C64Power Forum
Software => Gry => Wątek zaczęty przez: Zbych w 02 Sierpnia 2018, 23:32
-
W końcu doczekałem się:
https://rgcd.bigcartel.com/product/yoomp-64-commodore-64 (https://rgcd.bigcartel.com/product/yoomp-64-commodore-64)
i tak jak pisałem wersja elektroniczna za cenę"co łaska" jest tu: https://rgcddev.itch.io/yoomp-64 (https://rgcddev.itch.io/yoomp-64)
-
Moje Gratulacje!
Długo wydawali, ale w końcu jest. Gierka jest świetnie wykonana - nawet nieźle radzisz sobie z grafiką (w porównaniu do wersji z Atari, tu jest trochę lepsza rozdzielczość), muza ekstra.
No to czas na kolejny tytuł :)
-
W końcu doczekałem się:
https://rgcd.bigcartel.com/product/yoomp-64-commodore-64 (https://rgcd.bigcartel.com/product/yoomp-64-commodore-64)
i tak jak pisałem wersja elektroniczna za cenę"co łaska" jest tu: https://rgcddev.itch.io/yoomp-64 (https://rgcddev.itch.io/yoomp-64)
THX. Nie gustuje w tego typu rozgrywce ale poszlo $$ :-)
Plik .crt dziala w Easy Flash?
-
Gratulacje :) dłużej Ci to wydawali, niż robiłeś gierkę?
-
Dzięki wszystkim. Na bank dłużej wydawali niż pisałem, akurat miałem pecha że w wkrótce po tym jak wysłałem pierwszą wersję do RGCD rozpoczęły się problemy osobiste kierownika.
Czy działa w Easy Flash - nie wiem, na pewno działa w 1541UII, mogę tylko powiedzieć że obraz crt zrobiłem podając typ "MagicDesk" i cart nie ma możliwości zapisu danych.
-
A zapomniałem dodać (a ktoś może nie doczytać na stronie RGCD) że wersja dyskietkowa jest do kupienia na stronie Psytronik'a
http://www.psytronik.net/newsite/index.php/c64/100-yoomp (http://www.psytronik.net/newsite/index.php/c64/100-yoomp)
-
Wow! Nareszcie!!! :D
Da się gdzieś lokalnie kupić?
-
Gratulacje :) No to trzeba zakupić :)
-
First release już jest https://csdb.dk/release/?id=166925
-
First release już jest https://csdb.dk/release/?id=166925
Z tym "first release" to też jakiś shit storm się zrobił. Oczywiście gra w wersji elektronicznej jest też ZA DARMO, tylko że w przeciwieństwie do CSDB pobieranie z itch.io daje możliwość postawienia piwa dla twórcy ;)
-
Czeknij na Amibay moze już Smoku vel olo sprzedaje podróbki tak jak to było w przypadku Skull'a i jego gierki
-
Czeknij na Amibay moze już Smoku vel olo sprzedaje podróbki tak jak to było w przypadku Skull'a i jego gierki
O i to jest temat o którym z kisielem możesz dyskutować latami. Zawsze chętnie podzieli się wiedzą a nawet doda "trochę" od siebie.
Nie będzie uchylał się od odpowiedzi.
btw - gratulacje Zbych
-
"sneeker
Amibayer!
what's illegal about bomber land? and pop was a home brew clone of thr real game, which would of infringed copyright but wasnt a pirate version so to speak?
SkydivinGirl
Staff Moderator
The person selling the cartridge versions of Bomberman and Prince of Persia does not have the legal right to distribute the software. Hence, they are illegal distributions.
Heather "
Zapewnie nauczony doświadczeniem z Amibay, olo zaoferuje kanałami dystrybucji szemranej.
Mam nadzieję że nie chciałeś się dorobić.
