Aktualności: C64 Power - online od stycznia 2000 !

Autor Wątek: Robienie map - przewijany ekran  (Przeczytany 2010 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

p.a.

  • Gość
Robienie map - przewijany ekran
« dnia: 13 Listopada 2009, 21:02 »
 Jest  jakiś  sensowny  sposób,  który  ułatwiłby  robienie  map  do  tego  typu  gier?  W  komnatówkach,  wiadomo,  jest  łatwo.  Zrzucamy  screenshota  z  każdej  planszy,  sklejamy  do  kupy  i  jest  dobrze.  A  gry  scrollowane?  Jest  jakiś  trick,  czy  po  prostu  trzeba  uważnie  patrzeć  i  przesuwać  bohatera  o  zawartość  jednego  ekranu?



chateau

  • Gość
Robienie map - przewijany ekran
« Odpowiedź #1 dnia: 13 Listopada 2009, 22:24 »
 niestety  nie  przychodzi  mi  na  mysl  zaden  trik  ktory  nie  wymagalby  zagladania  w  kod  gry.  pozostaje  ci  chyba  tylko  \'reczna\'  robota.  
   
  do  czego  robisz  mapke  btw  ?

Offline Skull

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 2034
Robienie map - przewijany ekran
« Odpowiedź #2 dnia: 14 Listopada 2009, 11:18 »

p.a.

  • Gość
Robienie map - przewijany ekran
« Odpowiedź #3 dnia: 15 Listopada 2009, 14:36 »
 U.  Czyli  łatwo  nie  jest.  Na  razie  nie  robię  żadnej  konkretnej  mapy,  aczkolwiek  pytanie  powstało  w  momencie  grania  w  Camelot  Warriors,  w  których  jeden  korytarz  jest  scrollowany.  Poza  tym  myślałem  o  zmajstrowaniu  mapki  do  Shadow  of  the  Beast  (raczej  nie  całej,  bo  równina  jest  dłuuuga,  ale  podziemi  i  zamku  jak  najbardziej).  Podejrzewam,  że  te  mapki  są  gdzieś  dostępne  w  necie,  ale  mi  w  sumie  sprawia  przyjemność  samo  ich  robienie...  Chociaż  przy  okazji  Nodes  of  Yesod  okrutnie  się  wymęczyłem.