C64Power Forum
Hardware => Serwis => Wątek zaczęty przez: Rzeznik666 w 03 Lutego 2015, 14:10
-
Witam Szanowne Forum po raz pierwszy i serdecznie pozdrawiam wszystkich.
Co myślicie o takim przypadku?
https://www.youtube.com/watch?v=wOrjIkK1Yto
Wgranie każdej gierki kończy się dokładnie w identyczny sposób - crack intro ok, krzaki i normalna muzyka na gierce. Jakieś krótkie demko Robocop załadowało mi się też bez problemu.Wyciągałem już i czyściłem Vic'a ale nic to nie dało.
-
Możliwe, że to cartridge zawala. Czyli wgrać samo turbo bez niego i ładować gry. Albo dorobić sobie wyłącznik carta.
-
codebase64.org/doku.php?id=base:vicii_memory_organizing
Sprawdź czy zmiana banków coś daje
-
Ok, dziękuję Panowie, jutro się pobawię.
-
to wygląda na CIA 2, i problem zmiany banków w $dd00
-
Wczoraj przećwiczyłem wgrywanie z turbo bez kartridża - jest to samo. Czy jest tu ktoś z okolic Katowic/Będzina kto chciałby pobawić się tą maszyną i doprowadzić ją do stanu używalności ( o ile będzie to opłacalne)? To co pisze Raf czy Skull to czarna magia dla mnie. Wydaje mi się, że ja już chyba wyczerpałem swoje możliwości w zakresie sprawdzenia/naprawy tego...
-
Ja moge sie temu przyjrzec
-
Raf, jak go będziesz 'badał' to zapodaj mu taki test:
FORX=40960TO49151:POKEX,PEEK(X);NEXT
POKE1,56
jak pokaże się READY. to dobrze. Jak nie, to pewnie coś z PLA ...
-
Ciekawy przypadek... tak go tylko wlaczylem na 15 min... wyswietla katalog dysku, nie laduje programow z uk przy pomocy final3 jak i action+. Poke$dd00,0 powoduje ze komputer wykonuje rozkaz brk (pod a+ wchodzi do monitora)
-
Maszyna naprawiona, Raf dał radę, winny był zimny lut.
-
Konkretnie case wygladal tak:
1 wylutowanie CIA, wsadzenie do innej sztuki, poke$dd00,0 = brak zwisu, zmiany bankow, cartridge itd dzialaja
2 wylutowanie sharpa (pla/colorram etc itd), wrzutka do innej sztuki = wszystko ok
3 wstawienie podstawki, wrzutka sharpa spowrotem = zrobilem zwarcia przy lutowaniu (gesty raster) i czorny ekran ale po inspekcji optycznej ich usunieciu maszyna dziala jak nalezy ;)