Aktualności: C64 Power - online od stycznia 2000 !

Autor Wątek: Breakpoint 2010  (Przeczytany 7581 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

elban__

  • Gość
Breakpoint 2010
« Odpowiedź #210 dnia: 13 Kwietnia 2010, 07:41 »
irwin - nie spinaj sie - tak na c64 bylo zawsze. albo i gorzej. bylo pelno rzeczy nie-do-spreadu, ktore krazyly pomiedzy waskimi grupami znajomych, ktorych nigdy w zyciu \'szary\' scenowicz by nie dostal. jak teraz taaaaki konwerter mozna dostac / skorzystrac jak sie wysle maila bucowi DK to i tak stanowi wieeeeelkie postep (albo scena jest taka mala, ze wszyscy sa w tej samej grupie wzajemnej adoracji, hehe).

booker__

  • Gość
Breakpoint 2010
« Odpowiedź #211 dnia: 13 Kwietnia 2010, 07:59 »
                   
irwin napisal:


                   
booker napisal:

ps. a podasz tego oryginala z Timantesa, jakbys mogl?


Alez oczywiscie, dawno to zapowiadalem. Jednak musi byc spelniony warunek - musi wyjsc konwenter NUFLI.

Aha. \"Smile\" Ale mi nie chodzi o wersje w nufli tylko o unrestriced pixel z Timantesa.

booker__

  • Gość
Breakpoint 2010
« Odpowiedź #212 dnia: 13 Kwietnia 2010, 08:22 »
                   
elban napisal:
irwin - nie spinaj sie - tak na c64 bylo zawsze. albo i gorzej. bylo pelno rzeczy nie-do-spreadu, ktore krazyly pomiedzy waskimi grupami znajomych, ktorych nigdy w zyciu \'szary\' scenowicz by nie dostal. jak teraz taaaaki konwerter mozna dostac / skorzystrac jak sie wysle maila bucowi DK to i tak stanowi wieeeeelkie postep (albo scena jest taka mala, ze wszyscy sa w tej samej grupie wzajemnej adoracji, hehe).

Hehe. Po dzis dzien pamietam, jak zszedlem chyba cale swoje pierwsze party w latach \'90 w poszukiwaniu Fun Paintera. Nikogo w sumie nie znalem, nikt tez \"nie mial\" Fun Painta...oprocz Dezerta, ktorego wowczas poznalem, ktory po dzis dzien (a ostatnio gadalismy nawet przy kuflu o tyn) podobnie jak ja, nie czai tej sprawy z nospreadowaniem tooli.

No ale whatever. \"Smile\"





Akurat zdaje sie w przypadku konwertera nufli chodzi o to, ze jest nieskonczony - chyba, ze to wybieg \"Smile\" bo bete mozna puscic, jezeli byly by checi -- z drugiej strony, decycja autora jest w jakim stanie i gdzie wypuszcza swoj prod... i tyle. DK nie wypusci go w takim stanie jak jest i smieszne fochy tutaj nie pomoga, podobnie jak wypuszczanie obrazkow w pogorszonej jakosci z powodu jakichstam filozofii - moim zdaniem, jezeli sie da, rzeczy trza robic w jak najlepszej jakosci..... i pierdolic konwenanse.

Offline Skull

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 2034
Breakpoint 2010
« Odpowiedź #213 dnia: 13 Kwietnia 2010, 08:56 »
Sebaloz chwala Cie -> http://atarionline.pl/forum/comments.php?DiscussionID=722&page=1#Item_35

a tak przy okazji w tym temacie @Booker, co tak z przymrozeniem oka traktujesz ta wektorowke z Glance - HCL fakt, napisal ze to animacja, ale ja to odebralem jako zwykla uszczypliwosc (mysle, ze tu ucierpialo jego ego, ze nie wpadl na to pierwszy). To efekt dzieki manipulacji sprites,  wlasnosci akurat tej maszyny- animacje mozna wykonac na kazdej.

irwin__

  • Gość
Breakpoint 2010
« Odpowiedź #214 dnia: 13 Kwietnia 2010, 09:17 »
                   
elban napisal:
irwin - nie spinaj sie - tak na c64 bylo zawsze. albo i gorzej. bylo pelno rzeczy nie-do-spreadu, ktore krazyly pomiedzy waskimi grupami znajomych, ktorych nigdy w zyciu \'szary\' scenowicz by nie dostal. jak teraz taaaaki konwerter mozna dostac / skorzystrac jak sie wysle maila bucowi DK to i tak stanowi wieeeeelkie postep (albo scena jest taka mala, ze wszyscy sa w tej samej grupie wzajemnej adoracji, hehe).