-
W końcu doczekałem się:
https://rgcd.bigcartel.com/product/yoomp-64-commodore-64 (https://rgcd.bigcartel.com/product/yoomp-64-commodore-64)
i tak jak pisałem wersja elektroniczna za cenę"co łaska" jest tu: https://rgcddev.itch.io/yoomp-64 (https://rgcddev.itch.io/yoomp-64)
THX. Nie gustuje w tego typu rozgrywce ale poszlo $$ :-)
Plik .crt dziala w Easy Flash?
Plik crt nie działa z EasyFlash ;-( użyłem disk2easyflash i działa z EF3
-
Plik crt nie działa z EasyFlash ;-( użyłem disk2easyflash i działa z EF3
Dzięki za cynk.
Pod jakim systemem uruchomiles ten disk2ef?
Pod Dos I Win Vista nie działa.
-
win7 64bit
-
win7 64bit
To kupa. Możesz mi podesłać ten twoj przerobiony crt na
pomidorow@interia.pl. Z GORYDZiĘKI.
-
Plik crt nie działa z EasyFlash
Oryginalny crt jest w formacie magic desk.
-
Zbychu bo karty juz wyprzefane eeee, bedzie reedycja na cartridgu?
-
Zbychu bo karty juz wyprzefane eeee, bedzie reedycja na cartridgu?
Nowa partia już w piątek została zamówiona z tego co wiem.
-
@nameless
Dzieki za pliczek. Yoomp!64 siedzi w EF :-)
Do czego jest ten yoompgp.crt?
-
to wersja z trainerem z csdb :-)
-
Ok.
Pogralem.
Ogolnie gra jest ok, doszedłem do 4 etapu.
Co denerwuje. Brak dzwieku odbicia z muzyka w tle, niekorzystne dla gracza wykrywanie krawedzi kafelkow. Na małym crt tunel czasami robi sie mało czytelny, jak jest mocno kolorowo.
-
Dostałem info że carty znowu są dostępne do kupienia, ale niestety dostawa rozpocznie się dopiero we wrześniu.
Ok.
Pogralem.
Ogolnie gra jest ok, doszedłem do 4 etapu.
Co denerwuje. Brak dzwieku odbicia z muzyka w tle, niekorzystne dla gracza wykrywanie krawedzi kafelkow. Na małym crt tunel czasami robi sie mało czytelny, jak jest mocno kolorowo.
Tak ustaliliśmy z MCH że nie będzie muzyki i FXów jednocześnie, bo to psuje cały efekt muzyki, zdania na ten temat są podzielone. Osobiście mam mieszane uczucia do gier które mają muzykę i FXy więc nie naciskałem na MCH.
Co do wykrywania krawędzi, to trudno mi dyskutować bo dla mnie jest ok, mogę powiedzieć że właściwie to nie ma tam takiego czegoś jak wykrywanie krawędzi, co najwyżej może być jakaś niezgodność pozycji kątowej piłki z tym co widać na ekranie, eksperymentalnie dobierałem parametry przy kaflach z dziurkami w środku, ale cała pozostała mechanika opiera się na odczycie pozycji kątowej.
Dla mnie jedyny moment gdzie jest słabsza widoczność to gdy jest "motyw zielony", wtedy na nowszych VICach i na C128 jasny zielony i biały mają mały kontrast ale na chlebaku (VIC 6569R3) jest ok.
-
GoatTracker ma driver muzyka+sfx ;) ale nigdy go nie uzywalem ale Cadaver o to zadbal, gdyz sam gry robil i wlasnych tooli uzywal.
-
GoatTracker ma driver muzyka+sfx ;) ale nigdy go nie uzywalem ale Cadaver o to zadbal, gdyz sam gry robil i wlasnych tooli uzywal.
Używałem tego, nie jest to nic skomplikowanego tylko są 2 problemy podobno fxy które tam można użyć są mocno ograniczone brzmieniowo no a po 2 trzeba umieć skomponować tak muzykę żeby przy zajęciu przez fx jednego kanału nie było zbyt drastycznie słychać że brakuje jednego głosu albo pisać tylko na 2 kanały.
