C64Power Forum
Ogólne => Forum Ogólnodyskusyjne => Wątek zaczęty przez: Pewny w 09 Października 2005, 16:29
-
Gdzieś w internecie znalazłem informację, że programy/gry zrobione w SM będą tylko działały, jeżeli podepnie się moduł SM`a (niewiem, może istnieje jakaś kasetowa/dyskietkowa wersja tego, w każdym razie... ja nie znam), a bez niego to BASIC nie zinterpretuje kilku rozkazów i że potrzebny jest wtedy specjalny kompilator, który przerabia proram w SM na Assembler, słyszał ktoś o czymś takim????
-
no to logiczne, ze programy zrobione na SM, nie beda dzialaly w Basicu... podobnie jak gry pod Windowsa, nie chodza na Linuxa... kiedys mialem Simons Basica na kasecie, a oprocz tego dostepny jest modul w postaci CARTRIDGEa... zreszta zobaczac sobie artykul: http://c64.nostalgia.pl/?dzial=basic/sim&strona=basic/simons1
-
Jeżeli masz kompilator do SM, to nic innego nie będzie potrzebne do późniejszego uruchamiania skompilowanego programu. (Kompilator \'produkuje\' gotowy program, w dodatku o niebo szybszy niż w interpreterze)
-
cholercia, wiem że szybszy, ale czy ktoś zna taki kompilator????
-
hmmmm, zna ktoś cosik takiego????? BO MI JEST PILNIE POTRZEBNY
-
Mogę kłamać, ale czy Blitz nie kompilował również simonsa? A może to był inny kompilator... Coś mi świta, że był to jakiś znany i popularny program.
-
Heh przepraszam, pisząc Blitz miałem na myśli Austrocompiler. Ten Blitz to chyba mi sie z Amigi przyplątał. Tyle komputerów, że się człowiekowi w głowie przewraca. :D
-
A! Okazuje się, że i blitz compiler jest na c64 ;).
A kompilator Simons Basica jest tu : http://sunsite.mff.cuni.cz/MIRRORS/utopia.hacktic.nl/pub/c64/Tools/Compilers/?C=D;O=A
Pozdrawiam
-
SHoGUN, DZIĘKI CI!!!!
-
Niezamaco ;)
Ale byl taki kompilator, ktory kompilowal simonsa, ale w nazwie nie mial simonsa... Teraz bede chodzil smetny niczym jez i bede kombinowal, ktory to :D