Aktualności: C64 Power - online od stycznia 2000 !

Autor Wątek: Polskie dema w pierwszej setce na CSDb  (Przeczytany 3468 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Sebaloz

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 1520
Polskie dema w pierwszej setce na CSDb
« Odpowiedź #60 dnia: 15 Listopada 2011, 20:22 »
                   
kotrobot napisal:
Wlasnie trafiles na krotka liste.

Mam lepszy pomysl, wyrzuccie Carriona z Elysium i przyjmijcie mnie na jego miejsce \"Smile\"

_________________
_________________
Ramos o kooperacji Lepsi+Miracles: wasza ekipa oprocz Carrion\'a to przecietniacy i tak jest duzo.

Offline c---n

  • Level 5
  • *****
  • Wiadomości: 861
Polskie dema w pierwszej setce na CSDb
« Odpowiedź #61 dnia: 15 Listopada 2011, 20:34 »
                   
Sebaloz/Lepsi.De napisal:

Dobrze, ale skad pewnosc ze jest to dobra decyzja? I dla kogo? Dla Ciebie, Miracles, waszej konkurencji czy dla mnie samego?


stad, ze twoje prace byly slabe i nie spojne z designem. i dobrze dla nas bo to sie nie powtorzy i demka beda jeszcze lepsze. twoja \"kariera\" mnie nie obchodzi. sam nia kierujesz.

co do reszty twoich komentarzy to moge tylko tyle powiedziec:

_________________
6xC64, SX64, 3xC+4, C128, 2xC128d, C16,  VIC-20, C64 DTV v1, Amiga 1200/060, Amiga 500, Amiga CDTV

zielok__

  • Gość
Polskie dema w pierwszej setce na CSDb
« Odpowiedź #62 dnia: 15 Listopada 2011, 21:06 »
                   
Sebaloz/Lepsi.De napisal:

                   
zielok napisal:
- Miracles i Lepsi juz nie robia razem dema \"Portal 2\" - to nowy news:)

http://c64scene.pl/viewtopic.php?t=719


A co w tym newsie bylo nie tak? Ten news powstal po zmianie nazwy dema z Portal 2 na Apparatus. I tak bylo bo nie robilismy dema PORTAL 2. A to, ze ktos mogl zinterpretowac to inaczej niz jest jasno napisane to, ze tak powiem nie moja wina \"Smile\"

                   
Sebaloz/Lepsi.De napisal:

                   
zielok napisal:
Ja oczywiscie szykuje demo.

http://www.c64scene.pl/viewtopic.php?t=547&postdays=0&postorder=asc&start=387

                   
zielok napisal:
BSOD, Portal takze powstalo na dopalonym sprzecie (pecet). Moje nowe demo takze.

http://www.c64scene.pl/viewtopic.php?t=729&postdays=0&postorder=asc&start=19


Moj blad. W ramach rekompensaty na nastepnym party na ktorym bede stawiam Ci 10 piw za kazde piwo ktore sobie kupie \"Smile\"

Offline Sebaloz

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 1520
Polskie dema w pierwszej setce na CSDb
« Odpowiedź #63 dnia: 15 Listopada 2011, 21:50 »
                   
carrion napisal:
stad, ze twoje prace byly slabe i nie spojne z designem.

No to zmieniles zdanie, bo miesiac temu pisales ze moje prace w demie byly przyzwoite. Oczywiscie kazdy moze zmienic zdanie w kazdej chwili.

                   
carrion napisal:
w trakcie robienia demka nie odzywalem sie bo to nie byla moja decyzja.

Ok, pewnie nawet jak bys sie odezwal to i tak nie zrobilbym niczego lepszego, bo to co zrobilem to i tak byl juz szczyt moich mozliwosci.

Pamietam jak w Malmo w lipcu 2009 zapytales mnie czy mozesz cos narysowac do BSOD, wtedy nikt nie spodziewal sie ze bedziesz taki dobry, ze Zielok bedzie taki dobry, ze Psycho bedzie taki dobry (nigdy nie robil muzy do zadnego dema). Wszyscy zrobili ogromne postepy i wykorzystali szanse dana przez los. Kiedys Ramos napisze o tym ksiazke \"Demka polskie\" \"Smile\"


                   
zielok napisal:
Moj blad. W ramach rekompensaty na nastepnym party

Wyrzuc Carriona i przyjmij mnie do Miracles na jego miejsce \"Smile\"

_________________
_________________
Ramos o kooperacji Lepsi+Miracles: wasza ekipa oprocz Carrion\'a to przecietniacy i tak jest duzo.

kotrobot__

  • Gość
Polskie dema w pierwszej setce na CSDb
« Odpowiedź #64 dnia: 16 Listopada 2011, 07:02 »
Chlopaki, popelniliscie fajne demo, a teraz pierzecie publicznie brudy.

