C64Power Forum

Ogólne => Forum Ogólnodyskusyjne => Wątek zaczęty przez: Magnate w 16 Lutego 2006, 22:33

Tytuł: Slaine
Wiadomość wysłana przez: Magnate w 16 Lutego 2006, 22:33
 Jako  że  znalazłem  dzisiaj  wolną  godzinkę,  to  pograłem  chwilę,  żeby  zaznajomić  się  trochę  z  interfejsem.  Nie  ruszałem  się  nawet  z  miejsca  startu,  tylko  sprawdzałem  poszczególne  opcje  i  jak  to  mniej  więcej  wszystko  działa.  Ważną  rolę  zdaje  się  odgrywać  czas  -  po  zakończeniu  dnia  następuje  game  over  (no,  chyba  że  poprzez  postęp  w  grze  można  ten  czas  jakoś  wydłużyć?).  Z  tego,  co  zauważyłem,  dzień  podzielony  jest  na:  dawn,  early  morning,  late  morning,  noon,  early  afternoon,  late  afternoon,  evening,  dusk.  Po  zachodzie  słońca  pojawia  się  niemiły  komunikat,  z  którego  wywnioskowałem,  że  celem  gry  jest  niedopuszczenie  do  tego,  by  jakieś  4  elementy  się  połączyły.  BagoZonde,  wiesz,  o  jakie  elementy  chodzi?  
   
  Niektóre  komunikaty  są  ciekawe,  na  przykład  próba  zjedzenia  siekiery  zwraca  \'Your  stomach  will  not  agree\'.  Z  drugiej  strony,  próba  spojrzenia  na  siekierę  (look  on  axe)  da  co  najwyżej  \'Don`t  be  silly  Slaine\'.  Jest  jakiś  ukryty  sens  w  biciu  krasnala  (    \'\'  )?  Po  trzech  uderzeniach  ucieka,  ale  w  sumie  niedziwne.  Próbowałem  zlać  miejscowych,  co  wychodziło  całkiem  nieźle  (choć  ciężko  walczy  się  przy  tych  latających  komendach),  tyle  że  potem  ciągle  przychodzili  nowi  (a  odpoczynek  jednak  zabiera  trochę  czasu).  Wnioskuję  więc,  że  lepiej  żyć  z  nimi  w  zgodzie.  Czy  jest  w  ogóle  dużo  sekwencji  walki  w  czasie  gry?  
   
  Jest  jeszcze  jedna  rzecz,  która  mnie  zaintrygowała  -  po  wykonaniu  komendy  \'Look  on  Ukko\'  prócz  krasnala  wyświetla  się  kilka  przedmiotów,  z  których  jeden  podświetlony  jest  na  biało.  Da  się  te  przedmioty  wykorzystywać  jakoś  w  grze  (ewentualnie  zabrać  mu  je  jakoś,  w  razie  gdyby  miały  okazać  się  przydatne)?  \'Take  from  Ukko\'  dało  komunikat  \'Keep  you  hand`s  to  your  self  Slaine\'  (co  za  pisownia    \'\'  ).  
   
  Dobra,  tyle  na  dzisiaj.  BagoZonde,  pamiętaj,  by  wkleić  mapki  oraz  solucję.    \'\'  
Tytuł: Slaine
Wiadomość wysłana przez: BagoZonde w 17 Lutego 2006, 16:03
 Witaj  :)  
  Obawiam  się,  że  może  mam  jakąś  niedokończoną  wersję  Slaine?  
  Nie  wiem,  bo  ściągałem  dwie  inne  z  netu  i  tak  samo  jest  -  dojście  do  niektórych  lokacji  jest  niemożliwe,  bo  idę  np:  ciągle  na  SE  a  jak  tylko  raz  wrócę  się  to  jestem  w  tym  samym  miejscu  -  tak  jakbym  chodził  w  miejcu.  Mógłbyś  przesłać  mi  na  mejla  Twoją  wersję?  
  U  mnie  nie  ma  game  over  jak  minie  czas?!  Także  jak  mnie  zabiją  to  gram  sobie  dalej  więc  nie  wiem  czy  to  tak  powinno  być.  
  Nie  wiem  o  jakie  elementy  chodzi,  ale  przy  jednej  bramie  pisze,  że  \'tylko  cztery  mogą  wejść\'.  Może  chodzi  o  pierścienie  bo  dwa  mi  się  udało  znaleźć  do  tej  pory.  A  może  o  gemy  -  to  bardziej  byłoby  possible  tak  na  wyczucie  ;)  ale  znalazłem  jeden  więc  pewnie  o  pierścienie  chodzi  :).  
   
