Jeśli chodzi o sysopa UCarta z 1989 roku, to jest dokładnie tak jak piszesz. Organizacja pamięci UCarta wygladała nastepująco:
(pierwszy adres: fizyczny dla EPROMa, drugi adres, w nawiasie: na mapie pamięci C64)
$0000 ($8000) $FF $80 $09 $80 - wektory dla startu softa carta i niechcianego NMI (przy uruchamianiu UCart`a)
$0004 ($8004) $C3 $C2 $CD $38 $30 - CBM80, ciąg znaków niezbędny do automatycznego uruchomienia softa z carta, po włączeniu (resecie) C64.
$0009 ($8009) - początek sysopa89 - dla NMI
$00FF ($80FF) - początek sysopa89 - start softa z UCarta
$2000, $4000, $6000, $8000, $A000, $C000 ($8000) - kolejno przełączane przez UCarta bloki 8 kilobajtowe EPROMa z DANYMI (gierką), widziane przez komcia pod $8000 i przepisywane do RAMu C64 przez \'loaderek\', który był wczesniej \'zrzucany\' z carta w obszar RAMu wolny dla użytkowników C64 - $02A7-$02FF (wegi w swoim sysopie wykorzystuje w tym celu pamięć ekranu od adresu $0400).