C64Power Forum

Inne => Offtopic => Wątek zaczęty przez: Raf w 12 Stycznia 2017, 19:10

Tytuł: Doom Aliens TC 2017 remake
Wiadomość wysłana przez: Raf w 12 Stycznia 2017, 19:10
Tutaj macie artykul napisany przez jakiegos glaba:

http://www.cdaction.pl/news-47995/aliens-zadebiutowala-totalna-konwersja-pierwszego-dooma.html

Kumpel mnie pytal jak to uruchomic i ten artykul nie dosc ze nie pomaga to jeszcze przeszkadza, wiec co nastepuje:

1. ssacie to:
http://www.moddb.com/mods/aliens-the-ultimate-doom/downloads/aliens-tc-2017
https://gzdoom.drdteam.org/page.php?page=download

oraz doom.wad z: http://doomgod.com/wads/iwads/

2.
wypakowujecie wszystko do jednego katalogu (tak zeby alieny byly w podkatalogu)

3.
przeciagacie katalog z alienami na gzdoom.exe, jak zlapie dooma w liscie gier to wybieracie (doom albo the ultimate doom - ogolnie pierwsza czesc dooma w pelnej wersji)
[albo jak ktos rozumie o co w tym chodzi to dodaje sie te pliki jako parametr w wierszu polecen ;)]

4.
gracie
new game -> aliens -> dowolne
Tytuł: Re: Doom Aliens TC 2017 remake
Wiadomość wysłana przez: cacodemon w 12 Stycznia 2017, 21:18
Nie wiem czy poprawnie stworzyłem uruchamiajacy plik bat:


"gzdoom.exe" "ATUD95.pk3" "brightmaps.pk3" "DoomHDv03.pk3" "zdoom-dhtp-20130802.pk3" "opengl32.dll" "QeffectsGL" "lights.pk3" "ATCLEV.wad"


bo po uruchomieniu gra zaczyna się tak (czyli dziwnie):

http://zapodaj.net/31108a0e87e2a.png.html
Tytuł: Re: Doom Aliens TC 2017 remake
Wiadomość wysłana przez: taurus w 12 Stycznia 2017, 22:04
Mi się udało uruchomić ma maćku. Trochę kopiowania do odpowiednich katalogów, ale da się. Fajny ten Aliens.
Tytuł: Re: Doom Aliens TC 2017 remake
Wiadomość wysłana przez: cacodemon w 14 Stycznia 2017, 07:49
Kiedy uruchomiłeś to miałeś taki widok z gry jaki wkleiłem wyżej? Coś mi nie pasują te motywy
Tytuł: Re: Doom Aliens TC 2017 remake
Wiadomość wysłana przez: taurus w 14 Stycznia 2017, 09:00
Tak, dokładnie od tej sceny zaczyna się Aliens Doom na maku. Z tym, że mam wyłącznie w pełnym ekranie. Aha, i łażę po salach i korytarzach i zero obcych :(
Tytuł: Re: Doom Aliens TC 2017 remake
Wiadomość wysłana przez: Raf w 14 Stycznia 2017, 10:01
Pierwszy level jest bez potworow, tyle pamietam z oryginalnego opisu, bo nigdy chyba w tych alienow nie gralem. Jesli ktos chce pograc w bardzo ladnie zrobione pakiety map to polecam np

blood stain
struggle
teh_base
Tytuł: Re: Doom Aliens TC 2017 remake
Wiadomość wysłana przez: cacodemon w 14 Stycznia 2017, 16:33
Ja polecam Brutal Dooma z modem broni z najnowszego Dooma 2016.

http://www.moddb.com/mods/brutal-doom/news/doom-2016-weapons-addon-for-brutal-doom-is-out

I do tego dwie ciekawe mapki. Jedna od samego Johna Romero:

https://www.rockpapershotgun.com/2016/04/26/john-romero-new-doom-map/

A druga bardzo rozległa:

http://www.moddb.com/downloads/foursite-4-in-1-map
Tytuł: Re: Doom Aliens TC 2017 remake
Wiadomość wysłana przez: Kisiel w 14 Stycznia 2017, 21:40
Kaka a to chodzi na silniku z pierwszego postu?
Tytuł: Re: Doom Aliens TC 2017 remake
Wiadomość wysłana przez: Raf w 14 Stycznia 2017, 22:42
chodzi, budyniu ;)
Tytuł: Re: Doom Aliens TC 2017 remake
Wiadomość wysłana przez: cacodemon w 15 Stycznia 2017, 09:44
a plik bat wygląda tak dla levelu Romero:

"gzdoom.exe" "brutalv20.pk3" "DoomHDv03.pk3" "zdoom-dhtp-20130802.pk3" "brightmaps.pk3" "opengl32.dll" "QeffectsGL" "D4WeaponsforBDV2b.pk3" "lights.pk3" "e1m8b.wad"

i po uruchomieniu gry komenda idclev18


Natomiast jeśli chodzi o rozległy poziom Foursite to:

"gzdoom.exe" "brutalv20.pk3" "mapsofchaos-ok.wad" "DoomHDv03.pk3" "zdoom-dhtp-20130802.pk3" "brightmaps.pk3" "opengl32.dll" "QeffectsGL" "lights.pk3" "Foursite.wad"

Z zestawem broni z Doom 2016 i brutal modem wypada to rewelacyjnie i przyznam, że więcej frajdy mi sprawił niż najnowszy Doom 2016