Aktualności: C64 Power - online od stycznia 2000 !

Autor Wątek: EasyFlash - prośba o pomoc w skompilowaniu CRT  (Przeczytany 968 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline F7sus4

• Level 6
EasyFlash - prośba o pomoc w skompilowaniu CRT
« dnia: 20 Grudnia 2015, 11:20 »
Potrzębuję spreparować plik CRT do EasyFlasha.

- Mam gotowy program (boot.prg), będący selektorem softu
- Klawisze 1-4 wywołują ładowanie 1.prg, 2.prg ze stacji 8
- Nie potrafię przerobić instrukcji w taki sposób, by zamiast odwoływania się do urządzenia nr 8, korzystały z bankowania EasyFlasha i stamtąd ładowały te pliki.

Ogólnie, nie znam się zbytnio na programowaniu i odsyłanie do dokumentacji EF nic mi nie pomoże.

Dlatego, czy jest wśród nas osoba, która chciałaby rzucić na to okiem? Docelowo zależałoby mi na gotowym pliku CRT pod EasyFlash, który automatycznie odpalałby ten selektor (boot.prg) z pominięciem fabrycznego menu i który prawidłowo ładowałby te programy (1.prg, 2.prg itd.) do/z banków, zamiast ze stacji 8.

Próbowałem wzorować się na podobnych kompilacjach działających na identycznej zasadzie (np. Epyx Games Collection), jednak bez większego powodzenia.

Jeżeli ktoś czuje się na siłach, proszę o kontakt.

Źródło poniżej (boot.prg startuje się poleceniem SYS49152):
http://skutela.com/utils.d64

Offline Raf

• Master of disaster
  • Administrator
  • Level 7
  • Wolność, własność, sprawiedliwość
Re: EasyFlash - prośba o pomoc w skompilowaniu CRT
« Odpowiedź #1 dnia: 20 Grudnia 2015, 19:36 »
a szukales oprogramowania, ktore robi kompilacje? sa jakies draco cart maker m.in.
"Cokolwiek powiesz albo napiszesz, znajdzie się ktoś, kto słyszy lub czyta coś zupełnie innego i jeszcze bezczelnie wmawia Ci to"

Offline F7sus4

• Level 6
« Odpowiedź #2 dnia: 20 Grudnia 2015, 19:37 »
Tak, poświęciłem kilka dni na research. Post na forum zamieszczam, naturalnie, jako ostateczność.