Aktualności: C64 Power - online od stycznia 2000 !

Autor Wątek: Konwertowane obrazki...  (Przeczytany 2158 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline c---n

  • Level 5
  • *****
  • Wiadomości: 861
Konwertowane obrazki...
« Odpowiedź #45 dnia: 22 Lutego 2010, 20:08 »
to moze ja odslanie rabka tajemnicy.
od jakiegos czasu pracuje nad toolem do pixlowania.

tez nie lubie c# wiec pisze to w javie w zwyklym AWT.
plus tego taki ze bedzie dzialac wszedzie. (zwlaszcza na Macu \"Wink\"
a mam w tej chwili dzialajacy podstawowy edytor + pare fajnych ficzerow zreszta nawet przed chwila na csdb zaposcilem posta z pytaniem o jedna rzecz ktora wlasnie koduje.

co do nufli to nie mowie nie. zwlaszcza ze kolega digger oferowal sie z pomoca (Tomek pamietam i podesle ci src)

pytanie kto chcialby realnie pomoc w kodowaniu. calosc bedzie open source ale do wypuszczenia wersji 0.1 jeszcze mi troche funkcjonalnosci brakuje.

wiecej szczegolow niebawem tutaj, na csdb i na moim blogu.
_________________
6xC64, SX64, 3xC+4, C128, 2xC128d, C16,  VIC-20, C64 DTV v1, Amiga 1200/060, Amiga 500, Amiga CDTV

Offline wackee

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 2210
Konwertowane obrazki...
« Odpowiedź #46 dnia: 22 Lutego 2010, 20:19 »
Kodowac nie pomoge, ale moge skomponowac Ci jakis wkurwiajacy i obnizajacy efektywnosc uzytkownika koncowego background \"Very
_________________
arise http://arise64.pl/ | ARS:bodega http://arise64.pl/demos | sex, drugs & sixtyfour

Nitro__

  • Gość
Konwertowane obrazki...
« Odpowiedź #47 dnia: 22 Lutego 2010, 20:46 »
Zakodowalem dawno temu prosty edytor grafiki wektorowej, moze cos sie z niego daloby wykorzystac w twoim projekcie, chcesz to zobacz:
http://noname.c64.org/csdb/release/?id=78472
Ofcoz napisany w C++, ale elementy koncepcyjne takie np jak zoom itd. to zaden problem przeniesc.

kmeg__

  • Gość
Konwertowane obrazki...
« Odpowiedź #48 dnia: 23 Lutego 2010, 09:39 »
Tez jakis czas temu zabralem sie za narzadzie do rysowania (c++, mfc) ale po paru godzinach dalem sobie na luz bo bez sensu jest tworzyc kolejnego P1. Na razie nie mam mocy przerobowych ale moze za jakis czas bede mogl wspomoc z ta java...   

   

                                                                                    
vicstudio_small.png
 :Opis:                                                
vicshow, aaaaaaaaalpha
      
 :Rozmiar: :38.73 KB
 :Wyswietlen: :Plik sciagnieto 775 raz(y)

\"vicstudio_small.png\"

   


Offline c---n

  • Level 5
  • *****
  • Wiadomości: 861
Konwertowane obrazki...
« Odpowiedź #49 dnia: 23 Lutego 2010, 10:05 »
kmeg:
ja wlasnie nie chce zrobic kolejnego P1 a raczej cos bardziej zblizonego do timanthesa (wiem ze to ambitne zadanie) i do Grafx2. Tak naprawde zaczalem od eksperymenty w Javie, kory mi ise udal i stad zabralem sie ze reszte...
podesle jakis skreenshot pozniej - i opisze co chcialbym miec w takim narzedziu... zeby rozjasnic o co mi chodzi.
_________________
6xC64, SX64, 3xC+4, C128, 2xC128d, C16,  VIC-20, C64 DTV v1, Amiga 1200/060, Amiga 500, Amiga CDTV

kotrobot__

  • Gość
Konwertowane obrazki...
« Odpowiedź #50 dnia: 23 Lutego 2010, 10:44 »
Wbijajac sie w aktualne trendy na scenie ja tez zaczalem dzisiaj robic swoj edytor.
Ale zbliza sie poludnie i juz mi sie odechcialo... Moze jutro skoncze.
 \"Wink\"

Carrion, na jakims starym dysku mam chyba jeszcze gdzies Zoombie. Pamietasz?   

   

                                                                                    
vicek.png
 :Opis:                                                
      
 :Rozmiar: :183.22 KB
 :Wyswietlen: :Plik sciagnieto 763 raz(y)

\"vicek.png\"

   


Offline wackee

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 2210
Konwertowane obrazki...
« Odpowiedź #51 dnia: 23 Lutego 2010, 10:53 »
A ja w ostatnim swojej produkcji rysowalem sprite\'y wpisujac wartosci heksowe w monitorze przekalkulowane w czerepie \"Smile\"
_________________
arise http://arise64.pl/ | ARS:bodega http://arise64.pl/demos | sex, drugs & sixtyfour

kmeg__

  • Gość
Konwertowane obrazki...
« Odpowiedź #52 dnia: 23 Lutego 2010, 10:56 »
                   
kotrobot napisal:
Wbijajac sie w aktualne trendy na scenie ja tez zaczalem dzisiaj robic swoj edytor.
Ale zbliza sie poludnie i juz mi sie odechcialo... Moze jutro skoncze.
 \"Wink\"


Dawaj kody zrodlowe to skonczymy jeszcze dzisiaj bo Twoj bardziej zaawansowany \"Wink\"

prezes__

  • Gość
Konwertowane obrazki...
« Odpowiedź #53 dnia: 10 Marca 2010, 19:53 »
Carrion, moge wykopac zrodla do tego, jesli Ci to pomoze (C++ i chyba MCF):

http://noname.c64.org/csdb/release/?id=7259

Offline c---n

  • Level 5
  • *****
  • Wiadomości: 861
Konwertowane obrazki...
« Odpowiedź #54 dnia: 10 Marca 2010, 20:11 »
prezes: niezle....
jak masz zrodla to by troche pomoglo. wlasnie zatrzymalem sie na konvertowaniu grafiki. brute force jakos mi sie udalo zaimplementowac ale na F/S sie zatrzymalem - nie zeby w internecie nie bylo gotowych zrodel, ale jakos nie chce to dzialac tak jak bym chcial...

btw: ten moj tool nazwalem roboczo CPixels.
niebawem (moze jeszcze przed BP) wstawie to na google code.
_________________
6xC64, SX64, 3xC+4, C128, 2xC128d, C16,  VIC-20, C64 DTV v1, Amiga 1200/060, Amiga 500, Amiga CDTV