C64Power Forum

Inne => Scena => Wątek zaczęty przez: Buddha w 24 Czerwca 2020, 09:38

Tytuł: Sid Factory 2
Wiadomość wysłana przez: Buddha w 24 Czerwca 2020, 09:38
Zapraszam do testowania Sid Factory 2 bo program muzyczny właśnie o to chodzi, że dzięki testowaniu jest ciągle aktualizowany. Ja dołączyłem do grupy Sid Factory 2, stworzonej przez JCH/Vibrants. Program koduje według mnie to kiedyś jeden z lepszych muzyków na Commodore 64 Laxity/Vibrants :)

https://www.facebook.com/groups/255114778886664/
Tytuł: Odp: Sid Factory 2
Wiadomość wysłana przez: Raf w 24 Czerwca 2020, 13:03
Chętnie skorzystałbym z edytora, który zwalnia od "zgadywania" co jest na ekranie. Na ten moment jestem pod wrażeniem dźwięków ale sam edytor to rzecz jasna praca w trakcie, więc ciężko oceniać. Spodziewam się czegoś jak UK1541, czyli że będzie się działo dobro, ze słabo przyswajalnym interface użytkownika.
Tytuł: Odp: Sid Factory 2
Wiadomość wysłana przez: Buddha w 01 Lipca 2020, 20:12
Chętnie skorzystałbym z edytora, który zwalnia od "zgadywania" co jest na ekranie. Na ten moment jestem pod wrażeniem dźwięków ale sam edytor to rzecz jasna praca w trakcie, więc ciężko oceniać. Spodziewam się czegoś jak UK1541, czyli że będzie się działo dobro, ze słabo przyswajalnym interface użytkownika.

No właśnie o to chodzi Raf, że my userzy jesteśmy twórcami edytora, aczkolwiek może teraz dźwięki słabe, tylko teraz wszystko się będzie wiązało z rodzajem driver'a, jako taki expansion. W rozmowach z Laxity i JCH z Vibrants to będzie próba przenieść kod playera z edytorów DMC i GMC, jako driver, a tam wiadomo jaka jakość dźwięków jest generowana.
Tytuł: Odp: Sid Factory 2
Wiadomość wysłana przez: Buddha w 01 Lipca 2020, 20:21
Raf na te chwilę edytor tworzy już czterech koderów, więc jeśli chcesz dołączyć do grupy i spróbować bo Sid Factory 2 jest w całości kodowany w C++ na bibliotece SDL, a jeśli dołączysz do grupy jako koder to dostajesz od razu dostęp do repozytorium SF2
Tytuł: Odp: Sid Factory 2
Wiadomość wysłana przez: Buddha w 01 Lipca 2020, 22:54
https://www.youtube.com/watch?v=9a-2LJAbrPc
Tytuł: Odp: Sid Factory 2
Wiadomość wysłana przez: Buddha w 01 Lipca 2020, 23:01
https://www.youtube.com/watch?v=hyN4tyfAHtY
Tytuł: Odp: Sid Factory 2
Wiadomość wysłana przez: Buddha w 09 Lipca 2020, 01:16
SF2 konwerter beta. Głównie prace idą w kierunku konwersji z GT2 do SF2. Ja w rozmowach z Cadaver (Lasse Öörni) z Coverbitops doszedłem do wniosku, że GT2 nie jest w pełni konwertowany do SF2 i nie ma takiej możliwości bo kod do GT2 jest napisany w zupełnie innym języku programowania. Są jednak nadal rozmowy online z Cadaver/Coverbitops, które są szansą do pełni funkcjonalnych driver'ów SF2 i konwersji GT2 do SF2.

Kilka bugów od Carsten Berggreen (Scarzix)

"Really cool with the support for MacOSX

But, what about shortcuts for making editing easier? I keep struggling with TAB's?

am I the only one who cannot ajust that easily?

I really miss logical shortcuts for switching between tables and I just cannot get my head to work with F3/F4 for changing compose octave. I am used to Keypad shortcuts for that."

"Pressing TAB while editing sequence number, cancels the entered value? is that on purpose?"

"Is there a way to copy half a sequence or repeat the top part of a long sequence by copy/paste?"

"BUG!? When I have been playing my sequences on loop for a while, editing the sequences and halt the tune with F2 ... I can hear something "knittering" ... as if the wavetables in the ReSID are not reset/stopped playing?

Am I the only one experiencing this?"

http://files.chordian.net/sf2/SF2Converter_20200703.zip?fbclid=IwAR1ogf89D_ed-3uB4ZZ57MmPcrGaU-WoGX37bwR1pkiVOdbs-tO24nq5BD8
Tytuł: Odp: Sid Factory 2
Wiadomość wysłana przez: Buddha w 13 Lipca 2020, 09:02
https://www.youtube.com/watch?v=W1A7E_7m1R0
Tytuł: Odp: Sid Factory 2
Wiadomość wysłana przez: Buddha w 13 Lipca 2020, 09:04
Wyszedł już konwerter .SNG to .SF2
Tytuł: Odp: Sid Factory 2
Wiadomość wysłana przez: Raf w 16 Lipca 2020, 23:23
Nowy build dzisiaj: http://olivi.chordian.net/2020/07/16/sid-factory-ii-build-20200716
Tytuł: Odp: Sid Factory 2
Wiadomość wysłana przez: Buddha w 05 Sierpnia 2020, 07:57
siema RAF. Rozwalam player DMC 7 na łopatki w kodzie. Mam nadzieję, że to będzie kolejny driver pod SF2 i możliwość grania instrumentów na kilku ramkach, na poszczególnych channel C64. Brawa dla Vibrants za nowość wszechczasów dla muzyków Commodore 64
Tytuł: Odp: Sid Factory 2
Wiadomość wysłana przez: F7sus4 w 16 Sierpnia 2020, 23:15
Chętnie skorzystałbym z edytora, który zwalnia od "zgadywania" co jest na ekranie.

Tutaj:
https://csdb.dk/release/?id=170858&show=summary#summary  8)
Tytuł: Odp: Sid Factory 2
Wiadomość wysłana przez: Raf w 17 Sierpnia 2020, 09:31
defMon z naciskiem na MON :D i nie chodzi o Maniacs of Noise :)

SF2 ma juz swoja strone:
http://blog.chordian.net/sf2/

Nie wydaje mi sie aby SF2 mogl miec wsparcie dla innych driverow niz JCHowate.