>: (Player od !sampli! jest na NMI, timer A, CIA2 dd04/dd05, sid na IRQ.
No to wiadomo, inaczej praktycznie sie nie da

(a raczej:: inaczej sie nie robi).
>:Moze przez zmiane czestotliwosci grania kolejnych wartosci sampla
>:podczas jego odtwarzania, tzn. pobierane sa kolejne bajty do $d418
>:ale dodatkowo sa parametry czasu np. te z vibratto, ktore
>:zmieniaja czestotliwosc timera dd04/dd05 - wywolanie kolejnego przerwania NMI.
Zmieniaja czestotliwosc NMI podczas grania??? To znaczy ze nie mamy miksowania dwoch kanalow? Bo jak by bylo mixowanie dwoch sampli o roznych czestotliwosciach i vibratach to troche byloby trudne IMHO...
>:Wydaje mi sie ze
>:np. ten ":pierdzacy dzwiek": na poczatku jest otrzymywany tylko
>:za pomoca trzech wartosci 8,C,B. Jak wchodzi perkusja to sie
>:to zmienia.
>:Cyklicznie do $d418 idzie 8,9,8,9,8,9 itd potem 8,C,8,C itd.
>:a efekt uzyskany jest przez zmiany czestotliwosci timera.
>:
Aha, wiec jednak bas jest odtwarzany cyklicznie na zmiane z perkusja? Dobrze zrozumialem? Eee, a wiec to taaaka sciema...
>:W ten sposob chyba moznaby generowac ten bas, przez cykl vibratt
>:na roznych wartosciach.
Moglbys rozwinac? Bo vibrato polega nie na zmianie amplitudy tylko czestotliwosci.
>:Pytanie do muzykow czy hardrestart polega na zerowaniu
>:rejestrow fal SIDa ? Bo w tym playerze jest np. sekwencja
>:ktora w wyniku jakiegos tam warunku - jednoczenie zeruje fale
>:oraz rejestr ":start/stop": timera co = timer stop.
Widzialem rozne implementacje hard restartu, ale oprocz rejestru ksztaltu fali (tam jest wpisywane przewaznie $09), odpowiednio ustawiane sa ADSR, nie wiem jak jest w tym playerze. Np. w JCH 20.g4 mozna samemu modyfikowac wartosci wpisywane do ADSR przed odtwarzaniem kolejnego dzwieku, domyslnie jest to $0f 00.