  W  biciu  poczciwego  Ukko  jest  sens  :).  Ukko  ma  własne  inventory  i  czasem  nie  chce  dać  jakiejś  rzeczy  i  trzeba  go  palnąć  w  łeb  -  staje  się  posłuszny.  Jest  to  taki  dodatek,  ale  pomysł  kool  :).  
  W  czasie  gry  jest  trochę  sekwencji,  czasem  napadają  Cię  mieszkańcy,  ale  i  ogry  czy  wojownicy.  
   
  Zaniedługo  umieszczę  na  sieci  solucję,  mapki  już  zrobiłem  i  step  by  step  też.  
   
   
  Pozdrawiam!
Tytuł: Slaine
Wiadomość wysłana przez: Magnate w 17 Lutego 2006, 17:07
 Rzeczywiście  -  po  uderzeniu  Ukko  komenda  \'take  from  Ukko\'  daje  pożądany  efekt.    \'\'    Posłusznie  oddał  wszystko,  co  miał.  
   
  Slaine  chyba  nie  może  zginąć  -  po  nieudanej  walce  traci  co  najwyżej  przytomność  i  później  budzi  go  Ukko.  Tylko  że  traci  się  przy  tym  czas,  a  coś  mi  się  wydaje,  że  to  będzie  towar  deficytowy  w  tej  grze.  
   
  Po  zakończeniu  dnia  pojawia  się  komunikat  \'The  heavens  open  up  and  the  land  is  torn  assunder,  as  the  four  elements  join  together.  All  is  lost.\',  po  czym  grę  rozpoczyna  się  od  nowa.  Gram  na  oryginalnej  taśmie  z  GB64  (format  .tap)  -  za  chwilkę  prześlę  Ci  to  na  maila.
Tytuł: Slaine
Wiadomość wysłana przez: BagoZonde w 17 Lutego 2006, 18:15
 No  tak,  rzeczywiście  jest  the  end.  Zapomniałem  o  tym  i  dopiero  dzisiaj  sobie  pamięć  odświeżyłem.  
  Dzięki  za  archiwum,  ale  niestety  nie  wiem  czy  da  się  rozpakować  tap  na  mojej  Amidze,  t64,  etc.  pójdzie...  Jakbyś  mógł  mi  to  jakoś  rozpakować  bo  i  tak  nagram  na  flopiaka  i  odpalę  na  c64.  
  Pozdrawiam  
   
  p.s.  może  jutro  stronka  będzie  gotowa  :)  
   
Tytuł: Slaine
Wiadomość wysłana przez: Magnate w 17 Lutego 2006, 21:34
 Formatu  .tap  nie  można  \'rozpakowywać\'  -  to  nie  archiwum,  a  zwykły  obraz  kasety.  Jeśli  nie  pójdzie  na  Amidze,  to  najlepiej  weź  wersję  z  Nostalgii:  
   
  http://c64.nostalgia.pl/downloads/index.php?action=download&id=86550
   
  Powinna  być  dobra.  
   
