C64Power Forum
Software => Programowanie => Wątek zaczęty przez: c---n w 23 Grudnia 2017, 18:10
-
Witam
Nie bardzo wiem jak to na szybko sprawdzić więc pytam.
1. Czy jak użyję loadera z kernela to takie ładowanie zadziała z SD2IEC?
2. Takie ładowanie jest oczywiście wolne, ale jeśli będzie na pokłądie Action, Final albo inny card to czy ładowanie z kernela będzie przyspieszone?
piszę takie małe coś i chciałbym aby działało na SD2IEC i w miarę szybko ładowało.
TIA
C
-
Ja do sd2iec uzywam fastloadera DreamLoad (69 positions, kombi-nacja)
Loader z kernala zatrybi z sd2iec. Action jesli mnie pamiec nie myli, gryzie sie z sd2iec. final3 - nie wiem, jesli po uruchomieniu jakiejs gry final3 jest wciaz w stanie przyspieszyc LOAD to nie widze przeszkod, aby to zadzialalo rowniez z sd2iec. Ogolem z sd2iec lepiej sprawuje sie kernal replacement (exos, jiffydos)
-
na Codebase znalazłem info o wektorze $0330
http://codebase64.org/doku.php?id=base:making_use_of_the_fastload_save_in_the_cartridge (http://codebase64.org/doku.php?id=base:making_use_of_the_fastload_save_in_the_cartridge)
gdzie jeśli dobrze rozumiem jeśli skoczę do niego to wykorzysta ten loader na jaki wskazuje ten wektor. A tam właśnie cartridże wtawiają adres swoich procedur.
tak to zrozumiemałem, ale testy zrobię po świętach - na spokojnie.
C
-
Action gryzie się z SD2IEC, dlatego powstał cart o nazwie Multi Action. :)
-
A to darmowka? Można to zassac i wrzucić na EF3?
-
A to darmowka? Można to zassac i wrzucić na EF3?
?
-
Skoro cart to może mieć obraz. Chyba że to bardziej zaawansowane cudo.
-
http://wiki.projekt64.filety.pl/doku.php
http://www.c64scene.pl/viewtopic.php?t=1966
soft
http://www.amibay.com/showthread.php?35417-MultiAction-for-C64-users!!!!