Aktualności: C64 Power - online od stycznia 2000 !

Autor Wątek: Dzień dobry ;)  (Przeczytany 650 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Bośnia

• Level 1
  • *
Dzień dobry ;)
« dnia: 24 Lipca 2017, 22:20 »
Cześć wszystkim! :)
Na imię mam Tymoteusz, z zawodu elektronik, pracuję w branży HF, mieszkam w Poznaniu :)
Na forum natknąłem się po tym jak kupiłem pierwsze commodore (3 dni temu?), niestety uwalony SID, muszę zapolować na nowy, scalak albo komputer.

Pozdrawiam
Bośnia ;)

Offline V-12/Tropyx

• Level 7
  • 0ldsk00l 4ever!
    • http://www.riversedge.pl/
Re: Dzień dobry ;)
« Odpowiedź #1 dnia: 24 Lipca 2017, 23:15 »
Cześć! Witamy na forum ;) Jak nie znajdziesz C64, to możesz się zgłosić do mnie ;) Jeszcze mi kilka nadmiarowych zostało ;)
http://www.riversedge.pl/ - zapraszam na nową stronę: recenzje, relacje, strefa C64.

Serwis Commodore 64/1541 - naprawa/diagnoza.
Zawsze aktualne!

Offline StaryMarabut

• Level 6
  • Robię wszystkim dobrze *za pół ceny.
« Odpowiedź #2 dnia: 25 Lipca 2017, 00:12 »
Cześć.
Ewentualnie możesz poszukać substytut SIDa, w postaci SwinSIDa, jak nie jesteś SIDowym zboczuchem.

Offline maliniak

• Level 5
« Odpowiedź #3 dnia: 25 Lipca 2017, 00:53 »
Ja bym w pierwszej kolejności na miejscu moderatora Vato, posprawdzał powiązania kont z kisielozą - konta uncle_ben Bośnia chopper , jeśli IP są znowu z proxy to na 99% psychiatra wypisał przepustke.

Offline StaryMarabut

• Level 6
  • Robię wszystkim dobrze *za pół ceny.
« Odpowiedź #4 dnia: 25 Lipca 2017, 01:43 »
Ja bym w pierwszej kolejności na miejscu moderatora Vato, posprawdzał powiązania kont z kisielozą - konta uncle_ben Bośnia chopper , jeśli IP są znowu z proxy to na 99% psychiatra wypisał przepustke.
TYMOTEUSZ zemsta sponsora?

Offline Kagaster

• Level 3
« Odpowiedź #5 dnia: 25 Lipca 2017, 02:59 »