Niestety listingu mojego nie wrzucę, bo nie zapisałem go, za to wrzucę listing programu, z którego korzystałem przy opracowywaniu własnego sprita.
Listing pochodzi z Instrukcji C64, spritem ma być balon z C=
5 PRINT CHR$(147)
10 V=53248 : REM ADRES BAZOWY UKLADU VIC II
11 POKE V+21,4 : REM WLACZENIE SPRITE 2
12 POKE 2042,13 : REM DANE SPRITE 2 W BLOKU 13
20 FOR N=0 TO 62 : READ Q : POKE 832+N,Q : NEXT N
30 FOR X=0 TO 200
40 POKE V+4,X : REM WPISANIE POZYCJI X
50 POKE V+5,X : REM WPISANIE POZYCJI Y
60 NEXT X
70 GOTO 30
200 DATA 0,127,0,1,255,192,3,255,224,3,231,224
210 DATA 7,217,240,7,223,240,7,217,240,3,231,224
220 DATA 3,255,224,3,255,224,2,255,160,1,127,64
230 DATA 1,62,64,0,156,128,0,156,128,0,73,0,0,73,0
240 DATA 0,62,0,0,62,0,0,62,0,0,28,0
Kiedy pierwszy raz skopiowałem listing do VICE, to balon był prawidłowy, za to ostatnio pokazała się chmura.