Aktualności: C64 Power - online od stycznia 2000 !

Autor Wątek: Commodore 64  (Przeczytany 406 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

matek

  • Gość
Commodore 64
« dnia: 07 Marca 2009, 18:15 »
 Witam.  
  Czy  ma  ktoś  do  sprzedania  c64  stan  obojętny  może  nie  mieć  klawiszy  itp.  Ważne  aby  płyta  główna  posiadała  śruby  i  układy  scalone.



Chippy

  • Gość
Commodore 64
« Odpowiedź #1 dnia: 08 Marca 2009, 14:05 »
 Chcesz  samą  płytę  główną?  Jeśli  tak,  to  mogę  ci  nawet  oddać  (mam  ich  setki).

matek

  • Gość
Commodore 64
« Odpowiedź #2 dnia: 08 Marca 2009, 14:26 »
 Ważne  żeby  posiadała  śrubki  i  modulator  \'\'  

Chippy

  • Gość
Commodore 64
« Odpowiedź #3 dnia: 08 Marca 2009, 15:11 »
 Moja  ma  wszystko,  tylko  porozerwane  nóżki  na  kabel  do  klawiatury  :),  jeżeli  chcesz  to  skontaktuj  się  ze  mną  na  GG  (7397702).

benek86

  • Gość
Commodore 64
« Odpowiedź #4 dnia: 23 Marca 2009, 20:56 »
 Witam;)  Ktoś  wie  jakie  komendy  do  czego  służyły?  jakie  wpisywało  się  na  początku  po  włączeniu  C64?  bo  mam  problem  z  odpaleniem  gier  na  kasetach.  Dzięki  z  góry  

indyjr

  • Gość
Commodore 64
« Odpowiedź #5 dnia: 23 Marca 2009, 21:36 »
 jeżeli  masz  oryginalną  grę  na  kasecie  to  piszesz  po  prostu  LOAD  i  wciskasz  klawisz  RETURN,  wyświetla  się  napis  PRESS  PLAY  ON  TAPE,  wciskasz  co  pisze,  gra  się  wgrywa,  wpisujesz  RUN  i  klawisz  RETURN.  
   
  Jak  są  to  pirackie  składanki  to  na  początku  każdej  z  nich  był  program  turbo,  który  trzeba  było  wgrać  w  opisany  powyżej  sposób,  później  przewinąć  do  wybranej  gry  i  wgrać  ją  poprzez  turbo.  
   
  Problem  ten  rozwiązuje  odpowiedni  cartridge,  np.  BLACK  BOX,  ma  wbudowane  turbo.  
   
  Acha  na  początku  każdej  prawie  pirackiej  kasety  był  jeszcze  program  do  regulacji  głowicy  w  magnetofonie,  puszczając  magnet  na  play  w  miejscu  gdzie  na  kasecie  jest  gra  musisz  kręcąc  delikatnie  śrubokręcikiem  osiągnąć  jak  najwęższe  i  najrówniejsze  linie.  
   
  Ten  problem  z  tego  co  pamiętam  rozwiązuje  BLACK  BOX,  który  ma  wbudowany  program  do  regulacji  głowicy  (nie  trzeba  go  wgrywać  z  kasety.  
   
  Ogólnie  rzecz  biorąc,  praca  z  magnetem  bez  black  boxa,  jeśli  korzystasz  z  gier  zapisanych  w  turbo  to  katorga.  
   
   

zyga

  • Gość
Commodore 64
« Odpowiedź #6 dnia: 24 Marca 2009, 08:24 »
 To  forum  posiada  archiwum.  Czasami  wystarczy  poszukać,  żeby  znaleźć  odpowiedź  na  pytanie  bez  ponownego  zadawania.  
  Poczytaj  tutaj:  
  http://forum.c64power.com/index.php?id=1723&fid=1\' target=_blank>http://forum.c64power.com/index.php?id=1723&fid=1

jedfox

  • Gość
Commodore 64
« Odpowiedź #7 dnia: 31 Marca 2009, 20:12 »
 Czy  ma  ktoś  na  zbyciu  sprawną  1541-II?