Aktualności: C64 Power - online od stycznia 2000 !

Autor Wątek: 512Beeporgy - beeper music na C64  (Przeczytany 2020 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

booker__

  • Gość
512Beeporgy - beeper music na C64
« Odpowiedź #30 dnia: 28 Września 2010, 00:00 »
                   
Nitro napisal:
Ofcoz nadal stoje na stanowisku, ze u nas softsynthy maja mala racje bytu.

W sumie niekoniecznie - nawet nieco pierdzace ale softynthowe akordy by ktos w koncu mogl skodzic, co ? \"Smile\" Ale zeby to nie zabieralo 99% CPU no i maks jeden oscylator, ofkoz. \"Smile\"

Nitro__

  • Gość
512Beeporgy - beeper music na C64
« Odpowiedź #31 dnia: 28 Września 2010, 13:01 »
To juz zadanie dla kodera i muzyka znajacego sie na technicznej stronie audio \"Very

Offline Kisiel

  • Level 7
  • *******
  • Wiadomości: 11447
  • Number 7 in all users competition...
    • http://wiki.projekt64.filety.pl/doku.php
512Beeporgy - beeper music na C64
« Odpowiedź #32 dnia: 28 Września 2010, 16:35 »
Nitro przeciez to zadanie dla Ciebie, jestes koderem i do tego znasz sie na audio, przeciez ostatnio to udowodniles swoja produkcja.
idz wyprostowany wśród tych co idą na kolanach

...w przypadku checi zakupu UK1541,GA,MA,T8500,T7501 prosze o kontakt na Facebooku, haslo: UK1541....

Nitro__

  • Gość
512Beeporgy - beeper music na C64
« Odpowiedź #33 dnia: 28 Września 2010, 16:49 »
Nie na tyle, aby samemu napisac softsynth. I ogolnie wole inwestowac czas w efekty.

booker__

  • Gość
512Beeporgy - beeper music na C64
« Odpowiedź #34 dnia: 28 Września 2010, 16:51 »
Azatemwiec technicznie akord to trzy nutki rozmisz, minimum, odegrane w momencie tym samym. \"Smile\"

I to rozmisz, takie jednym oscylatorem zagranie bedzie efektem. Bo efekt nie wizualny jest jedynie!

Offline Kisiel

  • Level 7
  • *******
  • Wiadomości: 11447
  • Number 7 in all users competition...
    • http://wiki.projekt64.filety.pl/doku.php
512Beeporgy - beeper music na C64
« Odpowiedź #35 dnia: 28 Września 2010, 16:55 »
No widzisz, tak samo Jeri moglaby powiedziec i nigdy nie powstal by klon C64. Nie jest problemem napisanie czegos jak zna sie algorytm, przeportowanie tego efektu (512B) zrobilby kazdy na tym forum, nie prawdaz? Na to miast nie da sie napisac w prosty sposob napisac efektu jak wiesz tylko jak on wyglada(jak go slychac)
To czyni roznice miedzy Rzemieslnikiem a Artysta.
Ty jestes Rzemieslnikiem a np. taki Fenek jest artysta.
To tyle w temacie tej produkcji \"Smile\"
idz wyprostowany wśród tych co idą na kolanach

...w przypadku checi zakupu UK1541,GA,MA,T8500,T7501 prosze o kontakt na Facebooku, haslo: UK1541....

Nitro__

  • Gość
512Beeporgy - beeper music na C64
« Odpowiedź #36 dnia: 28 Września 2010, 17:29 »
                   
Cytat:
..Bo efekt nie wizualny jest jedynie!

Efekty wizualne \"Smile\"
                   
Cytat:
No widzisz, tak samo Jeri moglaby powiedziec i nigdy nie powstal by klon C64. Nie jest problemem napisanie czegos jak zna sie algorytm, przeportowanie tego efektu (512B) zrobilby kazdy na tym forum, nie prawdaz? Na to miast nie da sie napisac w prosty sposob napisac efektu jak wiesz tylko jak on wyglada(jak go slychac)
To czyni roznice miedzy Rzemieslnikiem a Artysta.
Ty jestes Rzemieslnikiem a np. taki Fenek jest artysta.
To tyle w temacie tej produkcji

Taa, widze juz w 100% wyraznie czym Ci podpadlem... Odsylam do poprzedniego postu, nic wiecej w temacie nie napisze.

Offline Kisiel

  • Level 7
  • *******
  • Wiadomości: 11447
  • Number 7 in all users competition...
    • http://wiki.projekt64.filety.pl/doku.php
512Beeporgy - beeper music na C64
« Odpowiedź #37 dnia: 28 Września 2010, 18:02 »
Nie zastanowilo Ciebie dlaczego wygrales GFX compo w dziedzinie smichu i poklasku? Nie tylko ja to widze. Twoi znajomi zrobili Ci wielka krzywde dali Tobie rybe zamiast wedki, napuszyles sie jak balon i nie widzisz rzeczywistosci.
W dwa miechy nauczysz sie jezyka, tak jak kazdy, ale nie jestes w stanie nic w nim napisac, tak jak nie kazdy:)
Rzemieslnik i Artysta.
Jestes dobrym rzemieslnikiem.
idz wyprostowany wśród tych co idą na kolanach

...w przypadku checi zakupu UK1541,GA,MA,T8500,T7501 prosze o kontakt na Facebooku, haslo: UK1541....

