Pomijajac brudy, mozemy porozmawiac (konstruktywnie) o designie demowym.
Z ogromna checia przeczytam tez o tym co waszym zdaniem byscie poprawili w naszych ostatnich produkcjach. Jako, ze aktualnie ciezko pracujemy nad ich finalnymi wersjami, to mozemy wziac pewne rzeczy pod uwage (w miare mozliwosci ofcoz).
\"Apparatus\" - demo moglo by byc wybitne, gdyby nie wspomniane wczesniej slabe grafiki w drugiej czesci dema. Poczatek - prawdziwy \"facekick\". Genialne twistery - po prostu znakomite, a wiem jak ciezko jest przygotowac grafe do twistera. Szacun, dla tego, kto je robil (obstawiam Carriona). Muza tez bardzo dobra.
Teraz w kwestii wspomnianego designu... na pewno lepiej byloby zamienic ostatni part z pierwszym, bo jak wiadomo pierwsza i ostatnia rzecz w kazdym projekcie (zwlaszcza wizualnym) zostaja w pamieci.