C64Power Forum

Software => Programowanie => Wątek zaczęty przez: thevoid w 05 Marca 2020, 14:22

Tytuł: Budowanie projektów KickAssemblerowych gradlem
Wiadomość wysłana przez: thevoid w 05 Marca 2020, 14:22
Hej,

Zdaje się, że jeszcze się tym tutaj nie chwaliłem, ale popełniłem swego czasu plugin do Gradle:

https://github.com/c64lib/gradle-retro-assembler-plugin

Plugin potrafi obecnie:

Jeśli ktoś uzna to za użyteczne, to chętnie przyjmę propozycje nowych ficzórów, które zaimplementuję w wolnym czasie ;-)
Pozdrawiam
Maciek
Tytuł: Odp: Budowanie projektów KickAssemblerowych gradlem
Wiadomość wysłana przez: Raf w 06 Marca 2020, 00:57
z KickC da sie to pozenic? ;)
Tytuł: Odp: Budowanie projektów KickAssemblerowych gradlem
Wiadomość wysłana przez: thevoid w 06 Marca 2020, 10:40
z KickC da sie to pozenic? ;)
Dałoby się. Skoro KickC produkuje KickAssa, to wręcz możnaby robić mixed projekty z kodem i w KickC i w KickAss, coś jak Java i Kotlin. Pomyślę i wrzucę na roadmapę ;-)
Tytuł: Odp: Budowanie projektów KickAssemblerowych gradlem
Wiadomość wysłana przez: KB777 w 08 Marca 2020, 14:15
Dobre :)
Tytuł: Odp: Budowanie projektów KickAssemblerowych gradlem
Wiadomość wysłana przez: thevoid w 11 Marca 2020, 19:09
Przykładowy projekt używający tego plugina (nie ma tam niestety testów):

https://github.com/maciejmalecki/bluevessel

Przykładowy projekt z testami:

https://github.com/c64lib/common/tree/develop

Szczególnie test framework od kolegi Taszyckiego bardzo sobie chwalę.
Tytuł: Odp: Budowanie projektów KickAssemblerowych gradlem
Wiadomość wysłana przez: thevoid w 28 Maja 2021, 10:57
UPDATE: KickC wciąż nie ma;)
Ale za to jest dokumentacja i wsparcie dla Charpad v5:

https://c64lib.github.io/gradle-retro-assembler-plugin/

I przykładowa gra dziergnięta przy użyciu tego toola:

https://maciejmalecki.github.io/trex64/