Aktualności: C64 Power - online od stycznia 2000 !

Autor Wątek: koder?  (Przeczytany 928 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

indyjr

  • Gość
koder?
« Odpowiedź #15 dnia: 16 Marca 2009, 13:04 »
 właśnie  strugam  dwa  pierwsze  pomysły  na  gry:  
   
  1.  third  reich  -  shooter  -  celowniczek  
  2.  wild  revenge  -  platformówka  z  kowbojami  
   
  jak  będą  gotowe  pierwsze  screeny  tak  jak  ja  je  widzę  to  wkleję.  
   
  na  razie  plansza  tytułowa:  
   
  http://img5.imageshack.us/img5/586/ccs1.png\' target=_blank>http://img5.imageshack.us/img5/586/ccs1.png
   
  i  podkład  menu:  
   
  http://img243.imageshack.us/img243/120/ccs4.png\' target=_blank>http://img243.imageshack.us/img243/120/ccs4.png
   
   

Offline Raf

  • Master of disaster
  • Administrator
  • Level 7
  • **********
  • Wiadomości: 7339
  • Wolność, własność, sprawiedliwość
koder?
« Odpowiedź #16 dnia: 16 Marca 2009, 15:20 »
 a  ze  tak  zapytam  taka  gra  miala  by  byc  dla  przyjemnosci  wykonana  czy  moze  np  potem  z  pomoca  protovision  wydana  niejako  ...  komercyjnie?  
   
  PS:  Chippy,  czytajac  Twoje  posty  to  ja  mam  wrazenie  ze  najbardziej  to  Ty  umiesz  pierdolic,  ale  oralnie  w  porywach.  juz  nie  pierwszy  raz  czytam  Twoje  wypowiedzi  tutaj  i  sie  noz  w  kieszeni  otwiera.  logicznym  jest  ze  trzeba  znac  przecietnie  przynajmniej  asma  od  strony  po  prostu  samego  kodowania  aby  zrobic  jakakolwiek  tzw  \'normalna\'  gre,  nikt  o  zdrowych  zmyslach  nie  bedzie  pisal  \'gry  akcji\'  w  basicu,  wiec  snujac  takie  pomysly  raczej  nikogo  na  wspolprace  ze  soba  nie  skusisz.  pokaz  chociaz  jaka  ta  muzyke  na  FL  robisz,  bo  FL  to  ja  tez  mam  obcykanego  tylko  talentu  muzycznego  mi  zawsze  brakowalo.
"Cokolwiek powiesz albo napiszesz, znajdzie się ktoś, kto słyszy lub czyta coś zupełnie innego i jeszcze bezczelnie wmawia Ci to"

indyjr

  • Gość
koder?
« Odpowiedź #17 dnia: 16 Marca 2009, 19:10 »
 Jest  mi  to  obojętne,  ale  komercyjnie  też  nie  wykluczam,  zależy  od  reszty  zespołu,  który  by  się  za  to  zabrał...

Chippy

  • Gość
koder?
« Odpowiedź #18 dnia: 17 Marca 2009, 16:36 »
 Raf  -  źle  mnie  zrozumiałeś.  Chodziło  mi  raczej  o  to,  że  assembler  jest  wspomagany  basicem,  którego  dobrze  znam.  Po  za  tym,  kurde,  mam  dopiero  12,5  roku,  a  assemblera  się  dopiero  uczę,  z  kolei  basic`a  znam  od  ok.3  lat  (nie  ma  to  jak  listowanie  i  próbowanie  wszystkich  poleceń  np.  programu  do  obliczania  silni  :)),  tak  więc  bardziej  basic  byłby  według  mnie  platformą,  ale  była  by  wspomagana  przez  asm,  który  jest  setki  razy  szybszy  (obsługa  koali  itd.).  Tak  więc  -  nie  oczekuj  odemnie  zbyt  wiele.

Chippy

  • Gość
koder?
« Odpowiedź #19 dnia: 17 Marca 2009, 16:40 »
 I  proszę,  nie  piszcie,  że  jestem  maluch  i  żebym  wracał  do  mamusi  (tak  najczęściej  piszą),  bo  c64  jestem  zainteresowany  od  dawna,  tak  jak  innymi  starymi  komputerami,  i  raczej  nie  przestanę.  I  to  nie  chodzi  tylko  o  gry,  ale  o  wszystkie  
    programy  użytkowe  i  sprzęt.

Offline Skull

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 2034
koder?
« Odpowiedź #20 dnia: 17 Marca 2009, 17:18 »
 Nie  wiem  jak  Ciebie  Raf,  ale  mnie  zatkało    \'\'    
   
  12,5  roku  ????

Offline Kisiel

  • Level 7
  • *******
  • Wiadomości: 11447
  • Number 7 in all users competition...
    • http://wiki.projekt64.filety.pl/doku.php
koder?
« Odpowiedź #21 dnia: 17 Marca 2009, 18:07 »
 hmm  czego  teraz  nie  uczą  w  gimnazjum  ...  programować  obliczenia  silni.  Ciekawe  nie?  
idz wyprostowany wśród tych co idą na kolanach

...w przypadku checi zakupu UK1541,GA,MA,T8500,T7501 prosze o kontakt na Facebooku, haslo: UK1541....