No i ponieważ MCH chciał mieć wszystkie 3 kanały dla muzyki to nie ma fxów
-
Z cyklu czepiania sie cd.
Wywalił bym stroboskopa czarny-bialy-czarny plansze pomiędzy etapami.
Dodał animacje spadającej piłki.
Na planszy tytułowej resetuje sie niepotrzebne setup rozgrywki.
-
Zbychu ! Gra świetna i nie ma się co czepiać pierdöł bo sam się nad nią meczyles ;) brawo :)
Pomidorow rozumiem trochę Twoje uwagi ale powiedz ile gier wypusciles na C64 ?
-
Zbychu ! Gra świetna i nie ma się co czepiać pierdöł bo sam się nad nią meczyles ;) brawo :)
Pomidorow rozumiem trochę Twoje uwagi ale powiedz ile gier wypusciles na C64 ?
Zero, jestem konsumentem nie konkurencją Zbycha.
-
Dubiel.
-
Pomidorow rozumiem trochę Twoje uwagi ale powiedz ile gier wypusciles na C64 ?
nie widzę związku. bdb uwagi, tylko spóźnione o lat kilka :> (zbych udostępniał w trakcie devu)
-
Pomidorow rozumiem trochę Twoje uwagi ale powiedz ile gier wypusciles na C64 ?
nie widzę związku. bdb uwagi, tylko spóźnione o lat kilka :> (zbych udostępniał w trakcie devu)
Nie miałem przyjemności wcześniej w to zagrać. Łudze się ze w przyszłości mogą przydać się Zbychowi te moje uwagi.
-
mogą przydać się
ale przecież ...
(https://assets.bigcartel.com/product_images/221194738/RGCD+July18-5-small.png?auto=format&fit=max&w=2000)
-
Brawo Ty! Brawo Zbych!
-
Zakupione! Będzie siekane na AmiParty już wieczorem!:)
-
ZbyniR GRATULUJE.
NA Retronizacji ogrywałem na turnieju i nawet zająłem 2 miejsce :-)
Gra jest bardzo dobra, świetnie się gra, tylko minimalnie gorsza od atarowskiej, ale to i tak produkcja wybitna. Na tyle mi się spodobała, że przymierzam się do zakupu na cartridgu z RGCD. (Świetne wydanie).
W przyszłości (jak czas pozwoli) chętnie zrecenzuje Yoompa jeszcze raz w wersji na C64.
Z tego co wyczytałem to jest Twoja pierwsza napisana gra?
Brawo Ty!
-
Czy czasem RetroBorsuku kolega Zbych nie pomylił Ci się z niejakim ZbyniuR - miłośnikiem Amstradów CPC ? :)
-
Oj Zbychu przepraszam. Myślałem, że to ta sama osoba po nazwisku Zbycha widniejącym w grze. No to Zbychu świetna robota!
-
Oj Zbychu przepraszam. Myślałem, że to ta sama osoba po nazwisku Zbycha widniejącym w grze. No to Zbychu świetna robota!
Miło mi że gra się podoba. Różni się ona trochę od wersji atarowej pod względem kafelków i etapów więc na pewno nie będzie to identyczna rozgrywka jak na atari.
Tak jest to moja pierwsza gra n C64.
-
GoatTracker ma driver muzyka+sfx ;) ale nigdy go nie uzywalem ale Cadaver o to zadbal, gdyz sam gry robil i wlasnych tooli uzywal.
Używałem tego, nie jest to nic skomplikowanego tylko są 2 problemy podobno fxy które tam można użyć są mocno ograniczone brzmieniowo no a po 2 trzeba umieć skomponować tak muzykę żeby przy zajęciu przez fx jednego kanału nie było zbyt drastycznie słychać że brakuje jednego głosu albo pisać tylko na 2 kanały.