Offline odyn

  • Level 2
  • **
  • Wiadomości: 74
    • http://www.bitmap-brothers.pl
512Beeporgy - beeper music na C64
« Odpowiedź #38 dnia: 28 Września 2010, 19:29 »
                   
Ramos napisal:
Nie mam nic do projektu SwinSIDa, bo ciekawa jest to rzecz. Jednak zapytaj sie wiekszosci muzykow co pisza na SIDzie, ze po co tworzyc karte udajaca SIDa skoro mozna pisac na prawdziwym SIDzie i wychodzi to taniej. Akurat SwinSID to nie projekt dla ludzi z demosceny, bo slyszalem opinie na ten temat.


Hmm, nie jestem muzykiem, nie jestem tez specjalnie kontestatorem \"Smile\", ale osobiscie mysle, iz  takie podejscie wlasnie dosyc \'zapasteryzowalo i
zastopowalo\' zabawy na naszej scenie w dostawki, dodatki sprzetowe i inne atrakcje, dzieki ktorym widoczny bylby progress np.  w dziedzinie efektow w demach, ich predkosci, czy sidach stereo/multichannel \"Wink\".

SwinSID, jak i kazda sensowna plytka ze scalakami, poszerzajaca mozliwosci firmowego sprzetu, to jak najbardziej produkty / projekty dla demosceny.

Gdyby tak nie bylo, na takim PC nadal wszyscy robili by dema pod DOS/PC Speaker, na chuj im wtedy jakas akceleracja, przeciez buzzer, 286 oraz 320x240px wystarcza kazdemu \"Smile\", a wieszkosc scenowcow nie srala by po gaciach przy demach ASD czy Plasticow, spoko, wiem, wiem, zupelnie inna platforma, inne swiaty..filozofia..lecz...chyba cos w tym jest.

Moim zdaniem, wlasnie dzieki takim osobom jak Swinkels, scena dostaje kopa, a stara wysluzona maszyna nowe mozliwosci, powiew czegos nowego, i co za tym idzie scenowcy, muzycy moga sie bardziej wykazac, maja wieksze pole do manewru, wiecej tworczej przestrzeni do zagospodarowania. Wiem, ze na tym forum jest sporo scenowcow-konserwatystow, ktorzy nie beda podzielac mojego zdania, i na pewno skrytykuja moja postawe \"Wink\" Rozumiem ich, kiedys bylem taki sam. Nadal pixluje w defaultowych trybach C64 - hiresie i multiku, i jak widac na przykladzie Archmage\'a, sporo mozna z niego wycisnac i niejednego zadziwic.

Uwazam, zreszta,  jak pokazuje sama historia, iz z poczciwego C64 mozna jeszcze sporo wykrzesac {nowe tryby graficzne, efekty, i inne cudenka}, ale takich ograniczen jak czestotliwosc procka, ilosci ramu, czy ilosci kanalow SID\', bez zainteresowania w upgrade hardware\'u, dostawki, ofcoz nie da sie przeskoczyc.

Dlatego wielkie brawa dla Swinkelsa za takie cacko ktore stworzyl \"Wink\", oby sie takie rzeczy na scenie przyjmowaly, byly tanie, a zaki na compo jeszcze bardziej rulesowaly \"Smile\"

Yapp, mates, I know, we\'re not atari sceners, kill me, or not, ale przeciez takie Numeny fajnie sie oglada \"Wink\"

booker__

  • Gość
512Beeporgy - beeper music na C64
« Odpowiedź #39 dnia: 29 Września 2010, 08:41 »
                   
odyn napisal:
                   
Ramos napisal:
Nie mam nic do projektu SwinSIDa, bo ciekawa jest to rzecz. Jednak zapytaj sie wiekszosci muzykow co pisza na SIDzie, ze po co tworzyc karte udajaca SIDa skoro mozna pisac na prawdziwym SIDzie i wychodzi to taniej. Akurat SwinSID to nie projekt dla ludzi z demosceny, bo slyszalem opinie na ten temat.


Hmm, nie jestem muzykiem, nie jestem tez specjalnie kontestatorem \"Smile\", ale osobiscie mysle, iz  takie podejscie wlasnie dosyc \'zapasteryzowalo i
zastopowalo\' zabawy na naszej scenie w dostawki, dodatki sprzetowe i inne atrakcje, dzieki ktorym widoczny bylby progress np.  w dziedzinie efektow w demach, ich predkosci, czy sidach stereo/multichannel \"Wink\".



Szacun dla Swinkelsa  i kogokolwiek, robiacego, czy probujacego robic rozszezalki na skostnialej konserwatyzmem komodorowskiej scenie \"Smile\"