C64Power Forum
Software => Programowanie => Wątek zaczęty przez: F7sus4 w 12 Lutego 2018, 19:03
-
Pytanie/prośbę kieruję do osób mających pojęcie o playerach muzycznych i kodowaniu w Assemblerze. :-)
Mam template, którego zawsze używałem do kompilacji zaków. Nie było nigdy problemów z x1/x2/x4, natomiast z x8 robi się totalna kaszana. Nie mam zielonego pojęcia dlaczego. Czy ktoś byłby tak dobry i rzucił na to okiem?
W załączniku źródłowy tune01.prg ($1000) pod x8 i zgrzytająca kompilacja (player_multi_speed_x8.prg) dla zobrazowania sytuacji. Plus źródła (a tutaj C64 Kickass IDE (http://www.nightfallcrew.com/23/01/2012/c64-kickass-ide-v1-0-win32/)).
-
Sprawa załatwiona, pomoc otrzymana. Rezultat w załączniku.
Temat do zamknięcia, serdeczne dzięki! :)
-
Moglbys sie pochwalic w czym byl problem i jak go rozwiazales?