma na mysli zapewne liczone, matematyczne efekty, ktorych definitywnie brak ostatnio w produkcjach na C64. Cos takiego jak na przyklad tutaj (tylko duzo lepiej):
http://youtu.be/0UIi1pb6RHk
 Do tego masa gouraudow i big wektorow, ale uzytych z glowa, z fajnymi kolorami itd.

zielok__

  • Gość
Dream Travel 100% premiera
« Odpowiedź #26 dnia: 06 Lutego 2012, 18:03 »
Skull - Nitro chodzilo chyba o efekty ktore jak zobaczy koder to stwierdzi \"o jak on to zrobil!!!! to niemozliwe\".

isildur__

  • Gość
Dream Travel 100% premiera
« Odpowiedź #27 dnia: 06 Lutego 2012, 18:34 »
                   
zielok napisal:
Skull - Nitro chodzilo chyba o efekty ktore jak zobaczy koder to stwierdzi \"o jak on to zrobil!!!! to niemozliwe\".


Takie rzeczy to tylko HCL \"Smile\"

Nitro__

  • Gość
Dream Travel 100% premiera
« Odpowiedź #28 dnia: 06 Lutego 2012, 18:46 »
Tiaa, precyzujac mowiac mocny kod mam na mysli przede wszystkim matematyczne efekty albo innowacje w klasycznych efektach, nie widze innowacji - sredni/slaby efekt jak dla mnie.
Przyklad dem z takowymi: np. chyba kazde demo z Resource & Co.

Offline Skull

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 2034
Dream Travel 100% premiera
« Odpowiedź #29 dnia: 07 Lutego 2012, 11:28 »
                   
Nitro napisal:
Tiaa, precyzujac mowiac mocny kod mam na mysli przede wszystkim matematyczne efekty albo innowacje w klasycznych efektach, nie widze innowacji - sredni/slaby efekt jak dla mnie.
Przyklad dem z takowymi: np. chyba kazde demo z Resource & Co.


Ech, Nitro Resourcow Ci sie zachciewa, tez bym chcial. Ale tak na prawde to co widzisz w DT to wlasnie klasyczne kalkulowane efekty z innowacjami - nie w guscie?, trudno moze nastepnym razem cos Cie zadowoli.
Tu jeszcze dolaczam plik ciekawostke mam nadzieje ze Carrion sie nie pogniewa,


to jest wczesna wersja tego partu z dzieckiem.
Prawda, ze tryb MUCSU ladnie udaje NUFLI ?
   

   

                                                                                                
mucsu+carrion+vector.zip
 :Opis:                                                
      
\"\"
Pobierz
 :Nazwa zalacznika: :mucsu+carrion+vector.zip
 :Rozmiar: :11.51 KB
 :Pobran: :Plik sciagnieto 31 raz(y)
   


_________________
Bo pecet to zwykly banan...