C64Power Forum
Software => Gry => Wątek zaczęty przez: cacodemon w 31 Maja 2017, 23:22
-
Wrzucam ciekawostkę:
http://www.indieretronews.com/2017/05/wolf3d-supercpu-release-of-wolfenstein.html#more
W 16 kolorach:
http://www.youtube.com/watch?v=6xBVxqsD0uk
i w skromniejszej palecie:
http://www.youtube.com/watch?v=Pa9cC6HcgrE
-
Wrzucam ciekawostkę:
Było. Z rok temu (OK, na CSDB parę dni temu się pojawiło, ale już wcześniej było wiadomo).
Hmm... to z SuperCPU da się FLI-buga obejść, yeah ! :P
-
Z tym superCPU to jest jakieś przegięcie. Kto to ma?
Fajnie byłoby gdyby Chameleon i kiedyś Mega 65 to obsługiwał.
-
Wrzucam ciekawostkę:
Hmm... to z SuperCPU da się FLI-buga obejść, yeah ! :P
Mozesz ta mysl rozwinac?
-
Wrzucam ciekawostkę:
Hmm... to z SuperCPU da się FLI-buga obejść, yeah ! :P
Mozesz ta mysl rozwinac?
Dyskusja na ten temat jest tutaj: http://csdb.dk/release/?id=156424
-
to jest to co pisalem przy TDC-F z display lista. Moje rozwiazanie nie zajmuje czasu procka tylko pamiec wiec imo jest lepszym patentem.
-
to jest to co pisalem przy TDC-F z display lista. Moje rozwiazanie nie zajmuje czasu procka tylko pamiec wiec imo jest lepszym patentem.
No tak. Tylko, że.... hmm.... Ile ludzi ma TDC-F a ile SCPU ?
-
tyle samo co UK vs U.
-
Cieszy, że jest to zgodność z oryginałem (są i secrety) - nawet to okienko można sobie rozszerzyć na całą szerokość ekranu. Hehe, te "nasze" 16 kolorów, całkiem nieźle się wkomponowuje, no i wreszcie jest na c64 (bo jednak mood, mimo szacunku do tego projektu i dobrego kodu, wygląda jak kaszana, wg mnie to bardziej kwestia designu niż silnika). Jednak niektórzy oczekiwali pełnej płynności.
Można pograć w emulatorze, wystarczy zrobić sobie plik bat, tzn pliki do jednego katalogu i wywołanie emu, np. (tak jak zresztą podane w opisie z plikami gry):
C:\Program Files (x86)\WinVICE\xscpu64.exe" -reu -reusize 16384 +reuimagerw -reuimage wolf3d.reu -autostartprgmode 1 -autostart loader.prg
-
A tak swoją drogą.... SNES ma duuużo wolniejsze 65c816, ale W3D wcale nie jest wolniejszy. Coś nie halo.
-
A tak swoją drogą.... SNES ma duuużo wolniejsze 65c816, ale W3D wcale nie jest wolniejszy. Coś nie halo.
A czasem w carcie Wolfensteina nie ma dodatkowego chipa 3d ? W carcie do Dooma na SNESA jest.
-
Do Wolfa wystarczy goły Snes. Apple 2gs, które miało tego samego proca do Wolfa też nie musiało mieć dopałki, choć była rekomendowana (ok 10 MHz wtedy było dostępne).
-
Do Wolfa wystarczy goły Snes. Apple 2gs, które miało tego samego proca do Wolfa też nie musiało mieć dopałki, choć była rekomendowana (ok 10 MHz wtedy było dostępne).
No tak, goły SNES, ale to nie SNES przetwarza tylko dodatkowy scalak w carcie.
-
Do Wolfa wystarczy goły Snes. Apple 2gs, które miało tego samego proca do Wolfa też nie musiało mieć dopałki, choć była rekomendowana (ok 10 MHz wtedy było dostępne).
No tak, goły SNES, ale to nie SNES przetwarza tylko dodatkowy scalak w carcie.
Normalnie PPA czy Exec...
http://lmgtfy.com/?q=Super+NES+enhancement+chips (http://lmgtfy.com/?q=Super+NES+enhancement+chips)
-
Do Wolfa wystarczy goły Snes. Apple 2gs, które miało tego samego proca do Wolfa też nie musiało mieć dopałki, choć była rekomendowana (ok 10 MHz wtedy było dostępne).
No tak, goły SNES, ale to nie SNES przetwarza tylko dodatkowy scalak w carcie.
Normalnie PPA czy Exec... - nie wiem po co to napisałeś. Co ma piernik do wiatraka
A co Wolfenstetina 3D to ciekawie wygląda kontekst amigowej wersji, która wymaga o wiele mocniejszego sprzętu niż specyfikacja SNESa.
-
.. Apple 2gs, które miało tego samego proca do Wolfa też nie musiało mieć dopałki, choć była rekomendowana (ok 10 MHz wtedy było dostępne).
Czyli na applu 2gs z rozszerzeniem 512kB pójdzie ?
-
Normalnie PPA czy Exec... - nie wiem po co to napisałeś. Co ma piernik do wiatraka
Właśnie, powinienem napisać "Elektroda".
-
.. Apple 2gs, które miało tego samego proca do Wolfa też nie musiało mieć dopałki, choć była rekomendowana (ok 10 MHz wtedy było dostępne).
Czyli na applu 2gs z rozszerzeniem 512kB pójdzie ?
Żebym wiedział ;) Patrząc jak chodzi na 10 Megowej dopałce (ile RAMu na pokładzie, hgw), to nie wiem jak na oryginalnym 2.8MHz "zasuwa". Chyba screenshoty generuje :P
Ten na SNESie chodzi w miarę szybko bo... "The SNES relies on a zoomed-in low-res Mode 7 screen (something like 96x80 pixels, irrc)"