Aktualności: C64 Power - online od stycznia 2000 !

Autor Wątek: nagrywanie kaset z pc.  (Przeczytany 1810 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

skipi92

• Gość
nagrywanie kaset z pc.
« dnia: 07 Października 2010, 22:28 »
 Witam  witam.  
  jestem  nowy  i  zielony.  Tak  wiem  że  napiszecie  że  wystarczy  wpisać  w  wyszukiwarce  i  wszystko  znajdę  ble  ble  ble  :P  więc  wybaczcie,  wolę  sam  założyć,  i  opisać  swój  problem  niż  bazować  się  na  innych.  To  tak....  dowiedziałem  się  o  tym  nagrywaniu  gier  na  taśmę  z  PC..  więc  ściągnąłem  pare  interesujących  tytułów  przerobiłem  na  wav.  może  dokładniej  opiszę..  tym  programem  wav-prg  (mam  jakąś  ubogą  wersje,  nie  było  wszystkich  opcji  tak  jak  w  screenach  na  stronie  C64  POWER)dałem  kolejno  `turbo  tape  64  only`,  `wav  file`  reszte  zostawiłem  tak  jak  było  czyli  `frequency  44100`  i  `volume  254`.  wybrałem  gre  i  przerobiłem,  poszedłem  dziś  do  kumpla,  podpieliśmy  jego  wieżę  do  kompa,  kablem  mini  jack  i  2  czincziny    \'\'  no  i  winampie  playlista,  włączyliśmy  nagrywanie  w  wieży  i  puściliśmy  szmery  w  winampie...  w  domu  odpaliłem  Commoorca,  i  magnetofon  w  ogóle  nie  czyta,  nie  ma  nic,  jakby  pusta  kaseta..  dodam  że  ta  kaseta  była  z  jakąś  muzyką,  to  najpierw  NIC  nie  puszczając  skasowaliśmy  ją,  kumpel  powiedział  że  tak  się  kasuje,  nic  się  nie  puszcza  tylko  nagrywanie  i  się  taśma  czyści,  po  tym  czymś  dopiero  nagraliśmy  gry.  ZAKŁOPOTANIE,  powiedzcie  ludzie  co  jest  grane...  bo  nie  wiem  w  ogóle  o  co  chodzi,  co  było  źle  itd  itp.    

Pozdrawiam!  

Offline Raf

• Master of disaster
  • Administrator
  • Level 7
  • Wolność, własność, sprawiedliwość
nagrywanie kaset z pc.
« Odpowiedź #1 dnia: 07 Października 2010, 22:33 »
 w  c64  jest  cartridge  z  turbo?  ustawiles  glowice?  glowica  w  magnetfoonie  jest  w  ogole  wkrecona?