C64Power Forum
Software => Programowanie => Wątek zaczęty przez: hobocti77x w 27 Maja 2016, 14:04
-
Szkoda ze dzis juz nikt tak nie programuje. Emulator z 1978 na KIM-a, okazuje sie ze dobry programista potrafi napisac emulacje jednego procesora (podobnej klasy) na drugim z minimalnymi wymaganiami na pamiec, i przy okazji szybkiego.
Caly symulator zajmuje mniej niz 1kB , a ciekawe ile by zajmowal gdyby pisali go dzisiejsi programisci ?
http://spotidoc.com/doc/795297/an-8080-simulator-for-the-6502--kim
-
Kisiel z palcem w chipie zmieści się spokojnie w 8 bitach ;)
-
nom w 64mcel :P
-
Szkoda ze dzis juz nikt tak nie programuje
hryste, co ja czytam.
-
Szkoda ze dzis juz nikt tak nie programuje.
Tak sobie pomyślałem, architektura .Net do c64 i jakieś środowisko Visual do tego, np. visual BasicNet. Eh.. ;)
-
dzisiaj pisza podobne rzeczy, np emulator jabłka2 na c64... albo cos w stylu kim1 na jednym AVR o przecietnej wydajnosci ok 1MHz 6502 per 8MHz AVR
-
Szkoda ze dzis juz nikt tak nie programuje
hryste, co ja czytam.
Lol, dobre:)
-
no koderka się zmieniła, narzędzia się zmieniły... teraz na ten przykład efekty w demkach modeluje się na PC, PC przelicza ciurkiem efekt na lda sta.. a potem taki jeden z drugim wciska play i leci... Dzisiaj chyba tylko V-12 koduje po staremu.
-
Szkoda ze dzis juz nikt tak nie programuje.
To inaczej, bo znów będzie że troluję.
Weź konsolę do gier aktualnej generacji i stwórz kod wyświetlający grafikę o przeciętnych jak na dzisiejsze czasy parametrach (full 1080p, 30fps).
-
Komancz, byc nie moze, ostatnio dostalem zjeby od alkosceny po tym (uogolniajac) jak stwierdzilem ze gry na konsole sa kastrowane :(
-
Bo to nie jest do końca prawda. Te które w założeniu miały być pc only z pewnością, ale w głównej mierze przez np nieoptymalnie zrobione assety.