  No,  to  w  takim  razie  czekam  na  stronę.    \'\'  
Tytuł: Slaine
Wiadomość wysłana przez: BagoZonde w 17 Lutego 2006, 22:22
 Co  to  TAP  to  na  Amisi  mogę  jakikolwiek  format  przerobić  na  TAP  i  tak  właśnie  chciałem  przynajmniej  ten  TAP  przerobić  na  PRG.  Ściągnąłem  ten  link  (cracked  by  Triangle)  i  przerobiłem  na  PRG.  Już  kiedyś  miałem  tą  wersję  zkrakowaną,  tutaj  także  chodzi  się  tak  \'w  miejscu\'  w  niektórych  lokacjach  więc  może  jednak  ta  gra  taka  jest?  Jak  na  sieci  pojawią  się  mapki  to  pogadamy  :).  
  Pozdrawiam
Tytuł: Slaine
Wiadomość wysłana przez: BagoZonde w 18 Lutego 2006, 03:46
 Stronka  jest  jeszcze  nie  gotowa,  ale  zamieściłem  już  kompletną  mapę  i  solucję.  Wbrew  pozorom  gra  jest  trochę  trudna  :).  
  Strona  się  cały  czas  będzie  budować,  ale  już  teraz  zapraszam:  
   
  http://www.todrobot.tarnow.net.pl/princessa/slaine/index.php
   
  stronka  będzie  w  angielskim  i  polskim  języku,  na  razie  jest  bałagan  :).  
   
Tytuł: Slaine
Wiadomość wysłana przez: Magnate w 18 Lutego 2006, 15:12
 Dobra  robota!    \'\'    Zwłaszcza  mapka  fajna  -  cholernie  dużo  tych  lokacji,  co  raczej  nie  ułatwi  sprawy.    \'\'    Nie  wiem,  czy  znajdę  dzisiaj  czas,  żeby  pograć,  ale  za  chwilę  wyślę  Ci  coś  na  maila.    \'\'    
   
  Mam  pytanie  co  do  Warp  Rating  -  jak  na  razie  walczyłem  tylko  z  wieśniakami  i  po  każdej  wygranej  walce  warp  rating  rosnął  o  1  -  tak  jest  po  każdej  bijatyce  czy  w  przypadku  pokonania  jakichś  mocniejszych  przeciwników  ten  wskaźnik  rośnie  szybciej?  
   
  PS.  Możesz  też  wrzucić  do  downloadu  ten  obraz  taśmy,  który  ostatnio  Ci  wysłałem  -  większość  pecetowych  emulatorów  to  obsługuje,  a  może  ktoś  akurat  zechce  pograć  na  oryginalnej  wersji.  Aha  -  i  linki  w  \'others\'  nie  bardzo  działają,  ale  to  chyba  mało  ważne.    \'\'  
Tytuł: Slaine
Wiadomość wysłana przez: BagoZonde w 18 Lutego 2006, 15:33
 Fenks  :).  
  No  lokacji  jest  niby  trochę,  ale  jak  się  pochodzi  to  świat  wydaje  się  potem  nawet  trochę  za  ciasny  ;).  Nie  wiem  właśnie  czy  mam  dobrą  wersję  -  chodzi  o  te  lokacje  oznaczone  na  mapie  znakiem  nieskończoności.  Powiedz  mi  Magnate,  czy  możesz  tam  dalej  iść...  Jeżeli  tak,  to  ta  gra  jest  dziwna  :).  
   
  Nie  sprawdzałem  jeszcze  WARP  RATING  pod  tym  kątem,  ostatnio  właśnie  zaczynam  badać  różne  aspekty  co  by  je  opisać.  
   
  Obraz  wrzucę,  muszę  go  jednak  jakoś  przerobić  na  prg  albo  d64,  jakby  ktoś  mógł  pomóc  w  tej  kwestyji.  
   
  Others  już  działają,  dzięki  za  uwagę  :).  Brakowało  po  prostu  \'http://\' przed  adresem.  
   
  Pozdrawiam!  
   
