Aktualności: C64 Power - online od stycznia 2000 !

Autor Wątek: Pomocy mój C 64 coś nie hula !  (Przeczytany 956 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

mut

• Gość
Pomocy mój C 64 coś nie hula !
« dnia: 29 Października 2010, 16:12 »
 Witam.  Zacznę  od  tego  że  jestem  raczej  początkujący  w  tej  tematyce  więc  sorry  jeśli  walne  nie  świadomie  jakieś  głupstwo.  

Wykopałem  podstarzałe  Commodore  (ta  nowsza  wersja).  
  Łezka  się  w  oku  zakręciła  ,  pomyślałem  sobie  pogram  jak  za  dawnych  lat  coś  w  Basicu  napiszę.  Podłączam  zestaw  
  i...  d**a  zamiast  zwyczajowego  powitania  wyskakują  na  zmianę:  pusty  ekran,  nie  określony  ciąg  znaków  lub  tekst  powitalny  plus  niekreślony  ciąg  znaków  i  oczywiście  do  tego  komputer  nie  reaguje  na  kontakt  przez  klawiaturę.  Serce  mi  zamarło.  \'\'      
  Pamięć  mi  już  szwankuje  ale  może  to  był  powód  dla  którego  leżał  w  piwnicy.  

W  zestawie  jest  Commodore  64,oczywiście  zasilacz,jakiś  pośledniejszy  dżojstik,  Black  Box  3  i  magnetofon.  

Jeśli  ktoś  wie  co  mogło  się  stać  i  czy  jest  szansa  to  jakoś  naprawić  proszę  dajcie  znać.  

Offline Kisiel

• Level 7
  • Number 7 in all users competition...
    • http://wiki.projekt64.filety.pl/doku.php
« Odpowiedź #1 dnia: 29 Października 2010, 17:49 »
 objawy  jak  przy  uszkodzonym  CIA  (6526),  nie  naprawisz  tego  łatwo.
idz wyprostowany wśród tych co idą na kolanach

...w przypadku checi zakupu UK1541,GA,MA,T8500,T7501 prosze o kontakt na Facebooku, haslo: UK1541....

11111olo

• Gość
« Odpowiedź #2 dnia: 29 Października 2010, 18:04 »
 Rozkręć  i  sprawdź  czy  nie  ma  wizualnych  uszkodzeń,  wylanych  elektrolitów  czy  zimnych  lutów.  

Odłącz  klawiaturę  i  spróbuj  ponownie.  

Czy  masz  doświadczenie  w  demontażu  z  dwustronnego  PCB?

mut

• Gość
« Odpowiedź #3 dnia: 29 Października 2010, 19:17 »