Aktualności: C64 Power - online od stycznia 2000 !

Autor Wątek: Bomberland  (Przeczytany 1878 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline StaryMarabut

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 1794
  • Robię wszystkim dobrze *za pół ceny.
Bomberland
« dnia: 17 Marca 2014, 07:37 »
Gra ktoś  w to ze Swinsid na atmedze  88 w komciu?
Zauwazylem że gra lubi wsciekle  palzować, szczególnie na planszach z scrolowaniem.



Offline Skull

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 2034
Bomberland
« Odpowiedź #1 dnia: 17 Marca 2014, 09:21 »
A czym to może być spowodowane? Ja mam gdzieś swinsida, sprawdzę w stosownym czasie.
Oczywiście plansze scrolowane mocniej angażują wykorzystanie procesora (prócz obsługi rdzenia gry dodatkowo trzeba wymieniać dane ze screenem wirtualnym) - szczególnie te ruchome w pionie. W poziomie gra korzysta z VSP, ale ten efekt, jak się okazuje, niestety nie jest poprawnie obsługiwany na wszystkich egzemplarzach c64.

Offline F7sus4

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 2410
Bomberland
« Odpowiedź #2 dnia: 17 Marca 2014, 11:10 »
Skull:
niestety nie jest poprawnie obsługiwany na wszystkich egzemplarzach c64.

Zdaniem Boba/Censor pieprzy sie tylko na nowej plycie.

Offline StaryMarabut

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 1794
  • Robię wszystkim dobrze *za pół ceny.
Bomberland
« Odpowiedź #3 dnia: 18 Marca 2014, 04:49 »
Nie wiem.  
Podmienie SID  w SX-sie na Swin sid i dam znać, co się dzieje.

Offline Kisiel

  • Level 7
  • *******
  • Wiadomości: 11447
  • Number 7 in all users competition...
    • http://wiki.projekt64.filety.pl/doku.php
Bomberland
« Odpowiedź #4 dnia: 18 Marca 2014, 07:07 »
To będzie odkrycie na miarę odkrycia połączenia nerwowego między dupą i okiem.
Ogon macha psem.
idz wyprostowany wśród tych co idą na kolanach

...w przypadku checi zakupu UK1541,GA,MA,T8500,T7501 prosze o kontakt na Facebooku, haslo: UK1541....

Offline Raf

  • Master of disaster
  • Administrator
  • Level 7
  • **********
  • Wiadomości: 7333
  • Wolność, własność, sprawiedliwość
Bomberland
« Odpowiedź #5 dnia: 18 Marca 2014, 23:31 »
jesli ide64 sie sypal przy uszkodzonym sidzie, to byc moze jest i wiecej softu, ktory jest zalezny.
"Cokolwiek powiesz albo napiszesz, znajdzie się ktoś, kto słyszy lub czyta coś zupełnie innego i jeszcze bezczelnie wmawia Ci to"

Offline Kisiel

  • Level 7
  • *******
  • Wiadomości: 11447
  • Number 7 in all users competition...
    • http://wiki.projekt64.filety.pl/doku.php
Bomberland
« Odpowiedź #6 dnia: 19 Marca 2014, 19:26 »
ogon macha psem, uszkodzony sid ciągnie więcej prądu przez to obniża się napięcie co powoduje jaja z urządzeniami które ten prąd jeszcze bardziej żrą ale oczywiście odkrycie połączenia dupy z okiem jest oczywiste.
idz wyprostowany wśród tych co idą na kolanach

...w przypadku checi zakupu UK1541,GA,MA,T8500,T7501 prosze o kontakt na Facebooku, haslo: UK1541....