Ciach bajera! \"Wink\"
_________________
W oparach cyny...

zielok__

  • Gość
Polskie dema w pierwszej setce na CSDb
« Odpowiedź #65 dnia: 16 Listopada 2011, 08:42 »
                   
kotrobot napisal:
Chlopaki, popelniliscie fajne demo, a teraz pierzecie publicznie brudy.


Jestesmy jedna wielka komodorowska rodzina a brudy nalezy prac we wlasnym domu \"Smile\"

A tak serio zgadzam sie.

                   
Sebaloz/Lepsi.De napisal:
ze Zielok bedzie taki dobry


Phi, ja zawsze bylem taki dobry tylko nie doceniony \"Laughing\"

isildur__

  • Gość
Polskie dema w pierwszej setce na CSDb
« Odpowiedź #66 dnia: 16 Listopada 2011, 10:57 »
Pomijajac brudy, mozemy porozmawiac (konstruktywnie) o designie demowym.

 Z ogromna checia przeczytam tez o tym co waszym zdaniem byscie poprawili w naszych ostatnich produkcjach. Jako, ze aktualnie ciezko pracujemy nad ich finalnymi wersjami, to mozemy wziac pewne rzeczy pod uwage (w miare mozliwosci ofcoz).

\"Apparatus\" - demo moglo by byc wybitne, gdyby nie wspomniane wczesniej slabe grafiki w drugiej czesci dema. Poczatek - prawdziwy \"facekick\". Genialne twistery - po prostu znakomite, a wiem jak ciezko jest przygotowac grafe do twistera. Szacun, dla tego, kto je robil (obstawiam Carriona). Muza tez bardzo dobra.

Teraz w kwestii wspomnianego designu... na pewno lepiej byloby zamienic ostatni part z pierwszym, bo jak wiadomo pierwsza i ostatnia rzecz w kazdym projekcie (zwlaszcza wizualnym) zostaja w pamieci.

zielok__

  • Gość
Polskie dema w pierwszej setce na CSDb
« Odpowiedź #67 dnia: 16 Listopada 2011, 00:00 »
                   
isildur napisal:
\"Apparatus\" - demo moglo by byc wybitne, gdyby nie wspomniane wczesniej slabe grafiki w drugiej czesci dema. Poczatek - prawdziwy \"facekick\". Genialne twistery - po prostu znakomite, a wiem jak ciezko jest przygotowac grafe do twistera. Szacun, dla tego, kto je robil (obstawiam Carriona). Muza tez bardzo dobra.


Rura byla slaba? Eeee nie wydaje mi sie \"Smile\" I dziekuje za pochwale grafiki do twister\'a \"Smile\" To nie byl Carrion, to nie byl Sebaloz, to nie byl Joodas a to ja stworzylem:)

                   
isildur napisal:
Teraz w kwestii wspomnianego designu... na pewno lepiej byloby zamienic ostatni part z pierwszym, bo jak wiadomo pierwsza i ostatnia rzecz w kazdym projekcie (zwlaszcza wizualnym) zostaja w pamieci.


Teraz raczej pierwszy xrotator bym zmienil z tym zielonkawym xrotatorem (go w sumie nie mialo byc ale potrzebowalem czegos aby wypelnic troche czasu). Te obracane logo Apparatus jednak niektorym bardzo sie spodobalo \"Smile\" Aczkolwiek zgodze sie, ze po bardzo mocnym poczatku braklo kopa w dupe na koncu.

isildur__

  • Gość
Polskie dema w pierwszej setce na CSDb
« Odpowiedź #68 dnia: 16 Listopada 2011, 13:54 »
                   
zielok napisal:

Rura byla slaba?


Nie, nie, rura byla calkiem na miejscu, chodzilo mi o te monitory na samym koncu i takie hmmm turbiny. Stylistycznie zbyt odstawaly od poczatkowych grafik.

Z checia bym zobaczyl jak wyglada zrodlo grafy do twistera z 4 odnogami, jesli to nie tajemnica.

zielok__

  • Gość
Polskie dema w pierwszej setce na CSDb
« Odpowiedź #69 dnia: 16 Listopada 2011, 14:05 »
                   
isildur napisal:

Nie, nie, rura byla calkiem na miejscu, chodzilo mi o te monitory na samym koncu i takie hmmm turbiny. Stylistycznie zbyt odstawaly od poczatkowych grafik.


A to juz wiem o co chodzi.

                   
isildur napisal:

Z checia bym zobaczyl jak wyglada zrodlo grafy do twistera z 4 odnogami, jesli to nie tajemnica.


