Aktualności: C64 Power - online od stycznia 2000 !

Autor Wątek: Exomizer - z czym to się je?!  (Przeczytany 7098 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline BagoZonde

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 1056
    • http://www.commocore.com
Exomizer - z czym to się je?!
« Odpowiedź #15 dnia: 15 Października 2011, 11:57 »
Skull
Jasne Skull, nie ma sensu się rozwodzić nad tymi niuansami ;). Odpowiem szybko bo kilka wyjaśnień by się przydało dla klarowności: użyłem 69 Positions ponieważ to chodziło i chciałem na zasadzie analogii podmienić na swój kod z bitmapą (na razie surówkę próbowałem bez żadnych muzyczek). Nie pisałem, że -l to literal sequences, ale nie wyklucza to tego, że znalazłem w readme 1.1.5 coś takiego:

But now Exomizer comes to the rescue. The -l flag now also takes the string literal "auto" as an argument.

BTW. W wersji 1.1.5 nie było jeszcze opcji -c.

Co do końcowych adresów to około-nocny błąd w komunikacji ;).

Exomizera odstawiam na zimowe wieczory a teraz próbuję zmieścić w ramce animację bloku 5x6 bitmapy multicolor ;) bo trochę przycina.

Co do Silesii super byłoby pop... rogramować (?) - zbierałem się żeby w końcu pojechać a tu przysłowiowa pupa. Może jeszcze dam radę.