Tytuł: Slaine
Wiadomość wysłana przez: BagoZonde w 18 Lutego 2006, 16:30
 Próbowałem  sobie  przerobić  TAP  ->  na  T64  programem  tape64  na  Amidze  by  potem  zapisać  go  na  dyskietce  i  pograć  na  c64,  ale  niestety  program  nie  chce  przerobić  mi  tego  TAP.  Jeżeli  ktoś  umiałby  robić  takie  rzeczy  na  pc  i  przesłać  mi,  to  byłbym  wdzięczny.  Sam  bym  pograł  w  niezkrakowaną  wersję  Slaine  :).  
   
Tytuł: Slaine
Wiadomość wysłana przez: Magnate w 18 Lutego 2006, 23:12
 Właśnie  sprawdziłem  te  zapętlone  ścieżki  -  w  oryginale  jest  tak  samo,  więc  chyba  cracki  są  dobre.    \'\'    W  jakimś  intrze  czytałem  zresztą,  że  gra  była  łatwa  do  złamania,  więc  chyba  nie  powinno  być  żadnych  problemów.
Tytuł: Slaine
Wiadomość wysłana przez: BagoZonde w 18 Lutego 2006, 23:30
 Okej  :).  To  trochę  dziwne  z  tymi  ścieżkami?  Trzeba  to  na  mapce  jakoś  narysować  :).  
  No  to  do  dzieła.  Czas  rozgryźć  tą  grę,  jak  znajdziesz  wolny  czas  Magnate  to  zapraszam  do  świata  panie  Slaine  ;).  
   
Tytuł: Slaine
Wiadomość wysłana przez: BagoZonde w 31 Marca 2006, 01:31
 Ja  wiem,  że  gra  Slaine  jest  jaka  jest  -  jednego  zachwyci,  dziewięciu  odrzuci.  Ale  kto  przejdzie  tą  gierkę  i  wyśle  mi  solucję  to  dostanie  skrzynkę  (niekoniecznie  piwa).  
   
  Na  stronę  spraszam,  tam  wiele  fajnego  stuffu  w  download  (ofkors  dotyczącego  samej  gry)  no  i  w  ogóle  strona  jest  jeszcze  między  młotkiem  a  kowadłem,  ale  buduje  się...  
   
  http://www.todrobot.tarnow.net.pl/princessa/slaine/slaine.php
   
  p.s.  jak  ktoś  widział  Magnate`a  to  niech  da  znać,  bo  utknął  pewnie  gdzieś  w  tej  grze  i  wydostać  się  nie  może  ;).  To  moja  wina,  ja  go  w  to  wkręciłem  ;).  
   
  Właśnie  tą  grę  Slaine  miałem  na  zestawie  tych  niebieskich  EF  Commodore  zestaw  nr  12  co  to  Hulk  Hogan  jest  na  okładce  (w  porównaniu  do  Slaine`a  -  cienias  ;).  
   
Tytuł: Slaine
Wiadomość wysłana przez: BagoZonde w 31 Marca 2006, 01:36
 Aha,  jeszcze  jedno.  Ktoś  potrafi  mi  to  wyjaśnić?  Jest  sobie  gra  Tir  Na  Nog  zaś  kraina  w  której  rysowany  jest  komiks  jak  i  odbywa  się  akcja  gry  Slaine  to  Tir  Nan  Og,  zresztą  znana  nie  tylko  z  tej  slejnowej  opowieści.  Lekka  rozbieżność  w  nazwie,  czy  to  celowe?  No  to  postawię  trzy  pytajniki  ???  
   
Tytuł: Slaine
Wiadomość wysłana przez: BagoZonde w 31 Marca 2006, 01:40
 Wcześniejszy  link  do  stronki  lepiej  hitnąć  tak:  
   
  http://www.todrobot.tarnow.net.pl/princessa/slaine/index.php
   
  Polecam  posłuchać  sobie  muzyczek,  bo  są  kewl  :).  
   
