Forma artykułu mistrzowska.
Co do samego pojedynku, to nie jestem przekonany czy był faktycznie wykonany na sprzęcie, czy to wyobraźnia literacka.
W grze CC4 nie ma chyba opcji na ustawianie długości czasu myślenia komputera (chyba że jakimś cheatem), i biorąc pod uwagę, że w A8 i c64 są te same procki (zestawy rozkazów) 6502, algorytm powinien być IDENTYCZNY. Oczywiście szybkość taktowania procesora (Atari szybsze) odgrywać może rolę przy sprawdzaniu kombinacji ruchu, ale przedział 10 min. to chyba aż za dużo do podjęcia decyzji ruchu na każdej z maszyn (ale nie wiem, włączyłem grę i te pierwsze ruchy komp stawiał w kilka-kilkanaście sekund, a teoretycznie im dalej tym mniej kombinacji). Teoretycznie powinno być 2:2, bo algorytm powinien tak samo zadziałać (liczy się tylko pierwszy ruch).
Na c64 jest jeszcze dostępny specjalny cartridge (nawet go gdzieś mam), właśnie chyba z CC4, który jest specjalnie rozbudowany aby działał z taktowanie 5 MHz! - może jednak te mhzty mają znaczenie.