Aktualności: C64 Power - online od stycznia 2000 !

Autor Wątek: Pierwsze intro w całości robione przeze mnie  (Przeczytany 760 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Buddha

  • Level 4
  • ****
  • Wiadomości: 341
Pierwsze intro w całości robione przeze mnie
« dnia: 25 Lipca 2017, 06:15 »
No myślałem, że jest już tak źle, ale jednak może nie jest :) Xenox/AFL zaproponował mi wstąpienie do crackerskiej grupy Alpha Flight, jako koder, cracker, grafik, muzyk i webmaster. Xenox'a poznałem przez The Gothicman'a, zaraz po tym, jak wydałem intro w kooperacji z grupą Commodore Is Awesome, a tutaj link : http://csdb.dk/release/?id=139110

Mam jeszcze dwie scrackowane gry na C64, do których dodałem już trainer i zlinkowałem, które planowałem kiedyś wydać pod szyldem Hokuto Force, ale się nie udało, a większość domyśla się dlaczego :/ ... Pomyślałem, że może na C64Power była by premiera intra Alpha Flight, do którego robię teraz kod (64tass), muzykę (Goat Tracker), logo (Pixcen) oraz proporcjonalne znaki (Char Pad), tylko że fonty już zrobiłem wcześniej :) Chodzi o to, że będzie to pierwsze intro, do którego zrobię wszystko sam, więc może mi nie wyjść, tak jak powinno, więc ze dwa dni przed opublikowaniem na CSDB, wrzuciłbym plik wykonalny (.prg) do tego wątku, aby może np. Raf, Kisiel, lub ewentualnie jeszcze ostatnia osoba Jammer, z którymi jeszcze niekiedy porozmawiam normalnie, to coś dodali od siebie, co jeszcze można by było szybko zmienić, aby to było jakieś w miarę na poziomie. Nie mam już niestety z nikim innym kontaktu, w sensie z ludzi z polskiej sceny, a jedynie rozmawia jeszcze ze mną tylko Traymuss, ale to ze sceny PC. Intro dodam później do jednej z tych dwóch już scrackowanych gier przeze mnie, które leżą u mnie w szufladzie. Ogólnie chodzi też o to, że zaczynam znowu od C64, a następnie będę chciał później zrobić intro na platformę PC, do którego też będę chciał wszystko zrobić sam tzn. kod, grafikę, muzykę i jak wiadomo to już będzie wyższa szkoła jazdy, że tak powiem. Dodam później link tego intra na PC, jak coś do tego wątku, w sensie kolejnej premiery. Nie wiem po co mi to było, pisać do V-12 jakieś bzdury na urlopowej bani, skoro zdaje się, że jak pamiętam to on wyłapał to migotanie na obrazie realnego C64, którego u mnie nie było na Winvice, a mam na myśli intro, które wystawiłem z grupą Hokuto Force na Gubbdata party. Pojawi się następny problem, aby przetestować intro na realnym C64, skoro ja robię wszystko na PC, ale może ktoś z AFL coś temu zaradzi, kto wie ? . Pozdrawiam :)



Offline Buddha

  • Level 4
  • ****
  • Wiadomości: 341
Re: Pierwsze intro w całości robione przeze mnie
« Odpowiedź #1 dnia: 27 Lipca 2017, 03:06 »
Muzykę już zrobiłem w GoatTracker i prawie mam ukończone logo w Koala multicolor format, więc teraz powoli trzeba się zabrać za kod. Pomyślałem, że aby intro ładniej wyglądało to może by tak zrobić synchronizację zakodowanych efektów w 64Tass z muzyką, więc mam pytanie, które zapewne przyda się też innym koderom w przyszłości. Wie ktoś może, które rejestry playera GoatTracker są odpowiedzialne np. za numery instrumentów na patternach ? Chodzi mi o to, aby np. stopa (kick) i werbel (snare) były odpowiedzialne za pokazywanie się jakichś tam efektów na ekranie. W załączniku plik jpg, jako przykład są internal registers, lecz w playerze SidWizard i tam np. jest to oznaczone jako "current instrument". Mógłbym skonwertować mój utwór z GoatTracker w programie sng2swm.exe z linii komend, ale po konwersji wszystko gra inaczej tzn. urywa dźwięki, źle odtwarza filtry, więc to po prostu nie ma sensu.

Offline Kagaster

  • Level 3
  • ***
  • Wiadomości: 138
Re: Pierwsze intro w całości robione przeze mnie
« Odpowiedź #2 dnia: 27 Lipca 2017, 04:42 »
Nie mam zielonego pojęcia, jak to zrobić. Mam nadzieje że Ci pomogłem :)

Offline Buddha

  • Level 4
  • ****
  • Wiadomości: 341
Re: Pierwsze intro w całości robione przeze mnie
« Odpowiedź #3 dnia: 27 Lipca 2017, 05:12 »
Nie mam zielonego pojęcia, jak to zrobić. Mam nadzieje że Ci pomogłem :)

Jasne, że pomogłeś i jak to się stało, że sam wcześniej na to nie wpadłem, że przecież jest dołączony kod źródłowy do player'a GoatTracker z opisem. Dzięki jeszcze raz :)

Offline Buddha

  • Level 4
  • ****
  • Wiadomości: 341
Re: Pierwsze intro w całości robione przeze mnie
« Odpowiedź #4 dnia: 27 Lipca 2017, 21:00 »
Wstąpiłem jeszcze do grupy Future Vision z Australii jako koder, cracker, grafik, muzyk i webmaster na platformę C64 i PC. Kisiel się obraził na C64Power (Najlepsza Polska strona jaką w życiu widziałem), Comankh już mnie nie chce wkurzać . Co się z wami dzieje do cholery ?

Offline Buddha

  • Level 4
  • ****
  • Wiadomości: 341
Re: Pierwsze intro w całości robione przeze mnie
« Odpowiedź #5 dnia: 28 Lipca 2017, 02:40 »
Wstąpiłem jeszcze do grupy Future Vision z Australii jako koder, cracker, grafik, muzyk i webmaster na platformę C64 i PC. Kisiel się obraził na C64Power (Najlepsza Polska strona jaką w życiu widziałem), Comankh już mnie nie chce wkurzać . Co się z wami dzieje do cholery ?

Wszystko dobrze, a to było w żartach :)