Tytuł: Slaine
Wiadomość wysłana przez: p.a. w 31 Marca 2006, 08:38
 Jeszcze  kilka  postów  w  tym  stylu  i  może  i  ja  spróbuję  zasiąść  nad  tą  grą...  Bo  nie  wierzę,  by  była  aż  tak  trudna    \'\'  
Tytuł: Slaine
Wiadomość wysłana przez: BagoZonde w 31 Marca 2006, 16:22
 Nigdzie  na  świecie  w  naszym  internecie  nie  znajdziesz  solucji  do  niej.  Może  i  nie  jest  trudna,  ale  bardzo  chciałbym  skontaktować  się  z  autorem  (Archer)  i  zapytać  hey  dude,  what  da`ya  must  to  do?!  :)  
   
Tytuł: Slaine
Wiadomość wysłana przez: Dexter w 31 Marca 2006, 17:56
 w  tym  tempie  to  ja  chyba  też  odpale  gre.
Tytuł: Slaine
Wiadomość wysłana przez: Magnate w 31 Marca 2006, 17:59
 Ja  się  tu  jeszcze  pojawię.    \'\'  
Tytuł: Slaine
Wiadomość wysłana przez: Magnate w 31 Marca 2006, 18:02
 Bug  report:  nie  widać  spisu  programów  do  zestawu  #109,  który  podesłałem.
Tytuł: Slaine
Wiadomość wysłana przez: Magnate w 31 Marca 2006, 18:04
 Hmmm,  nie  takie  pojawienie  się  miałem  na  myśli  (muszę  zacząć  patrzeć,  gdzie  klikam)  -  czy  ktoś  może  skasować  powyższego  posta  (i  tego  też  przy  okazji)?
Tytuł: Slaine
Wiadomość wysłana przez: BagoZonde w 01 Kwietnia 2006, 00:59
 Magnate  jednak  nie  dał  się  i  powrócił  z  krainy  Tir  Nan  Og,  zuch  chłopak  ;).  
   
  Wszystkich  zainteresowanych  tą  grą  niestety  muszę  zmartwić  :(.  Więcej  info  na  mej  stronie  nieoficjalnej  maniakalnej  slejna:  
   
  http://www.todrobot.tarnow.net.pl/princessa/slaine/index.php
   
  hitujcie  tam  język  polski  i  info  znajdziecie  w  HOME.  
   
  No  to  posprzątane...  :/
Tytuł: Slaine
Wiadomość wysłana przez: Dexter w 01 Kwietnia 2006, 05:36
 napisz  do  niego  by  to  poprawił  ;)  
   
  No  ale  jeśli  gry  się  nie  da  skończyć  to  trudno.
Tytuł: Slaine
Wiadomość wysłana przez: p.a. w 01 Kwietnia 2006, 09:52
 Jak  się  cieszę,  że  nie  zacząłem  grać  w  tą  grę  \'\'  To  już  nawet  autor  Castle  of  Terror  postąpił  bardziej  elegancko  \'\'  Generalnie  ten  cały  Archer  był  chyba  na  haju  pisząc  tę  grę  -interfejs  użytkownika  jest,  delikatnie  mówiąc,  niewygodny  w  obsłudze  \'\'  
Tytuł: Slaine
Wiadomość wysłana przez: p.a. w 01 Kwietnia 2006, 11:53
 A  swoją  drogą  wątek  fasoli  pnącej  się  ku  niebu  jest  dosyć  popularny-    wziął  się  bodajże  z  baśni  braci  Grimm  a  wykorzystali  go  również  Codemasters  w  grach  z  serii  Dizzy  (Fantasy  World  Dizzy  i  Fantastic  Dizzy)
Tytuł: Slaine
Wiadomość wysłana przez: Magnate w 01 Kwietnia 2006, 22:45
 No  to  ładnie.    \'\'  Mógłbyś  mi  przesłać  kopię  tego  maila  od  autora?
Tytuł: Slaine
Wiadomość wysłana przez: BagoZonde w 02 Kwietnia 2006, 00:19
 Prima  aprilis!  
   
  Kto  sië  nabrał  na  fasolę  to  się  nabrał  ;).  
   