Prosze bardzo
Oczywiscie potem konwertowane specjalnym tool\'em.

A co twister\'a w Dream Travel to tam koder spieprzyl sprawe. Kto to kodowal?

isildur__

  • Gość
Polskie dema w pierwszej setce na CSDb
« Odpowiedź #70 dnia: 16 Listopada 2011, 14:11 »
                   
zielok napisal:
[

A co twister\'a w Dream Travel to tam koder spieprzyl sprawe. Kto to kodowal?


Twister w DT juz dziala jak nalezy \"Smile\"

Dzieki za grafe. Czy to jest hires?

Offline Skull

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 2034
Polskie dema w pierwszej setce na CSDb
« Odpowiedź #71 dnia: 16 Listopada 2011, 14:20 »
                   
Cytat:
Kto to kodowal?

ja,
wcale nie spieprzylem (zreszta ciezko spieprzyc podawanie z tabeli sinusa i dodawanie
lda twistsin,x   
adc twistsin,y
zreszta z tego co patrzylem Ty tez tak masz)
 , na tym samym kodzie, ale juz w odpowiedniej grafie wyglada to tak :
   

   

                                                                                                
robot_main.zip
 :Opis:                                                
      
\"\"
Pobierz
 :Nazwa zalacznika: :robot_main.zip
 :Rozmiar: :10.56 KB
 :Pobran: :Plik sciagnieto 41 raz(y)
   


_________________
Bo pecet to zwykly banan...

zielok__

  • Gość
Polskie dema w pierwszej setce na CSDb
« Odpowiedź #72 dnia: 16 Listopada 2011, 14:22 »
To jest multicolor tylko w osi X jest zmniejszony dwukrotnie

zielok__

  • Gość
Polskie dema w pierwszej setce na CSDb
« Odpowiedź #73 dnia: 16 Listopada 2011, 18:10 »
                   
skull napisal:

ja,
wcale nie spieprzylem (zreszta ciezko spieprzyc podawanie z tabeli sinusa i dodawanie
lda twistsin,x   
adc twistsin,y
zreszta z tego co patrzylem Ty tez tak masz)
 , na tym samym kodzie, ale juz w odpowiedniej grafie wyglada to tak :


Spokojnie to nie mialo byc jakims atakiem. Ja uznalem, ze koder spieprzyl bo tam nie widac bylo w ogole twistowania (czyli np. zle dobrane sinusy) i byly ostre zakonczenia w co ktorejs linii (a to moglo byc spowodowane nie zapetlonym sinusem) i tyle. W kod w ogole nie patrzylem \"Smile\" Ale zwracam honor - to grafik spieprzyl \"Smile\"

Masz racje teraz juz wyglada duzo lepiej aczkolwiek uwazam, ze dacie rade zrobic jeszcze lepiej (za mocno czasem dublowany dithering widac - ale i tak teraz jest dobrze).

ps. ja w sumie nie pamietam jak mam \"Smile\" Ale pewnie masz racje.
ps2. Sinusow nie ruszales? Bo jesli nie to grafik podwojnie spieprzyl \"Smile\"

Offline Skull

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 2034
Polskie dema w pierwszej setce na CSDb
« Odpowiedź #74 dnia: 17 Listopada 2011, 07:47 »
                   
zielok napisal:

...bo tam nie widac bylo w ogole twistowania (czyli np. zle dobrane sinusy) i byly ostre zakonczenia w co ktorejs linii (a to moglo byc spowodowane nie zapetlonym sinusem) i tyle...
ps2. Sinusow nie ruszales? Bo jesli nie to grafik podwojnie spieprzyl \"Smile\"

To nie do konca tak,
przyznaje, ze te ostre zakonczenia to moja wina, ale zostawilem to bo myslalem, ze az tak nie bedzie razic - jak widac ten twister jest na spritesach (w koncu w wchodzi przez gorna ramke, i w tle ma bitmape i jest troche wiekszy od ekranu: 210 px),
ale obliczany byl tylko jeden, z czterech paskow, pozostale trzy to przesuniecia na ksztaltach - niestety ostatni ksztalt (po pionie) z pierwszym sie nie zgrywaly stad te \"ostre zakonczenia\" (no w jednym jest dobrze \"Wink\"

Co od samego twistera wzorowalismy sie na \"twistro\" z dtv, jednak zanim uzyskalismy poprawna teksture, Isildur przebrnal przez kilkanascie (jak nie kilkadziesiat) tekstur - ja nie umiem rysowac, a szkoda bo pewnie szybciej by to nam poszlo.

ps. podoba mi sie ten Twoj tryb wyswietlania obrazu, gdzie wybierasz sobie linie (taki display list na c64 ?)

_________________
Bo pecet to zwykly banan...