Zaraz mnie normalnie coś trafi

Czemu te assemblery są takie różne i w każdym inaczej się wpisuje kod. Działam na emulatorze CCS64 V3.6 w WinXP SP2. Pobrałem obraz cartridge`a Final 3 z
http://www.c64.ch/programming\' target=_blank>
http://www.c64.ch/programming i próbuję wpisać kod według instrukcji tam zawartych. Nie mogę wpisać adresu $C000 w pierwszej linii. Po wpisaniu A $C000 LDX #$00 i Enter pojawia się znak zapytania w miejscu znaku dolara $. Korzystają z instrukcji na wymienionej stronie zaczynam od innego adresu od A2000 i mogę wpisywać kod dalej ale utknąłem na lini BEQ i nie wiem jaki adres mam wpisać. Dlaczego linie nie są numerowane po kolei z krokiem co 1? Sorry ale zupełnie nie znam się na assemblerze i proszę o wytłumaczenie jak krowie na rowie jak wpisać ten programik :-). Zacząłem tak:
.A2000 LDX #$00
.A2002 STX $D011
.A2005 SEI
.A2006 LDX #$00
.A2008 LDA $DC0D
.A200B AND #$10
.A200D BEQ i tutaj nie wiem co wpisać bo chyba nie $C011
i w ostatniej linii mam wpisać JMP 2006 (skok do linii gdzie zaczyna się LOOP?)
Pobrałem wszystkie wersje Action z
http://rr.c64.org/w/images/9/92/Action_Replay_all_rr.c64.org_2010-10.rar\' target=_blank>Action Replay i której mam użyć aby zacząć od adresu $C000 ?
http://rapidshare.com/files/446373129/kod.avi\' target=_blank>Link wideo
Wpisałem ten listing z C&A i działa, ale mam mały problem bo nie mam prawdziwego C64 i magnetofonu a jedynie emulator. Zrobiłem tak:
1. Za pomocą programu Audiotap skonwertowałem pierwszy lepszy plik WAV z muzyką do pliku TAP
2. W emulatorze uruchomiłem program z listingu z C&A
3. Przez F9 wszedłem do menu Tape Device 1..., zaznaczyłem utworzony wcześniej plik TAP i zamiast F1=Run wybrałem F2=Select Tape
4. Dźwięk było słychać ale bardzo marnej jakości. Podejrzewam, że to wina konwertera Audiotap który skonwertował plik WAV do TAP obniżając jakość WAV. Gdy porównamy plik wav i tap w WinHex to widać jak bardzo plik tap jest mniejszy od wav
Search for differences
1. C:\\lato.tap: 358 656 bytes
2. C:\\lato.wav: 18 155 654 bytes
Jak wstawić same dane samplingu z pliku WAV do pliku TAP za pomocą edytora np. WinHex? Chodzi o to aby w emulatorze otworzyć wirtualną kasetę ale z danymi audio a nie piskami. Czy to ma sens, czy lepiej nie będzie niż po skonwertowaniu pliku WAV do TAP za pomocą Audiotap?