  Archer  na  haju?  No  dla  mnie  ten  system  obsługi  (REFLEXŽ)  jest  może  i  trochę  niewygodny,  ale  wręcz  genialny.  Innym  przykładem  na  sterowanie  ręką  jest  choćby  gra  Captain  Blood.  Mi  tam  nie  przeszkadza  :).  Jeśli  Archer  był  na  haju  to  ja  też  chcę  :b.  
   
  Pozdrawiam  :)  i  zapraszam  do  stawienia  czoła  wyzwaniu  jakim  przejście  tej  gry  jest.  Przy  okazji  możecie  słowo  o  mojej  stronce  napisać  ;b  lol!  
   
Tytuł: Slaine
Wiadomość wysłana przez: p.a. w 03 Kwietnia 2006, 18:58
 Hahaha    \'\'  Dobre,  dobre  \'\'  No  nie  wiem,  może  się  za  tę  grę  wezmę...  W  sumie  ostatnio  poszukuję  nowych  doznań    \'\'  
Tytuł: Slaine
Wiadomość wysłana przez: Magnate w 03 Kwietnia 2006, 22:18
 No  właśnie  coś  mi  nie  pasowało.    \'\'    
   
  BagoZonde,  potrzebne  mi  są  wszelkie  możliwe  informacje  nt.  walki  (lepiej  to  dobrze  opanować,  żeby  później  móc  skupić  się  na  questach).  W  kilku  miejscach  nie  da  się  uniknąć  starcia  -  np.  na  skrzyżowaniu  stoi  6  wojowników,  paru  jest  także  przy  wejściu  na  bagna  (może  warto  by  ich  zaznaczyć  na  mapie?).  Co  się  bardziej  opłaca  -  walczyć  z  nimi  czy  przed  każdą  walką  przespać  się  i  użyć  warpa?  Wszelkie  inne  hinty  dot.  walki  mile  widziane.  
   
  Wydawało  mi  się  też,  że  jedzenie  zwiększa  poziom  warpa  (jest  o  tym  zresztą  wspomniane  w  instrukcji),  tymczasem  wpieprzenie  pieczywa  z  tawerny  daje  zerowy  efekt.  Jest  jakiś  inny  sposób  na  zregenerowanie  energii  prócz  snu?
Tytuł: Slaine
Wiadomość wysłana przez: BagoZonde w 04 Kwietnia 2006, 00:33
 Co  do  walki  Magnate,  to  nie  da  się  jej  ominąć.  Też  się  właśnie  zastanawiałem,  czy  np.  przy  wejściu  do  Mine  te  ogry  są  tam  zawsze.  Jeżeli  tak  jest  to  zaznaczę  to  na  mapie  :).  
   
  Odpocząć  to  średni  pomysł,  bo  zabiera  czas.  Ale  warto  w  grze  stosować  super  dobre  ciosy  jak  THROW  (rzucasz  toporem,  który  potem  musisz  odzyskać  poleceniem  SHOUT  -  jest  opis  na  stronie).  Zresztą  moc  ciosów  opisałem  na  stronie  w  HINTSach.  
   
  Jedzenie  zwiększa  poziom  WARP`a  -  nie  ten  MAX  WARP,  tylko  zwykły  WARP.  
   
  WARP`a  nie  trzeba  regenerować  po  każdej  walce,  wystarczy  go  pilnować  i  jak  spadnie  koło  5  to  wtedy  odpocząć.  
   
  Pozdrawiam  
   
   
   
Tytuł: Slaine
Wiadomość wysłana przez: BagoZonde w 04 Kwietnia 2006, 00:35
 Co  do  walki  Magnate,  to  nie  da  się  jej  ominąć.  Też  się  właśnie  zastanawiałem,  czy  np.  przy  wejściu  do  Mine  te  ogry  są  tam  zawsze.  Jeżeli  tak  jest  to  zaznaczę  to  na  mapie  :).  
   
  Odpocząć  to  średni  pomysł,  bo  zabiera  czas.  Ale  warto  w  grze  stosować  super  dobre  ciosy  jak  THROW  (rzucasz  toporem,  który  potem  musisz  odzyskać  poleceniem  SHOUT  -  jest  opis  na  stronie).  Zresztą  moc  ciosów  opisałem  na  stronie  w  HINTSach.  
   
