C64Power Forum

Hardware => Hardware => Wątek zaczęty przez: Raf w 03 Grudnia 2014, 23:39

Tytuł: Paddles - jak testowac - HOW TO
Wiadomość wysłana przez: Raf w 03 Grudnia 2014, 23:39
dobry util, znalazlem tutaj: http://chipmusic.org/forums/post/72481/#p72481

przeklejam dla potomnych:

 10 REM POT TESTING 20 POKE 56333,127: REM TURN OFF KBD 30 POKE 56320,64: REM SWITCH POT#1 40 PRINT TAB(1)"X1:"PEEK(54297); 50 PRINT TAB(11)"Y1:"PEEK(54298); 60 POKE 56320,128: REM SWITCH POT#2 70 PRINT TAB(21)"X2:"PEEK(54297); 80 PRINT TAB(31)"Y2:"PEEK(54298) 90 POKE 56333,129: REM TURN ON KBD 100 GOTO 20 
Tytuł: Paddles - jak testowac - HOW TO
Wiadomość wysłana przez: Gohanks w 04 Grudnia 2014, 00:12
BTW, dodam że tym można też przetestować sprzęty typu Koala Pad. Moje niestety okazały się być martwe \"\"
Tytuł: Re: Paddles - jak testowac - HOW TO
Wiadomość wysłana przez: DoliN w 28 Kwietnia 2015, 20:33
A wogóle jest jakaś gra na C64 która wykorzystuje wiosełka?
Tytuł: Re: Paddles - jak testowac - HOW TO
Wiadomość wysłana przez: hobocti77x w 28 Kwietnia 2015, 20:47
http://csdb.dk/release/?id=103133 (http://csdb.dk/release/?id=103133)
http://www.lemon64.com/forum/viewtopic.php?t=34312&sid=70b7a41944f3313143b9e48860bcf650 (http://www.lemon64.com/forum/viewtopic.php?t=34312&sid=70b7a41944f3313143b9e48860bcf650)
Tytuł: Re: Paddles - jak testowac - HOW TO
Wiadomość wysłana przez: mentos w 28 Kwietnia 2015, 20:54
breakout jest najlepszą. Niestety te Komciowe były fajne ale badziewiaście wykonane w porównaniu choćby do Atari które mi chodzą bezproblemowo i naprawdę się nimi przyjemnie ciupie. Miałem wiele komciowych i tak jak obudowy chlebaków siekierą je ciosali w porównaniu do innych dokładniej wykonanych sprzętów.
Tytuł: Re: Paddles - jak testowac - HOW TO
Wiadomość wysłana przez: KB777 w 30 Kwietnia 2015, 11:28
dobry util, znalazlem tutaj: <a href=\"http://chipmusic.org/forums/post/72481/#p72481\" target=\"_blank\" rel=\"nofollow\">http://chipmusic.org/forums/post/72481/#p72481</a>

przeklejam dla potomnych:

<div class=\"preDiv\"><pre>
10 REM POT TESTING
20 POKE 56333,127: REM TURN OFF KBD
30 POKE 56320,64: REM SWITCH POT#1
40 PRINT TAB(1)"X1:"PEEK(54297);
50 PRINT TAB(11)"Y1:"PEEK(54298);
60 POKE 56320,128: REM SWITCH POT#2
70 PRINT TAB(21)"X2:"PEEK(54297);
80 PRINT TAB(31)"Y2:"PEEK(54298)
90 POKE 56333,129: REM TURN ON KBD
100 GOTO 20
</pre></div>

Zwykłe potencjometry w sumie. Też się w to kiedyś bawiłem - zrobiłem sobie "playera" do zaków gdzie prędkość się regulowało potencjometrem. HGW po co :P
Lepsze zastosowanie to jak kiedyś (też w bejzolu, ale potem skompilowałem) zrobiłem sobie programik do obsługi "Audio IN" -znaczy do sterowania filtrami (bo przez C64 przepuszczałem muzę). Potencjometrem fajniej się reguluje częstotliwość filtru niż klawiaturą :)