Offline Skull

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 2034
Bomberland
« Odpowiedź #7 dnia: 19 Marca 2014, 23:32 »
ja pytam tylko z ciekawości, przecież to oczywiste że to nie błąd programowy (swinsid to nie sid)

ps. Bomberland wykrywa epokę sida ( 65xx i 85xx) i dostosowuje filtry, ale system dźwięku zrobił akurat Conrad, czyli cały player i sfx - czym mnie zaskoczył\"\"

Offline StaryMarabut

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 1794
  • Robię wszystkim dobrze *za pół ceny.
Bomberland
« Odpowiedź #8 dnia: 20 Marca 2014, 01:10 »
Bez SIDa w komciu też gra sama pałzuje.
Nasila sie to na planszy przewijanej góra-dół.

Offline StaryMarabut

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 1794
  • Robię wszystkim dobrze *za pół ceny.
Bomberland
« Odpowiedź #9 dnia: 20 Marca 2014, 02:23 »
Na Bomberland preview i Swinsid nie ma czegoś takiego. Można grać bez przeszkód.

Offline Skull

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 2034
Bomberland
« Odpowiedź #10 dnia: 20 Marca 2014, 08:25 »
Przy preview był jeszcze "zwykły" musicplayer, potem - jak napisałem powyżej - Conrad zrobił własny, który jest szybszy i razem z danymi do muzyki mniejszy objętościowo, co ma niebagatelne znaczenie dla pojemności tego cartridge-a \"\"
Cóż w takim razie może robić za tester Sidów.

Offline BagoZonde

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 1055
    • http://www.commocore.com
Bomberland
« Odpowiedź #11 dnia: 02 Kwietnia 2014, 20:14 »
Ktoś przeszedł już tę grę? Gdzie obecnie jesteście? Ja przeszedłem do poziomu "O", ale mam pytanie odnośnie poziomu "N" gdzie walczymy z bossem-okiem. Mianowicie z niewyjaśnionych przyczyn po zostawieniu dwóch czy trzech bomb nie mam już żadnych? Straciłem przez to dwa życia (gram na "zero skutek") i dopiero za trzecim razem ten limit mi się nie skończył i mogłem bossa rozwalić w drobny pył. Czy o czymś nie wiem czy jest to może jakiś bug?

Offline BagoZonde

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 1055
    • http://www.commocore.com
Bomberland
« Odpowiedź #12 dnia: 02 Kwietnia 2014, 21:32 »
Hmm... chyba się domyśliłem o co chodzi w tej planszy bo przeszedłem w końcu bez skuty cały czas posiadając bomby, ale jeżeli jest tak jak myślę - a reguła się potwierdziła, to szczerze powiedziawszy trochę niefajne ;).

Edit: przeszedłem hehe ;). Dyna Blaster jest jednak trudniejszy. Ale gra jest super :].

Offline F7sus4

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 2410
Bomberland
« Odpowiedź #13 dnia: 02 Kwietnia 2014, 23:34 »
BagoZonde: Na razie do wysokosci H dobilem, tyle ze ze nigdy na trzezwo. \"\"

Offline Skull

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 2034
Bomberland
« Odpowiedź #14 dnia: 03 Kwietnia 2014, 09:31 »
BagoZonde
a gdzie stawiasz te bomby na "N"?
BagoZonde:
Dyna Blaster jest jednak trudniejszy

a może BYŁ trudniejszy \"\", zresztą jak się raz przejdzie Dyne blaster to już nabierasz doświadczenia w tego typu grach. Trudność to sprawa "pierwszego raz"-u.

BagoZonde:
przeszedłem hehe ;)

gratulacje!
 po przejściu otrzymujesz pierwsze hasło ułatwień (na końcu endscrolla), grę można przejść kolejny raz aby zdobyć kolejne hasło, za każdym kolejnym "przejściem gry" symbolicznie zwiększa się poziom trudności na pierwszej planszy - o jednego potworka więcej.

No cracki - już rozebrały tajne kody, ale jeszcze nie zauważyłem, żeby ktoś odkrył bonus stage - komuś się udało ?

F7sus4:
Na razie do wysokosci H dobilem, tyle ze ze nigdy na trzezwo

H -to etap z Burnerem ? czyli pierwszym z Big Bossów ?
\"Burner
\"escape\"