  Jedzenie  zwiększa  poziom  WARP`a  -  nie  ten  MAX  WARP,  tylko  zwykły  WARP.  
   
  WARP`a  nie  trzeba  regenerować  po  każdej  walce,  wystarczy  go  pilnować  i  jak  spadnie  koło  5  to  wtedy  odpocząć.  
   
  Pozdrawiam  
   
   
Tytuł: Slaine
Wiadomość wysłana przez: BagoZonde w 04 Kwietnia 2006, 00:39
 Oj  dziwne,  jak  piewszy  raz  wysłałem  posta  to  mi  wyskoczył  błąd,  że  nie  istnieje  ten  post  lub  został  usunięty.  To  jeszcze  raz  wysłałem.  A  tu  bach,  stąd  dwa  razy.  
   
  Jeszcze  jedno  co  do  WARP`a.  Użycie  WARP  w  czasie  walki  sprawia,  że  WARP  MAX  nie  rośnie.  Zaś  jeżeli  walczymy  \'klasycznie\'  to  WARP  MAX  się  podnosi  co  w  przyszłości  spowoduje,  że  będziemy  \'silniejsi\'  więc  i  odpoczywanie  będzie  coraz  rzadziej  :).  
   
Tytuł: Slaine
Wiadomość wysłana przez: BagoZonde w 15 Kwietnia 2006, 15:36
 Poszukuję  wersji  gry  Slaine  zkrakowanej  przez:  
   
  1.  Ikari  
  2.  Dominators  
   
  Jeżeli  ktoś  takowe  ma,  to  już  wie  co  zrobić  (wysłać  mi,  zagrać,  pomóc  w  solucji,  czekać  na  podziękowania).  
   
   
Tytuł: Slaine
Wiadomość wysłana przez: BagoZonde w 16 Czerwca 2006, 01:56
 W  kwestii:  \'przejść  Slaine\'  niestety  nic  nie  ruszyło,  ale  za  to  wreszcie  adres  do  strony  jest  przejrzysty:  
   
  http://www.slaine.int.pl
   
  a  także  założyłem  adres  dla  cRPG  co  sobie  piszę  w  php:  
   
  http://www.drakmo.int.pl
   
  tyle  słowem  wstępu  :).  Zapisany  jestem  na  newsletter  c64games.de  i  co  pewien  czas  dostaję  info  o  solucjach,  koverach,  tape`ach  do  komodowych  gier  gdzie  po  cichu  liczę,  że  ktoś  opublikuje  solucję  do  Slaine,  choćby  po  niemiecku  czy  japońsku  ;)  ale  na  razie  nic  w  tym  temacie.  Ta  gra  nie  jest  prosta  jednak!  Przekonaj  się  sam  ;)!!!  Pozdrawiam!!!  
   
Tytuł: Slaine
Wiadomość wysłana przez: BagoZonde w 16 Czerwca 2006, 02:11
 Zachęcam  do  wypróbowania  się  w  Slaine,  sorry,  ja  wiem,  że  męczę  temat  i  oftopikuję  ostro,  ale  to  jess  nadal  aktualne:  chcę  skończyć  solucję  do  Slaine`a.  Jeżeli  kogoś  zajawię  choć  na  pół  godziny  tygodniowo,  by  odpalił  sobie  tą  gierkę  to  będzie  fajnie,  a  jeżeli  nie  to  pozostaje  tylko  odpalić:  
   
  www.ondorr.int.pl  
   
  oraz  wymiennie  
   
  www.drakmo.int.pl  
   
  wszystkie  drogi  prowadzą  do  Ondorr  Drakmo  :).  Projekt  nieskończony  ale  robi  się  :).  
   
  W  Slaine  brakuje  mi  kilku  okładek  i  skanów  z  komiksów,  ktoś  może  pomóc?