A chyba ze tak, ja tam historii, kuluarow sceny a w szczegolnosci tej z C64 nie znam, wiec dzieki za info. Spoko, ja tam tylko staram sie aby kazdy mial rowne szanse, inaczej jak sie ma dostep do konwentera, mozna poprobowac rozne ustawienia, itd. A inaczej jak trzeba sie prosic.

                   
booker napisal:
Akurat zdaje sie w przypadku konwertera nufli chodzi o to, ze jest nieskonczony - chyba, ze to wybieg \"Smile\" bo bete mozna puscic, jezeli byly by checi -- z drugiej strony, decycja autora jest w jakim stanie i gdzie wypuszcza swoj prod... i tyle. DK nie wypusci go w takim stanie jak jest i smieszne fochy tutaj nie pomoga, podobnie jak wypuszczanie obrazkow w pogorszonej jakosci z powodu jakichstam filozofii - moim zdaniem, jezeli sie da, rzeczy trza robic w jak najlepszej jakosci..... i pierdolic konwenanse.


No coz kazdy ma inna wizje \"Wink\" jakis czas po Silesi napisal do mnie jeden dosc znany zachodni grafik c64 i zauwazyl ze np niektorzy uzywali w kompo NUFLI a inni nie. I to wg niego nie jest fair. On wtedy nie wiedzial ze sa ludzie ktorzy maja dostep do konwentera i moga przekonwertowac jak sie ich ladnie poprosi.
Co do faktu iz jest on nieskonczony - no coz wedle slow DK wersja na Linux/Macos byla w grudniu skonczona wraz z GUI, a czekano aby zrobic GUI do wersji Windows aby wszystko razem puscic. DK zareczal ze calosc wyjdzie przed Foreverem (marzec 2010). Ponadto jak moze byc nieskonczona gdy DK zrobil tyle obrazkow do BLuReu, jak dzien czy dwa po BP przerabia zwycieska parce na NUFLI. W ten sposob to kazdy program jest nieskonczony bo kazdy ma wady i kazdy jest sukcesywnie rozbudowywany.
Np nowe wersje P1 Oswalda sa sukcesywnie zamieszczane, takze i inne programy (np Timathes ma szereg wad np fonty w pixlu 2x1 - katastrofa i niedopatrzenie, dithering w 2x1 dziala jedynie opcja 25% i to jako 50% itd - ale jest i to jest wazne, dzieki temu wiele osob korzysta a niektorzy wrecz twierdza ze mimo wielu wad to i tak najlepszy program tego typu dla C64 i nie tylko)
A DK stosuje metode konspiracyjna i dziala jak za stanu wojennego, roznoszac ulotki.  \"Very
Ma do tego jednak pelne prawo, w koncu jest jednym ze wspolautorow projektu. Tylko mnie to dziwi i stad moje zdanie. Zwazywszy ze w lipcu 2009 (sic!) napisal w owym epokowym demo/slideshow: no more reason to use interlace - czy cos w tym stylu.


                   
booker napisal:
Ale mi nie chodzi o wersje w nufli tylko o unrestriced pixel z Timantesa.

Jak wyjdzie kon. NUFLI to wtedy pokaze Unrestrited/NUFLI/MUCSU. Inaczej nic z tego \"Wink\"

booker__

  • Gość
Breakpoint 2010
« Odpowiedź #215 dnia: 13 Kwietnia 2010, 09:41 »
                   
skull napisal:
a tak przy okazji w tym temacie @Booker, co tak z przymrozeniem oka traktujesz to wektorowke z Glance - HCL fakt, napisal ze to animacja, ale ja to odebralem jako zwykla uszczypliwosc (mysle, ze tu ucierpialo jego ego, ze nie wpadl na to pierwszy). To efekt dzieki manipulacji spritesom,  wlasnosci akurat tej maszyny- animacje mozna wykonac na kazdej.

He, no coz - tez mozliwe. \"Smile\" Mi tam sie te wektory podobaja - jak to jest zrobione to juz mnie mniej interesuje - w sensie czy realtime czy nie to mnie ziebi: efekt sie liczy, no a efekt jest 50fps \"Smile\"


                   
irwin napisal:
A DK stosuje metode konspiracyjna i dziala jak za stanu wojennego, roznoszac ulotki.  \"Very

He he \"Smile\"

                   
irwin napisal:

                   
booker napisal:
Ale mi nie chodzi o wersje w nufli tylko o unrestriced pixel z Timantesa.

