C64Power Forum
Software => Programowanie => Wątek zaczęty przez: thevoid w 05 Marca 2020, 14:22
-
Hej,
Zdaje się, że jeszcze się tym tutaj nie chwaliłem, ale popełniłem swego czasu plugin do Gradle:
https://github.com/c64lib/gradle-retro-assembler-plugin
Plugin potrafi obecnie:
- asemblować pliki *.asm przy użyciu KickAssemblera
- wykonywać testy jednostkowe napisane z użyciem 64spec, używając przy tym Vice 3.x w trybie headless
- automatycznie ściągać sobie zadeklarowaną wersję KickAssa oraz inne zależności/biblioteki, które dostępne są na GitHub
- uruchamiać się w środowisku CI (CircleCI.com, travis-ci.org)
Jeśli ktoś uzna to za użyteczne, to chętnie przyjmę propozycje nowych ficzórów, które zaimplementuję w wolnym czasie ;-)
Pozdrawiam
Maciek
-
z KickC da sie to pozenic? ;)
-
z KickC da sie to pozenic? ;)
Dałoby się. Skoro KickC produkuje KickAssa, to wręcz możnaby robić mixed projekty z kodem i w KickC i w KickAss, coś jak Java i Kotlin. Pomyślę i wrzucę na roadmapę ;-)
-
Dobre :)
-
Przykładowy projekt używający tego plugina (nie ma tam niestety testów):
https://github.com/maciejmalecki/bluevessel
Przykładowy projekt z testami:
https://github.com/c64lib/common/tree/develop
Szczególnie test framework od kolegi Taszyckiego bardzo sobie chwalę.
-
UPDATE: KickC wciąż nie ma;)
Ale za to jest dokumentacja i wsparcie dla Charpad v5:
https://c64lib.github.io/gradle-retro-assembler-plugin/
I przykładowa gra dziergnięta przy użyciu tego toola:
https://maciejmalecki.github.io/trex64/