wackee:
10. sorry ale muszę - Biba 2
Tez mam cos do dodania - Wasze dema wygladaja, jakby nad spojnoscia kazdej sceny czuwal art-director i zawsze mialy u mnie za to duzego plusa, nawet jesli efekty nie byly rewolucyjne. Kolejny plus za plynne przejscia wizualne miedzy scenami - na poczatku 2000 nie bylo to jeszcze popularne. Jedyne, czego nie kupuje to ta pozerska symbolika z makowkami, strzykawkami etc. i naprawde nie sadze, ze ma to zwiazek z Waszymi prywatnymi sympatiami w temacie stosowania okreslonych substancji. Co innego, Acidburger, w ktorym kazdy posiadajacy jakies doswiadczenia z pochodna ergoliny znajdzie drugie dno.
</offtopic>
F7sus4:
jakby nad spojnoscia kazdej sceny czuwal art-director i
z mojej perspektywy to chłopaki układają demo kilka lat przed wydaleniem, dlatego mają czas na myślenie koncepcyjne.
F7sus4:
na poczatku 2000 nie bylo to jeszcze popularne
taaa
sna:
10. Wyspa II. Gierka graficznie chyba pisana w Basicu ale klimat jest.
Masz na myśli to? -> http://csdb.dk/release/?id=32606 
Jeżeli tak to fakt, że ta gierka była tak na maksa wciągająca, że aż usiadłem i zrobiłem tłumaczenie żeby więcej ludzi na polskiej scenie w nią zagrało ;)
heniek29cr:
A jak jest z odbiorem tego dema (i innych tego typu produkcji) na starym c64- (stary sid) jest jeszcze ciekawiej czy to demo pisane było pod nowy model?
Jeszcze długo po tym, jak pisałem tego zaka, nie miałem komody ze starym SIDem
Więc zasadniczo odłuchu na starym żadnych moich zaków nie polecam