Jak wyjdzie kon. NUFLI to wtedy pokaze Unrestrited/NUFLI/MUCSU. Inaczej nic z tego \"Wink\"


Oka \"Smile\"

Offline c---n

  • Level 5
  • *****
  • Wiadomości: 861
Breakpoint 2010
« Odpowiedź #216 dnia: 13 Kwietnia 2010, 15:19 »
poniewaz to jest watek o BP to tutaj macie link do niemieckiej tv publicznej
http://www.youtube.com/watch?v=zM7tMJP2rpU pokazuja nawet blueREU \"Smile\"

co do konwertera to nawet ja nie ma sil juz nim o tym gadac. sam nie wiem kiedy wyjdzie. ten na Maca ktory mamy dziala bez najmniejszych problemow, wiec wg mnie mogl by byc wypuszczony.
jak ktos chce to niech przysyla prace do mnie - bede konwertowal. a jak zrobimy to hurtowo to moze DKa przekonamy do wypuszczenia konwertara na CSDB:).
w ostatecznosci zaczne robic grafike w IFLI \"Very i zbojkotuje NUFLI do wydania konwertera \"Wink\" (to tak w klimacie na zlosc mamie odmroze sobie uszy)

a tak btw: to na szybko zrobilem obrazek w tej samej technice co na compo na BP - taka wariacja na temat...
http://noname.c64.org/csdb/release/?id=90691

bimber__

  • Gość
Breakpoint 2010
« Odpowiedź #217 dnia: 13 Kwietnia 2010, 16:10 »
                   
carrion napisal:

jak ktos chce to niech przysyla prace do mnie - bede konwertowal. a jak zrobimy to hurtowo to moze DKa przekonamy do wypuszczenia konwertara na CSDB:).


to ile sztuk dziennie mozna podeslac? \"Wink\"

Nitro__

  • Gość
Breakpoint 2010
« Odpowiedź #218 dnia: 13 Kwietnia 2010, 16:35 »
Proponuje napisac intro i wypuscic \'cracka\' \"Razz\"

booker__

  • Gość
Breakpoint 2010
« Odpowiedź #219 dnia: 13 Kwietnia 2010, 16:38 »
Yeah!  \"Laughing\"

irwin__

  • Gość
Breakpoint 2010
« Odpowiedź #220 dnia: 13 Kwietnia 2010, 16:46 »
                   
Nitro napisal:
Proponuje napisac intro i wypuscic \'cracka\' \"Razz\"


Racja! i na csdb puscic jako release Razor 1911 lub innej grupy.  \"Wink\"

prezes__

  • Gość
Breakpoint 2010
« Odpowiedź #221 dnia: 13 Kwietnia 2010, 18:56 »
Panowie ja tutaj czegos nie rozumiem. Jest awantura o to kto ma lepszy konwerter. Podobno lepsza konwersja ma wygrac competitions. Jakies fochy o to ze ktos potrafi lepiej przerzucic obrazek a ktos gorzej. Czy mozecie mi wytlumaczyc co sie tutaj dzieje? Za moich czasow chodzilo o to zeby cos narysowac (wypixelowac). Czy pojawila sie nowa kategoria pt. \"sample compo\" w grafice?

Offline Skull

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 2034
Breakpoint 2010
« Odpowiedź #222 dnia: 13 Kwietnia 2010, 19:00 »
                   
irwin napisal:
                   
Nitro napisal:
Proponuje napisac intro i wypuscic \'cracka\' \"Razz\"


Racja! i na csdb puscic jako release Razor 1911 lub innej grupy.  \"Wink\"


\"Smile\")) zaraz sprawdze na \"pirate bay\" czy przypadkiem nie ma tego convertera

@carrion, az chce sie zagrac - ladne.

Offline c---n

  • Level 5
  • *****
  • Wiadomości: 861
Breakpoint 2010
« Odpowiedź #223 dnia: 13 Kwietnia 2010, 19:10 »
@prezes:
i tutaj trafiles pan w przyslowiowe bingo z tym konwertowaniem.
prawdziwe pixlowanie jest w 160x200! \"Wink\"

Offline Sebaloz

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 1520
Breakpoint 2010
« Odpowiedź #224 dnia: 13 Kwietnia 2010, 19:21 »
                   
carrion napisal:
prawdziwe pixlowanie jest w 160x200! \"Wink\"


160x200x136. Pozdrowienia z Amsterdamu, jestem na szkoleniu z holenderskiego ditheringu \"Smile\"