Tomaaz

  • Gość
koder?
« Odpowiedź #22 dnia: 17 Marca 2009, 18:09 »
 Nie  ma  w  tym  nic  dziwnego.  Przecież  C64  był  projektowany  dla  ludzi  w  tym  wieku.  BASIC  to  był  język,  który  miał  zachęcić  i  wprowadzić  w  świat  programowania  właśnie  dzieci.  
   
  Chippy,  nikt  nie  będzie  Cię  odsyłał  do  mamusi  (a  przynajmniej  nie  powinien).  Mam  tylko  wrażenie,  że  Ty  strasznie  mieszasz  to  wszystko  -  różne  języki,  platformy,  narzędzia  i  trochę  się  w  tym  pogubiłeś.  Ale  bardzo  mnie  interesuje  jak  to  się  stało,  że  zainteresowałeś  się  starymi  komputerami.  Możesz  coś  na  ten  temat  napisać?    \'\'    
   
  A  z  tym  koderem  to  może  być  problem.  W  temacie,  który  założyłem  parę  dni  temu  nikt  się  nie  ujawnił  (pytałem  o  aktywnych  programistów  i  muzyków).

Offline Skull

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 2034
koder?
« Odpowiedź #23 dnia: 17 Marca 2009, 20:18 »
 ja  jestem  koderem  i  dlatego  że  właśnie  jestem  aktywenym  (robie  gre)  nie  zgłaszam  sie  do  projektu  bo  nie  bede  miał  tyle  czasu,  ale  oferuje  pomoc  w  trudnych  sprawach.

Offline Skull

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 2034
koder?
« Odpowiedź #24 dnia: 17 Marca 2009, 20:23 »
 zresztą  nie  jestem  jeden  -  pojawiają  się  produkcje  i  wiele  osób  na  pewno  pomoże.    
  Najlepiej  żebyście  troche  bardziej  uściślili  projekt  (trzeba  mieć  wizję  :)  )  bo  inaczej,  nie  wiadomo  od  czego  zaczynać.  
  Jest  dużo  gotowych  procedur  -  polecam  codebase64.org  -  jest  nawet  dział  \'Game  coding\'  
  Do  niezłożonych  projektów  wystarczy  to  co  tam  jest.  
   

Chippy

  • Gość
koder?
« Odpowiedź #25 dnia: 17 Marca 2009, 20:29 »
 Napisać...  hmm,  ja  jestem  w  piątej  klasie  podstawówki,  a  u  mnie  na  informatyce  uczą,  jak  kursywę  w  Wordzie  stosować.  A  co  do  zainteresowania,  to  -  po  prostu  c64  miałem  od  4  lat,  mam  do  dzisiaj.  tyle  tylko.

indyjr

  • Gość
koder?
« Odpowiedź #26 dnia: 17 Marca 2009, 20:53 »
 niom  fakt.  Ja  właśnie  w  wieku  11  lat  dostałem  c64  i  umiałem  w  sumie  więcej  niż  teraz  :)  (Wcześniej  przez  2  lata  c16  z  pamięcią  64kb  (tatuś  mi  rozszerzył:))).  
   
  Chippy,  ja  z  chęcią  podeślę  ci  parę  grafik  na  d64,  określ  się,  może  chcesz  rpg  na  c64  w  statycznej  grafice  ino  potwory  i  ruch  co  90  stopni  (jak  eob  abo  dungeon  master),  może  to  ci  będzie  łatwiej?  
  Po  prostu  zrobię  grafę,  a  ty  powalczysz  i  się  pouczysz?  A  Skull  pomoże  :)  
   
  W  sumie  robienie  grafy  na  c64  sprawia  mi  ostatnio  tyle  radochy,  że  spokojnie  uciągnę  parę  gierek.  
   

indyjr

  • Gość
koder?
« Odpowiedź #27 dnia: 04 Maja 2009, 21:42 »
 chippy,  co  z  tobą  ?  chcesz  jakąś  gierkę  machnąć  na  commodore  ?  chyba  się  nie  pogniewałeś:)  ja  w  dalszym  ciągu  szukam  chętnych  do  robienia  gierek...

Axel

  • Gość
koder?
« Odpowiedź #28 dnia: 20 Maja 2009, 21:03 »
 Kiedyś  chciałem  zrobić  grawitkę  na  c64,  cos  takiego  jak  Rescue!  W  sumie  to  nie  tak  dużo  roboty,  można  skorzystać  ze  sprzętowego  wykrywania  kolizji.  Trzeba  jakoś  przechowywać  plansze  w  pamięci,  najczęściej  złożone  są  ze  specjalnie  zaprojektowanych  do  tego  znaków  

indyjr

  • Gość
koder?
« Odpowiedź #29 dnia: 26 Września 2009, 19:03 »
 nie  chcę  być  natrętny,  ale  nie  zalała  mnie  lawina  chętnych  programistów...:)