No i ponieważ MCH chciał mieć wszystkie 3 kanały dla muzyki to nie ma fxów
Dawniej do gier robiło się chyba muzykę na dwóch kanałach i na trzecim kanale FX. No ale może to zbyt trudne napisać muzykę do leveli na dwóch kanałach. Ja myślę, że nawet bym chyba dał radę napisać w miarę sensowną muzykę do gry i tylko na jednym kanale ... Ogólnie gra mi się podoba, gratulacje :)
-
Zbychu właśnie dotarły do mnie 2 egzemplarze na cartridge w boxie. Pikne! Jeden dla mnie, drugi dla Repipa. Spodziewaj się pod koniec stycznia recenzji na Retro Na Gazie. Dziękuję za fajową konwersję jednej z moich ulubionych gier.
-
Zbliżamy się powoli do podsumowania roku 2018 oraz wyboru najlepszych naszym zdaniem retro gier z poprzedniego roku - w ten weekend ogłosimy wyniki głosowania naszej redakcji na Retro Na Gazie.
Wypadałoby nadrobić zaległości i przedstawić recenzję jednej z najlepszych 8-bitowych gier wydanych w 2018. Naczelny Kark prezentuje wam dzisiaj recenzję konwersji wielkiego polskiego, atarowskiego przeboju na konkurencyjną platformę - Commodore 64 - czyli YOOMP!64. Za którą odpowiadają także Polacy, a w szczególności Zbigniew Ross, któremu dziękuje za świetne przeportowanie gry. Całość wydał nawet sławetny Psytronik. Olaboga.
RECENZJA | YOOMP!64 (Commodore 64) autorstwa repipa.
http://www.retronagazie.eu/recenzja-yoomp64-commodore-64/
Jak wrażenia? Z mojej strony napiszę, że są różnice w obu wersjach gry (Atari i C64) co jednak nie zmienia faktu, że to ciągle kawał przemiodnego szpila!
Zapraszam do kupienia i ogrania Yoompa 64!, (jest też dostępny w wersji cyfrowej za co łaska) oraz do przeczytania recenzji i komentowania.
A w weekend widzimy się na Gali RnG gdzie cała redakcja wybiera najlepsze retro hity 2018 roku!
-
Zbliżamy się powoli do podsumowania roku 2018 oraz wyboru najlepszych naszym zdaniem retro gier z poprzedniego roku - w ten weekend ogłosimy wyniki głosowania naszej redakcji na Retro Na Gazie.
Wypadałoby nadrobić zaległości i przedstawić recenzję jednej z najlepszych 8-bitowych gier wydanych w 2018. Naczelny Kark prezentuje wam dzisiaj recenzję konwersji wielkiego polskiego, atarowskiego przeboju na konkurencyjną platformę - Commodore 64 - czyli YOOMP!64. Za którą odpowiadają także Polacy, a w szczególności Zbigniew Ross, któremu dziękuje za świetne przeportowanie gry. Całość wydał nawet sławetny Psytronik. Olaboga.
RECENZJA | YOOMP!64 (Commodore 64) autorstwa repipa.
http://www.retronagazie.eu/recenzja-yoomp64-commodore-64/
Jak wrażenia? Z mojej strony napiszę, że są różnice w obu wersjach gry (Atari i C64) co jednak nie zmienia faktu, że to ciągle kawał przemiodnego szpila!
Zapraszam do kupienia i ogrania Yoompa 64!, (jest też dostępny w wersji cyfrowej za co łaska) oraz do przeczytania recenzji i komentowania.
A w weekend widzimy się na Gali RnG gdzie cała redakcja wybiera najlepsze retro hity 2018 roku!
Jak zwykle świetny tekst, przyjemnie się czyta :)
-
Zbychu, teraz mam dosyć napięty terminarz, ale może w lutym jaki mini wywiadzik strzelimy dla Retro Na Gazie? Pozdro.