A Ty masz te programy tylko na oryginalnym C64 czy też na PC. Bo jak one takie długie, to ciężko Ci będzie przepisywać. Jak masz na PC to podeślij mi mailem tego od spriteów i tego od dźwięku.
A ode mnie jeszcze jeden fraktal. Tym razem prostszy, ale za to z polskim rodowodem - \'Trójkąt Sierpińskiego\'. No i na efekt nie trzeba czekać tak długo.
5 POKE 53280,6
10 POKE 53272, PEEK (53272) OR 8
20 POKE 53265, PEEK (53265) OR 32
40 FOR Y = 1024 TO 2023
50 POKE Y, 246
60 NEXT Y
70 FOR X = 8192 TO 16191
80 POKE X, 0
90 NEXT X
100 X1 = 160
110 X2 = 160
120 Y1 = 0
130 Y2 = 0
140 FOR K = 1 TO 50000
150 LOS = INT (RND (1) * 3)
160 IF LOS = 0 THEN X1 = (X2 + 160) / 2 : Y1 = Y2 / 2
170 IF LOS = 1 THEN X1 = X2 / 2 : Y1 = (Y2 + 200) / 2
180 IF LOS = 2 THEN X1 = (X2 + 320) / 2 : Y1 = (Y2 + 200) / 2
190 GOSUB 1000
200 X2 = X1
210 Y2 = Y1
220 NEXT K
230 GOTO 230
1000 PY = INT (Y1 /
1010 PX = INT (X1 /
1020 LIN = Y1 AND 7
1030 BIT = 7 - (X1 AND 7)
1040 BAJT = 8192 + PY * 320 + PX * 8 + LIN
1050 POKE BAJT, PEEK (BAJT) OR (2 ^ BIT)
1060 RETURN